-

+Jenna+

En ole turhamainen, mutta haluan meikata ja laittaa hiukset nätisti joka päivä. Laittaa nätit vaatteet, jotta on parempi olla itsensä sisällä. Etenkään avomiehen kanssa en halua olla nuutuneen näköisenä koko päivää. Se on itsetunnon kannalta tärkeää. En paljon meikkaa, mutta tuntuu että itsetunto tarvii sen puhdistautumisen ja ehostuksen. Ongelma on siinä, että pitäisi ottaa keholle raskasta hoitoa. En tunne pystyväni siihen, koska en kehtaisi nähdä miestäni sen näköisenä. Hoitoja taas en jaksaisi ollenkaan ottaa ilman mieheni tukea. Seksi on tärkeää enkä tunne, että voisin haluta tai tuntea itseäni haluttavaksi. Ja miten mies reagoi, haluaako jonkun toisen? Mies kertoo aina kuinka seksi on parasta ikinä ja juuri sellaista kuin villeimmissä unelmissaan halusi. Uskon sen, sillä fyysisesti vaikuttaa siltä, että hän tuntee niin. Olen varma, että seksi menisi huonoksi kun häpeäisin ulkonäköäni. Saattaisi olla etten pystyisi siihen ollenkaan. Olen yrittänyt sanoa miehelle. Hän vakuuttelee, että rakastaa ja haluaa aivan mahdottomasti. Hänessä ja hänen käyttäytymisessä ei ole mitään vikaa. Olen vain epävarma enkä tunne, että mikään vakuuttelu auttaa. Olen miettinyt, että jos en menisi hoitoihin. Se tuntuu ainoalta ratkaisulta elää onnellisena nyt. Muutenkaan ei ole ollut hyvä olla. Se, että mies välittää ja rakastaa on ainut hyvä asia elämässäni. Sen takia jaksan elää ja tunnen onnellisuutta. En pysty ottamaan riskiä, että hän lakkaa välittämästä. En tunne itseäni ollenkaan kauniiksi, mutta hän tuntuu näkevän niin. En tiedä missä katuojassa olisin ilman häntä. Onko väärin haluta elää mielummin onnellisena kuin ottaa hoidot? Jos tulee huono olo, ei jaksaisi elää kuitenkaan. Jos on mahdollisuus, että itsessä ei ole pahasti vialla. Pystyn laittamaan asiat mielestä ja elämään ihan iloisena. Saako niin tehdä? Saanko tehdä niin miehen kannalta? Olemme molemmat 26.

1

303

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HillaK

Mistä hoidoista oikein puhut? Tekstistäsi ei käy ilmi. Jos se auttaa pysymään terveenä, miksi edes mietit asiaa? Jos taas kyse on jostain kosmeettisesta korjauksesta, unohda koko juttu. :S

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      368
      848
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      605
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    8. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      134
      569
    9. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      550
    10. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      547
    Aihe