Hei! En ole alkoholisti yms. mutta rattijuopumuksesta kärähtänyt vuosi sitten ja nyt poliisi vaatii minulta päihdelääkärintodistusta, että olen jatkossakin sovelias rattiin. Missäpäin helsinkiä tai PK- seutua näitä on? Googlella yritin etsiä, mutta ei juuri löytynyt mitään. Ja paljon tämmöiset päihdelääkärillä käynti maksaa?? Kiitos neuvoista/ linkeistä! =)
Vastaukset 8
- käry kävi
Ei sitä kortilla ajeta, eikun uutta putkeen.
- o454ju5
Siinäpä vasta asiallinen vastaus.
Niin ja sitten toinen kysymys oli, että miten pitkä prosessi tämmöinen päihdelääkärilläkäynti on ja voiko kyseistä käyntiä suorittaa missään muualla, kuin juuri päihdealan erikoislääkärillä?
- o.j ulla
meillä kävi joku päihdelääkäri ihan kotona . kun ei suostuttu hoitoon hakeutumaan kumpikaan. Mutta etenkin meillä jossa ei pääse liikkumaan ja lapset makso niin kotiin tilattava paihdelaakari oli ihan ookoo. Toinen onnistui toinen ei...
ojulla - Kylmät kädet
Jatka ajamista.
Minä en henkilökohtaisesti välitä paskan vertaa, kenen päälle ajat seuraavan kerran. - Kylmät Munat
Mitään päihdelääkäreitä. Alkoholiongelmaan on olemassa halpa ratkaisu, joka on esine nimeltään löylykauha.
- alan tohtori
Käy A-klinikalla ja pyydä lääkäriltä todistus ajokortin takaisin saantiin. A-klinikalla käynti on ilmaista, todistuspaperista maksat vähän! Taloudellisest kannattavaa ja piliisitkin luottaa A-klinikan paperiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493