Hei kertokaa mikä olisi poikasille tai pienille otuksille hyvä suodatin, etteivät ne joutuisi sinne sisään, että saisivat siitä suodattimesta ruokaa ja, että se pitäisi veden kirkkaana. Akvaariona on 30l allas, johon aion siirtää triopsit!
Poikasille suodatin??
12
194
Vastaukset
- sfsasf
Eikö ole yhtään tietoa?
- sdtgzsdg
fish KING kirjoitti:
Joo, mutta en jaksa ruveta tekemään tota, koska en oikein tajua miks tota compacia pitää modata ja jne... Huomenna pitää saada joku suodatin niin käykö sera f400 tai f700? Mikä noista olisi parempi 30 litraiseen akvaarioon? Tai käykö ilmapumpulla toimiva vaahtomuovisuodatin sitten?
- ztgzd
sdtgzsdg kirjoitti:
Joo, mutta en jaksa ruveta tekemään tota, koska en oikein tajua miks tota compacia pitää modata ja jne... Huomenna pitää saada joku suodatin niin käykö sera f400 tai f700? Mikä noista olisi parempi 30 litraiseen akvaarioon? Tai käykö ilmapumpulla toimiva vaahtomuovisuodatin sitten?
Hei sopiiko noista ilmapumpuist joku ja toi suodatin sieni mihin kokoiseen akvaarioon ja pitääkö se veden kirkkaana? Olenko ymmärtänyt, että toi suodatin sieni liitetään vain ilmapumppuun ja veteen sitten?
- stzs
ztgzd kirjoitti:
Hei sopiiko noista ilmapumpuist joku ja toi suodatin sieni mihin kokoiseen akvaarioon ja pitääkö se veden kirkkaana? Olenko ymmärtänyt, että toi suodatin sieni liitetään vain ilmapumppuun ja veteen sitten?
Vai olisiko tämä parempi vaihtoehto? http://www.akvaariokauppa.fi/new/product_details.php?p=617
Niin suodatin olisi tulossa triops poikasille ja tarvis ettei ne imeytyis sinne ja sais siit ruokaa?
- 16 vuotta akvaario
Tässä on mielestäni vaihtoehdoista paras:
http://www.lemmikkiexpress.fi/product_details.php?p=1025
Se imee vettä, muttei sellaisella voimalla että kalat menevät sisään, pitää veden kirkaana jne.
Kannaattaa :)- fish KING
Jos hinta in kohdillaan, toi vois olla hyvä ratkasu, ei se aloittajankaan löytämä suodatin varmasti mikään huonompi idea ole, vastaa konstruktioltaan tuota Järven teeseitse suodatinta aikalailla :)
- sdfc
fish KING kirjoitti:
Jos hinta in kohdillaan, toi vois olla hyvä ratkasu, ei se aloittajankaan löytämä suodatin varmasti mikään huonompi idea ole, vastaa konstruktioltaan tuota Järven teeseitse suodatinta aikalailla :)
Kiitos neuvoista ostin noi: http://www.zooplus.fi/ask?query=ilmapumppu&num=20&form=etsi ilmapumpuista ostin ton tehokkaimman.
- fish KING
sdfc kirjoitti:
Kiitos neuvoista ostin noi: http://www.zooplus.fi/ask?query=ilmapumppu&num=20&form=etsi ilmapumpuista ostin ton tehokkaimman.
... muutaman jykevän lasipuhdistus magneetin :) kiitti linkistä
- 16 vuotta akvaario
Sehän imee kaikki viimesitkin poikaset menemään jos se kerta on tehokas.
Kaikkee sitä kulee, kyllä suodattimen pitää poikasille olla melko tehoton ja hiljalleen menevä.
Mutta omatpa ovat kalasi ;)- asdtasdf
Kertoisitko mulle miten toi voi imeä poikaset??? Ja kuule, ilmapumpun tehokkuutta, kun on niin helppo säätää.
- fish KING
asdtasdf kirjoitti:
Kertoisitko mulle miten toi voi imeä poikaset??? Ja kuule, ilmapumpun tehokkuutta, kun on niin helppo säätää.
On tainnu mennä 16vuotta akvojen kanssa taivaan tuuliin :)
Tais luulla että ostit tehokkaimman suodattimen :)
Toi on hyvä ilmakompura, hiljanen ja tosiaan toi potikka jota ei kaikissa myynnissä olevissa ookkaan 8)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402