Hei!
Mietin tässä että onkohan normi kumisaappaat sellaiset, joita voisi talvellakin käyttää jalkineina? Joku pelotteli että kun eivät hengitä niin jos jalat hikoilee kunnolla voi vaarana olla että varpaat jäätyvät... Tässä pari kuukautta sitten noin kuuden tunnin reissu tuli tehtyä läheiselle laavulle ihan vain kumisaappaat jalassa (villasukat extratäytteenä/lämmikkeenä) ja hyvin tarkeni. Nyt olisi tiedossa useamman päivän lomaa mökille ja pitäisi sellaisia 4-8km patikkareissuja pystyä tekemään. Uskaltaakohan sitä lähteä liikkeelle vain nuilla saappailla varustautuneena?
Kumisaappaat talvella
5
4886
Vastaukset
- lämpövarvas
joissa on irroitettava huopavuori (sellainen entisajan huopatossu) mukana, niin kylläpä tarkenee millaisissa paukkupakkasissa tahansa.
Ainakin Nokia-talvisaappaissa löytyy sellaisia. - kumisaapasta
Onhan kumppareita melkein kaikki noin käytellyt. Saappaiden tulee olla sen verran isot että sinne mahtuu kunnolliset pohjalliset ja sukat, jos olet patikoimassa, niin kylllä jalkojen pitäisi tarjeta. Mutta jos pilkille aiot, niin kylmä jaloille tulee noissa jos pakkasta on enemmän.
Ihan hyvät yleisjalkineet. - Conanobrian
irtohuopavuori saapas, toiset huopavuoret varalle , kyllä pitäs pärjätä. Tietenkin villasukat tarpeen.
Joku tollo voi ostaa karvavuorella varustetut kumikengän tapaiset, Nokiankin kengissä taitaapi olla, luulenpa ettei niitä saa kuivaksi mitenkään. - Valintaa on...
Laita saappaat jalkaasi ja menoksi, jos alkaa hiostaa tai viluttaa niin kauanko noita lämpimämpiä nahkasaappaita käy ostamassa. Itse käytän kumijalkineita suojailmalla ja sateella.
- jabboob
osta muckboot tay sport kumpparit talvikeleihin, ovat taatusti lämpimät ja myöskin hengittävät, kärkkäiseltä 119€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896082KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3475470Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222737Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521021982Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071738- 1141601
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181573seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241474Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351433