Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kuinka löydän henkilön, jonka nimeä en tiedä?

verydesperate

Olisiko kellään vinkkiä, miten voisin löytää henkilön, jonka tapasin Italiassa? Nimeä ei ole tiedossa, mutta minulla on kuva hänestä. Tiedän hänen työpaikkansa ja olen sieltä kysynyt, mutta he eivät voineet antaa yhteystietoja eivätkä antaneet minun tietojanikaan eteenpäin. En siis tiedä muuta hänestä kuin työpaikan ja asuinkunnan. Pitääkö palkata yksityisetsivä?

29

4347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hugsii

      Siis kävitkö jo kysymässä livenä miehen työpaikalta vai laitoitko vaan sähköpostia jossa miehen kuva oli mukana?
      Jos et.. Meneppä Italiaan uudestaan ja miehen työpaikalle :D Sitten vaan haahuilemaan käytäville tai missä mies nyt työskenteleekään tai siellä kysyt joltain näyttäen kuvaa missä tää mies on.
      No jopas on kumma kun eivät antaneet sun tietojasi eteenpäin, koita vielä uudestaan. Selität tilanteen, sanot, että olet desperately in love :)

      Yksityisetsivistä en tiedä kun en ole niitä käyttänyt. Mutta voithan niitäkin kokeilla. Voipi vaan tulla hirmuisen kalliiksi. Toivottavasti löydät miekkosen.

      • verydesperate

        Tapasimme jo kesällä ja ensimmäisen meilin kuvan kanssa työpaikalle laitoin heti elokuussa ja jäin odottamaan vastausta... Heillä nimittäin kestää yllättävän kauan vastata... Perin italialaista :) Sitten soitin ja pyysin, että he antaisivat yhteystietoni miehelle. Hän itse tekee ns. liikkuvaa työtä, joten ei ole siis toimistotiloissa. Tämän soiton jälkeen ei kuulunut mitään ja lähetin meilin. Mitään ei taaskaan kuulunut ja soitin uudestaan, nyt elettiin jo marraskuuta. Lupasivat hoitaa asian ja tavoittaa miehen, mutta sainkin sitten kieltävän vastauksen meilillä.

        Mietin, että onkohan tyhmää, jos edelleen yrittäisin tavoittaa häntä työpaikan kautta, koska se on ainoa linkki, mitä minulla on. Aikaa on kulunut ja minusta tuntuu tyhmältä pommittaa vielä viestillä, mutta se on kai ainoa vaihtoehto. Selitin soittaessani, että kyseessä on henkilökohtainen asia, koska en kehdannut sanoa tuota desperately in love... Mietin jo sellaistakin saippuaoopperamaista törkeyttä, että voisin valehdella olevani raskaana ja pitäisi tavoittaa lapsen isä... Mutta että haluan itse kertoa asian henkilökohtaisesti. Kaikkea sitä tuleekin mieleen! Tosin mitään sellaista ei tapahtunut, että voisin olla raskaana, mutta tuo voisi ehkä olla hyvä syy antaa tietoni.

        Olen googletellut, etsinyt facebookista, yrittänyt selvittää nimeä ja tuntuu, että kaikki oljenkorret on käytetty. Italiaan lähteminen ei ole ihan helppoa tilanteessani, jos se olisi niin olisin jo lähtenyt!

        Kiitos vastauksestasi :)


      • ex-ex-italialainen
        verydesperate kirjoitti:

        Tapasimme jo kesällä ja ensimmäisen meilin kuvan kanssa työpaikalle laitoin heti elokuussa ja jäin odottamaan vastausta... Heillä nimittäin kestää yllättävän kauan vastata... Perin italialaista :) Sitten soitin ja pyysin, että he antaisivat yhteystietoni miehelle. Hän itse tekee ns. liikkuvaa työtä, joten ei ole siis toimistotiloissa. Tämän soiton jälkeen ei kuulunut mitään ja lähetin meilin. Mitään ei taaskaan kuulunut ja soitin uudestaan, nyt elettiin jo marraskuuta. Lupasivat hoitaa asian ja tavoittaa miehen, mutta sainkin sitten kieltävän vastauksen meilillä.

        Mietin, että onkohan tyhmää, jos edelleen yrittäisin tavoittaa häntä työpaikan kautta, koska se on ainoa linkki, mitä minulla on. Aikaa on kulunut ja minusta tuntuu tyhmältä pommittaa vielä viestillä, mutta se on kai ainoa vaihtoehto. Selitin soittaessani, että kyseessä on henkilökohtainen asia, koska en kehdannut sanoa tuota desperately in love... Mietin jo sellaistakin saippuaoopperamaista törkeyttä, että voisin valehdella olevani raskaana ja pitäisi tavoittaa lapsen isä... Mutta että haluan itse kertoa asian henkilökohtaisesti. Kaikkea sitä tuleekin mieleen! Tosin mitään sellaista ei tapahtunut, että voisin olla raskaana, mutta tuo voisi ehkä olla hyvä syy antaa tietoni.

        Olen googletellut, etsinyt facebookista, yrittänyt selvittää nimeä ja tuntuu, että kaikki oljenkorret on käytetty. Italiaan lähteminen ei ole ihan helppoa tilanteessani, jos se olisi niin olisin jo lähtenyt!

        Kiitos vastauksestasi :)

        ehkä mies on naimisissa tai seurustelee ja ei ota sinuun siksi yhteyttä. Italialaiset kun ovat "pelimiehiä" ja tulevat sitten katumapäälle.


      • 888888888
        ex-ex-italialainen kirjoitti:

        ehkä mies on naimisissa tai seurustelee ja ei ota sinuun siksi yhteyttä. Italialaiset kun ovat "pelimiehiä" ja tulevat sitten katumapäälle.

        Tän on pakko olla provo, ei tuollaisia ihmisiä ole saatikka laittais tänne palstoille noita juttuja.


      • verydesperate
        888888888 kirjoitti:

        Tän on pakko olla provo, ei tuollaisia ihmisiä ole saatikka laittais tänne palstoille noita juttuja.

        Omien sanojensa mukaan miehellä ei ollut tyttöystävää (eikä vaimoa). Otin tuon pelimies vaihtoehdonkin huomioon, mutta kaikesta huolimatta haluan saada yhteyden mieheen. Eikä ole provo, ja kyllä olen ihan oikea ihminen, joka on ihan oikeasti olemassa! Ja siksi laitoin tänne palstalle viestin, kun olen very desperate!


      • hugsii
        verydesperate kirjoitti:

        Tapasimme jo kesällä ja ensimmäisen meilin kuvan kanssa työpaikalle laitoin heti elokuussa ja jäin odottamaan vastausta... Heillä nimittäin kestää yllättävän kauan vastata... Perin italialaista :) Sitten soitin ja pyysin, että he antaisivat yhteystietoni miehelle. Hän itse tekee ns. liikkuvaa työtä, joten ei ole siis toimistotiloissa. Tämän soiton jälkeen ei kuulunut mitään ja lähetin meilin. Mitään ei taaskaan kuulunut ja soitin uudestaan, nyt elettiin jo marraskuuta. Lupasivat hoitaa asian ja tavoittaa miehen, mutta sainkin sitten kieltävän vastauksen meilillä.

        Mietin, että onkohan tyhmää, jos edelleen yrittäisin tavoittaa häntä työpaikan kautta, koska se on ainoa linkki, mitä minulla on. Aikaa on kulunut ja minusta tuntuu tyhmältä pommittaa vielä viestillä, mutta se on kai ainoa vaihtoehto. Selitin soittaessani, että kyseessä on henkilökohtainen asia, koska en kehdannut sanoa tuota desperately in love... Mietin jo sellaistakin saippuaoopperamaista törkeyttä, että voisin valehdella olevani raskaana ja pitäisi tavoittaa lapsen isä... Mutta että haluan itse kertoa asian henkilökohtaisesti. Kaikkea sitä tuleekin mieleen! Tosin mitään sellaista ei tapahtunut, että voisin olla raskaana, mutta tuo voisi ehkä olla hyvä syy antaa tietoni.

        Olen googletellut, etsinyt facebookista, yrittänyt selvittää nimeä ja tuntuu, että kaikki oljenkorret on käytetty. Italiaan lähteminen ei ole ihan helppoa tilanteessani, jos se olisi niin olisin jo lähtenyt!

        Kiitos vastauksestasi :)

        Onnea matkaan! Tulehan sitten tänne kertomaan jos saat yhteyden miekkoseen. Kiinnostaa tietää miten tässä käy :)


      • Cincin...
        verydesperate kirjoitti:

        Tapasimme jo kesällä ja ensimmäisen meilin kuvan kanssa työpaikalle laitoin heti elokuussa ja jäin odottamaan vastausta... Heillä nimittäin kestää yllättävän kauan vastata... Perin italialaista :) Sitten soitin ja pyysin, että he antaisivat yhteystietoni miehelle. Hän itse tekee ns. liikkuvaa työtä, joten ei ole siis toimistotiloissa. Tämän soiton jälkeen ei kuulunut mitään ja lähetin meilin. Mitään ei taaskaan kuulunut ja soitin uudestaan, nyt elettiin jo marraskuuta. Lupasivat hoitaa asian ja tavoittaa miehen, mutta sainkin sitten kieltävän vastauksen meilillä.

        Mietin, että onkohan tyhmää, jos edelleen yrittäisin tavoittaa häntä työpaikan kautta, koska se on ainoa linkki, mitä minulla on. Aikaa on kulunut ja minusta tuntuu tyhmältä pommittaa vielä viestillä, mutta se on kai ainoa vaihtoehto. Selitin soittaessani, että kyseessä on henkilökohtainen asia, koska en kehdannut sanoa tuota desperately in love... Mietin jo sellaistakin saippuaoopperamaista törkeyttä, että voisin valehdella olevani raskaana ja pitäisi tavoittaa lapsen isä... Mutta että haluan itse kertoa asian henkilökohtaisesti. Kaikkea sitä tuleekin mieleen! Tosin mitään sellaista ei tapahtunut, että voisin olla raskaana, mutta tuo voisi ehkä olla hyvä syy antaa tietoni.

        Olen googletellut, etsinyt facebookista, yrittänyt selvittää nimeä ja tuntuu, että kaikki oljenkorret on käytetty. Italiaan lähteminen ei ole ihan helppoa tilanteessani, jos se olisi niin olisin jo lähtenyt!

        Kiitos vastauksestasi :)

        ....elämässä.

        Unohda koko mies.
        Jos et tiedä nimeä niin onko järkeä kuluttaa aikaa?

        Kun Se Oikea osuu kohdalle, niin hän etsii sinut käsiinsä eikä jätä etsimistä sinulle.


      • verydesperate
        Cincin... kirjoitti:

        ....elämässä.

        Unohda koko mies.
        Jos et tiedä nimeä niin onko järkeä kuluttaa aikaa?

        Kun Se Oikea osuu kohdalle, niin hän etsii sinut käsiinsä eikä jätä etsimistä sinulle.

        minä olen tuon miehen Oikea ja siksi juuri etsin hänet käsiini :)


      • attenzione
        verydesperate kirjoitti:

        Omien sanojensa mukaan miehellä ei ollut tyttöystävää (eikä vaimoa). Otin tuon pelimies vaihtoehdonkin huomioon, mutta kaikesta huolimatta haluan saada yhteyden mieheen. Eikä ole provo, ja kyllä olen ihan oikea ihminen, joka on ihan oikeasti olemassa! Ja siksi laitoin tänne palstalle viestin, kun olen very desperate!

        ja sinä uskot kun sanoo että ei ole tyttöystävää. Niin minullekkin kerran eräs sanoi ja sitten oli vähältä että italialainen tyttöystävä ei repinyt silmiä päästäni. Puhuvat niin paljon paskaa päästäkseen pukille. Jos olisi ollut sinusta todella kiinostunut, niin olisi tietenkin ottanut ylös yhteystietosi. Realismia peliin.


      • kohdalla tietysti
        attenzione kirjoitti:

        ja sinä uskot kun sanoo että ei ole tyttöystävää. Niin minullekkin kerran eräs sanoi ja sitten oli vähältä että italialainen tyttöystävä ei repinyt silmiä päästäni. Puhuvat niin paljon paskaa päästäkseen pukille. Jos olisi ollut sinusta todella kiinostunut, niin olisi tietenkin ottanut ylös yhteystietosi. Realismia peliin.

        pääsi, koska olet vain tyypillinen suomiblondi, joiden huijaaminen on maailmanlaajuinen huvittelumuoto.

        Vero?


      • nobody is perfect
        kohdalla tietysti kirjoitti:

        pääsi, koska olet vain tyypillinen suomiblondi, joiden huijaaminen on maailmanlaajuinen huvittelumuoto.

        Vero?

        sekä joka elää, kokee. Kannataisi lähteä ulos sieltä yksiöstäsi.


      • Monet kerrat
        nobody is perfect kirjoitti:

        sekä joka elää, kokee. Kannataisi lähteä ulos sieltä yksiöstäsi.

        on Italiassa tullut käytyä, mutta vain tyhmiä idioottiblondeja huijataan...


      • verydesperate
        kohdalla tietysti kirjoitti:

        pääsi, koska olet vain tyypillinen suomiblondi, joiden huijaaminen on maailmanlaajuinen huvittelumuoto.

        Vero?

        No ehkäpä mustien hiusteni alta tyhmä suomiblondius sitten paistoi läpi :) Enkä koe, että minua olisi millään tavalla huijattu... Eivät italialaiset miehet ole sen pahempia huijareita kuin ne suomalaiset miehet, jotka pistävät baariin lähtiessään sormuksen taskuun ja tulevat iskemään. En sitäpaitsi kuulu siihen naissakkiin, joka menee sekaisin, kun joku kehaisee kauniiksi. Helposti nimittäin ajatellaan, että nyt joku gigolo on leperrellyt suomitytölle ja tyttöparka on mennyt sekaisin. Jos menisin sekaisin moisesta, niin olisin sekaisin koko ajan! Mutta toisaalta, mitäs minä teille katkerille immeisille tätä kaikkea edes selitän!


      • makeasti nauranut
        verydesperate kirjoitti:

        minä olen tuon miehen Oikea ja siksi juuri etsin hänet käsiini :)

        Lainaus Hesarin Erikoinen tapaus palstalta vuosien takaa
        Tyttöä etsimässä

        Kymmenisen vuotta sitten työskentelin taksikuskina opintojen lomassa. Sain kyytiini lentoasemalta keskustan hotelliin nuoren, oikein tyylikkäästi pukeutuneen, italialaisen liikemiehen. Hän halusi jutella yllättävän hyvällä englannin kielellään, ja kehuttuamme kivan kevätsään mies alkoi selittää, että hänellä oli edellisenä kesänä ollut Napolissa tyttöystävä Helsingistä. Hänellä oli ollut oikein mukavaa, ja niinpä mies oli ajatellut ottaa uudelleen yhteyden tyttöön.

        Sanoin, että ymmärsin, mutta että suurin osa koko pääkaupunkiseudun asukkaista sanoo matkoilla olevansa Helsingistä. Italiaanomme vastasi käsittävänsä ja kertoi, että hänen mielestään tytöllä oli niin kaunis ja harvinainen nimi, "Nakki Makkara".

        Repesin aivan totaaliseen nauruun ajaessani täyttä vauhtia keskellä Tuusulantietä. Sain ohjattua auton moottoritien sivuun ja jäin hohottamaan ratin päälle. Kun taas sain ilmaa, kaveri hyvin hämmentyneenä kysyi, tunsinko tytön. Uuden naurunpuuskan jälkeen sain kerrottua, että kyseessä oli varmasti salanimi ja selitin mitä "Nakki Makkara" tarkoittaa.

        Autossa oli kovin hiljaista hotellille saakka. "Nakki Makkara", herranen aika, sitä oli oikein harjoiteltu, niin hyvin hän sen sanoi, oikein painotettuna ja kunnon r-äänteellä.


      • blondi minakin
        makeasti nauranut kirjoitti:

        Lainaus Hesarin Erikoinen tapaus palstalta vuosien takaa
        Tyttöä etsimässä

        Kymmenisen vuotta sitten työskentelin taksikuskina opintojen lomassa. Sain kyytiini lentoasemalta keskustan hotelliin nuoren, oikein tyylikkäästi pukeutuneen, italialaisen liikemiehen. Hän halusi jutella yllättävän hyvällä englannin kielellään, ja kehuttuamme kivan kevätsään mies alkoi selittää, että hänellä oli edellisenä kesänä ollut Napolissa tyttöystävä Helsingistä. Hänellä oli ollut oikein mukavaa, ja niinpä mies oli ajatellut ottaa uudelleen yhteyden tyttöön.

        Sanoin, että ymmärsin, mutta että suurin osa koko pääkaupunkiseudun asukkaista sanoo matkoilla olevansa Helsingistä. Italiaanomme vastasi käsittävänsä ja kertoi, että hänen mielestään tytöllä oli niin kaunis ja harvinainen nimi, "Nakki Makkara".

        Repesin aivan totaaliseen nauruun ajaessani täyttä vauhtia keskellä Tuusulantietä. Sain ohjattua auton moottoritien sivuun ja jäin hohottamaan ratin päälle. Kun taas sain ilmaa, kaveri hyvin hämmentyneenä kysyi, tunsinko tytön. Uuden naurunpuuskan jälkeen sain kerrottua, että kyseessä oli varmasti salanimi ja selitin mitä "Nakki Makkara" tarkoittaa.

        Autossa oli kovin hiljaista hotellille saakka. "Nakki Makkara", herranen aika, sitä oli oikein harjoiteltu, niin hyvin hän sen sanoi, oikein painotettuna ja kunnon r-äänteellä.

        Hahhaa..hauska juttu.. Kerroin juuri italialaiselle tyoparilleni tasta maannaiseni ongelmasta..Voi mamma mia sentaan.. Se ihastus on 100 % varattu, eika halua etta peraan huudellaan. Jarkea peliin!

        Hyva, jos sinulla oli mukavaa, mutta anna jo olla...


      • Hävettää vähän!
        888888888 kirjoitti:

        Tän on pakko olla provo, ei tuollaisia ihmisiä ole saatikka laittais tänne palstoille noita juttuja.

        Ei kaikki apua pyytävät ihmiset oo provoja, itse oon samanlaisessa tilanteessa, tosin suomalaisen kanssa... Paitsi mä en edes tiedä noinkaan paljon. Viimeiset viestit tässä ketjussa muuten anto mulle vinkkiä, kiitos niistä! Tsekatkaa mun nimimerkillä myös mun tekemä keskustelu, osiosta Jyväskylä. Kiitos.
        Toivottavasti löysit italiaanos ;)


      • OHJE
        ex-ex-italialainen kirjoitti:

        ehkä mies on naimisissa tai seurustelee ja ei ota sinuun siksi yhteyttä. Italialaiset kun ovat "pelimiehiä" ja tulevat sitten katumapäälle.

        unohda GIGOLOT


      • näin menee
        kohdalla tietysti kirjoitti:

        pääsi, koska olet vain tyypillinen suomiblondi, joiden huijaaminen on maailmanlaajuinen huvittelumuoto.

        Vero?

        SUOMALAINEN ANTAA ILMAISEKSI...VENÄLÄINE OSAA OTTAA MAKSUN...


    • Abbi fede

      Onko kyseessä suuri vai pieni asuinkunta? Nämä italot käyvät mielellään lähibaarissa kahvilla. Jos kysyisit lähibaarin omistajalta että tunnistaako hän. Katso työpaikan osoitteen perusteella ympäristön baarit. Monet käyvät useasti työpaikan ulkopuolella sekä lounaalla että kahvilla. Mitä pienempi paikkakunta niin voi olla hyvätkin saumat löytää sitä kautta.
      Toinen mitä voit yrittää on jos löytäisit jonkun työkaverin nimen ja yrittäisit privaatisti lähettää hänelle viestiä. En luule että sihteerit ja muut keskusneidit antavat mitään tietoja virallisesti. Italiassa kun toi privacy laki on hiton tiukka.

      Sanoit että tiedät asuinkunnan. Noi asuinkunnat on ylensä aika pieniä jos mukaan ei lueta suurkaupunkeja. Meilläkin on tässä yksi kaupunki jossa 20 000 ja loput n. 80 ympäristökuntaa kaikki alle 5000 ihmistä toisissa kunnissa jopa ainoastaan vähän päälle 100 ihmistä. Kyllä siellä kunnantalolla saatetaan hyvinkin tunnistaa henkilö. Tosin tossakin toi privacy mutta kantsii kysellä lähibaareista. Varaudu tosin siihen että ne (epäviralliset tahot) jotka saattavat tietää todennäköisesti eivät puhu kuin omia murteitaan tai korkeintaan italiaa.

      Myös posti saattaa tietää. Täällä toisinkun Suomessa monella kunnalla on vielä oma posti. He saattavat hyvinkin tunnistaa ja viedä kirjeen perille. Meidänkin postinkantaja tietää varmasti koko kunnan asukkaat. Joten jos laitat asuinkuntaan kirjeen ja kuvan miehestä siihen niin saattaa mennä perille ilman osoitettakin. Tämä koskee siis pieniä kuntia.
      Sitten voit aina laittaa kirjeen ohjelmaan "Cè posta per te" (Maria de Filippi). He etsivät kadonneita rakastettuja. Pari kertaa on ollut juuri vastaavia ulkomaalasia jotkat etsivät kadonnutta rakkautta.
      Onnea etsintään!

      • verydesperate

        Kiitos ystävällisestä vastauksesta!

        Miehellä on ns. liikkuva työ, joten voi olla hieman vaikeaa alkaa kysellä kahviloista tms. Työkavereiden nimiä en löydä sen kummemmin kuin tämän miehenkään.

        Hän asuu 15 000 asukkaan kunnassa ja nyt vinkistäsi viisastuneena aionkin lähettää meilin kunnantalolle. Hyvällä tuurilla joku hänet tunnistaa. Hulluahan tämä on, mutta en saa sielunrauhaa ennen kuin tavoitan tuon miehen...


      • laittaa
        verydesperate kirjoitti:

        Kiitos ystävällisestä vastauksesta!

        Miehellä on ns. liikkuva työ, joten voi olla hieman vaikeaa alkaa kysellä kahviloista tms. Työkavereiden nimiä en löydä sen kummemmin kuin tämän miehenkään.

        Hän asuu 15 000 asukkaan kunnassa ja nyt vinkistäsi viisastuneena aionkin lähettää meilin kunnantalolle. Hyvällä tuurilla joku hänet tunnistaa. Hulluahan tämä on, mutta en saa sielunrauhaa ennen kuin tavoitan tuon miehen...

        Jos hänellä on jotain tunnusmerkkejä, luomia, tatuointeja ja erikoisominaisuuksia niin muista laittaa ne myös siihen kirjeeseen jonka lähetät kunnantalolle. Joku vois tunnistaa niistä.


      • Rakastunut nainen
        laittaa kirjoitti:

        Jos hänellä on jotain tunnusmerkkejä, luomia, tatuointeja ja erikoisominaisuuksia niin muista laittaa ne myös siihen kirjeeseen jonka lähetät kunnantalolle. Joku vois tunnistaa niistä.

        Oletko löytänyt?


      • Ai
        Rakastunut nainen kirjoitti:

        Oletko löytänyt?

        Huh huh, kuulostaapa tutulta... Olin juuri etsimässä keinoa löytää viikko sitten tapaamaani italiaano, ja nuo ensimmäiset lauseet olivat kuin omasta suustani. Tämän ihanan tulivuoren purkauksen takia päädyin Rooman liepeille hotelliin Albanossa, jossa ei liiemmin nähdä turisteja, sellaisen tuijotukseksen saimme paikallisilta osaksemme. Yksi poikaporukka tuli sitten meille tytöille juttelemaan, ja kaverini otti minusta ja tästä italiaanosta hienon kuvan. (Se on facebookissa profiilikuvana siltä varalta, että tuo poika tietää nimeni ja etsii sieltä...) Ja minä onneton en tiedä hänen nimeään! Kyllä tässä on jotain vialla, kun jo toinen suomalainen nainen on tulisen italiaanon perässä ;D Ajattelin jopa laittaa Youtubeen etsintävideon...


      • Tyhjäpäähaihattelija
        Ai kirjoitti:

        Huh huh, kuulostaapa tutulta... Olin juuri etsimässä keinoa löytää viikko sitten tapaamaani italiaano, ja nuo ensimmäiset lauseet olivat kuin omasta suustani. Tämän ihanan tulivuoren purkauksen takia päädyin Rooman liepeille hotelliin Albanossa, jossa ei liiemmin nähdä turisteja, sellaisen tuijotukseksen saimme paikallisilta osaksemme. Yksi poikaporukka tuli sitten meille tytöille juttelemaan, ja kaverini otti minusta ja tästä italiaanosta hienon kuvan. (Se on facebookissa profiilikuvana siltä varalta, että tuo poika tietää nimeni ja etsii sieltä...) Ja minä onneton en tiedä hänen nimeään! Kyllä tässä on jotain vialla, kun jo toinen suomalainen nainen on tulisen italiaanon perässä ;D Ajattelin jopa laittaa Youtubeen etsintävideon...

        Ai24.4.2010 16:42: "Kyllä tässä on jotain vialla..."

        No taatusti on... epärealistisia pilvilinnoja rakentelevia nuoria ja ei ihan hirveän älykkäitä tytönhupakoita... Siinä sitä vikaa kerrakseen, että oikein naurattaa... Tyhjänpäiväisiä lomaromansseja, mutta voisi sitä kai sen verran tutustua että koko nimen tietää sekä toisen todellisen kiinnostuksen yleensä.. Ei kyllä tuollaisilla tyhjäpäillä mikään romanssi/seurustelu taida kovin vakavaksi ehtiä...


    • rakastunut!

      Minulla melkein sama juttu ! tapasin miehen lomalla hotellilla ! meillä oli silmäpeliä n. 2 viikon ajan,mutta eikä kumpikaan rohjennut tulla puhumaan sen enempää! sain miehestä selville,että hän oli ranskalainen,hänen sisarustensa nimet ja suurinpiirtein iän! minulla on selkeä valokuva miehestä,mutta en tiedä mitä pitäisi tehdä! tahdon löytää miehen jotenkin,mutta en löydä mitään ohjelmaa tms mikä voisi etsiä henkilöitä kuvan perusteella esimerkiksi facebookista ! jos joku sattuu tietämään miten onnistun löytämään rakkaani jonkatakia menetän melkein yöuneni ja ajattelen häntä päivinÖin! :( tiedän täysin hyvin miltä sinusta tuntuu!

      • nakki makkara

        sitähän nämä varatut miehet harrastavat...sikmäpeliä


    • toivoa aina on....

      Moikka!

      Itse tapasin poikaystäväni monien kohtalonoikkujen seurauksena (emme vaihtaneet numeroita tai edes nimeä, kun kohtasimme) ja löysin poikaystäväni salapoliisityön jälkeen ja kyllä se työ kannatti, olemme seurustellu kaksi vuotta ja nyt olen asunut Italiassa puolisen vuotta :).

      Mutta realistinen pitää olla. On mahdolista, että hänellä on jo joku kainalossa, mutta on myös mahdollista, ettei hän ole koskaan saanu sinun tietojasi. Mie luin siun viestin ja jäin miettimään...

      Facebookissa on melkee kaikille kaupungille omia ryhmiä. Ehkä sie voisit laittaa sinne seinälle viestiä jos joku paikallinen voisi toimia siun rakkauden lähettinä :)? Myös poikaystäväni tarjoutui auttamaan, jos vain kykenee (hän voisi saada paremmin infoa yrityksestä) italialaisena (?). Itse asumme Torinossa.

      • jatkoa edelliseen...

        ...ja edelliseen myös lisäisin, että voisit koittaa laittaa ilmotusta paikalliseen lehteen, mutta ilman kuvaa... (sillä kannattaa olla varoivainen yksityisyyden ja lakien suhteen).


    • in love

      voi ei! mulla on tällä hetkellä sama ongelma! näin ibizalla niin komean miehen jonka kanssa oli kans silmäpeliä eikä oo koskaan ollu näin hullua tunnetta että mun pitäis saada siihen joku yhteys,,,työskentelee tosiaan lentokentällä jossain kaupassa ja yritin soittaa lentokentälle ja kysya sen kaupan numeroa ja yrittäny sinnekkin soittaa mut ei vastannu... ja yrittäny ettiä facebookista ja löysin yhen aika saman näkösen joten laitoin sille viestiä ! tuntuu siltä että oisin hullu...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2172
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1886
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1558
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1550
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1462
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1291
    Aihe