Poikasille suodatin??

atdfzg

Hei kertokaa mikä olisi poikasille tai pienille otuksille hyvä suodatin, etteivät ne joutuisi sinne sisään, että saisivat siitä suodattimesta ruokaa ja, että se pitäisi veden kirkkaana. Akvaariona on 30l allas, johon aion siirtää triopsit!

12

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfsasf

      Eikö ole yhtään tietoa?

      • sdtgzsdg
        fish KING kirjoitti:

        http://www.aquahoito.info/suomi/ohjeita/sisasuod.php

        Joo, mutta en jaksa ruveta tekemään tota, koska en oikein tajua miks tota compacia pitää modata ja jne... Huomenna pitää saada joku suodatin niin käykö sera f400 tai f700? Mikä noista olisi parempi 30 litraiseen akvaarioon? Tai käykö ilmapumpulla toimiva vaahtomuovisuodatin sitten?


      • ztgzd
        sdtgzsdg kirjoitti:

        Joo, mutta en jaksa ruveta tekemään tota, koska en oikein tajua miks tota compacia pitää modata ja jne... Huomenna pitää saada joku suodatin niin käykö sera f400 tai f700? Mikä noista olisi parempi 30 litraiseen akvaarioon? Tai käykö ilmapumpulla toimiva vaahtomuovisuodatin sitten?

        Hei sopiiko noista ilmapumpuist joku ja toi suodatin sieni mihin kokoiseen akvaarioon ja pitääkö se veden kirkkaana? Olenko ymmärtänyt, että toi suodatin sieni liitetään vain ilmapumppuun ja veteen sitten?


      • stzs
        ztgzd kirjoitti:

        Hei sopiiko noista ilmapumpuist joku ja toi suodatin sieni mihin kokoiseen akvaarioon ja pitääkö se veden kirkkaana? Olenko ymmärtänyt, että toi suodatin sieni liitetään vain ilmapumppuun ja veteen sitten?

        Vai olisiko tämä parempi vaihtoehto? http://www.akvaariokauppa.fi/new/product_details.php?p=617
        Niin suodatin olisi tulossa triops poikasille ja tarvis ettei ne imeytyis sinne ja sais siit ruokaa?


    • 16 vuotta akvaario
      • fish KING

        Jos hinta in kohdillaan, toi vois olla hyvä ratkasu, ei se aloittajankaan löytämä suodatin varmasti mikään huonompi idea ole, vastaa konstruktioltaan tuota Järven teeseitse suodatinta aikalailla :)


      • sdfc
        fish KING kirjoitti:

        Jos hinta in kohdillaan, toi vois olla hyvä ratkasu, ei se aloittajankaan löytämä suodatin varmasti mikään huonompi idea ole, vastaa konstruktioltaan tuota Järven teeseitse suodatinta aikalailla :)

        Kiitos neuvoista ostin noi: http://www.zooplus.fi/ask?query=ilmapumppu&num=20&form=etsi ilmapumpuista ostin ton tehokkaimman.


      • fish KING

    • 16 vuotta akvaario

      Sehän imee kaikki viimesitkin poikaset menemään jos se kerta on tehokas.
      Kaikkee sitä kulee, kyllä suodattimen pitää poikasille olla melko tehoton ja hiljalleen menevä.
      Mutta omatpa ovat kalasi ;)

      • asdtasdf

        Kertoisitko mulle miten toi voi imeä poikaset??? Ja kuule, ilmapumpun tehokkuutta, kun on niin helppo säätää.


      • fish KING
        asdtasdf kirjoitti:

        Kertoisitko mulle miten toi voi imeä poikaset??? Ja kuule, ilmapumpun tehokkuutta, kun on niin helppo säätää.

        On tainnu mennä 16vuotta akvojen kanssa taivaan tuuliin :)

        Tais luulla että ostit tehokkaimman suodattimen :)

        Toi on hyvä ilmakompura, hiljanen ja tosiaan toi potikka jota ei kaikissa myynnissä olevissa ookkaan 8)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe