apuaapuaapua

plätty

millä saan veden kovemmaksi kotikonstilla auttakaa!"pääsen vasta torstaina kaupunkiin ja platyt kituu. kuulemma kalkki auttaa.mikä korvaa kalkin??apua!

7

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulipyrstö0

      Platyt tykkää kovasta vedestä, mutta eivät kauheasti keskikovastakaan vedestä.
      Tietääkseni suomessa kasvatetut platyt on kasvatettu keskikovassa/kovassa vedessä eikä vettä taideta myyntialtaissakaa kovettaa.

      • aaaaaaaarrrrrrggghhh

        kalat siis kituu ..ei enää edes eviä liikuta.. laitoin isoon akvaan ensiapua saamaan,niin se vaan pahensi asiaa..platyilla siis oma akvaakki. pitää kai antaa kuolla pois.olen nyt 5 eri paikasta kysyny apua eikä kukaan osaa vastata..outo palsta.


      • fish KING
        aaaaaaaarrrrrrggghhh kirjoitti:

        kalat siis kituu ..ei enää edes eviä liikuta.. laitoin isoon akvaan ensiapua saamaan,niin se vaan pahensi asiaa..platyilla siis oma akvaakki. pitää kai antaa kuolla pois.olen nyt 5 eri paikasta kysyny apua eikä kukaan osaa vastata..outo palsta.

        http://www.aquahoito.info/suomi/akvaario/index.php


      • pläääh plätyt :(
        fish KING kirjoitti:

        http://www.aquahoito.info/suomi/akvaario/index.php

        eipä aukase veden kovettaminen osiota..just tällee. laitoin veden tekeytymään n.2 viikkoa sitten. kasveja,ja hapetin ja hiekat. siinä asusteli muutaman pv agressiivinen lehtikala arestissa.. nyt ostin 5 platya.. hain eilen liikkeest kalkki pallukan.. nooh,kappas,eilen illalla oli akvaariossa n. 8 poikasta..niin unohdin mainita että viiest platysta 2 elossa. nyt aattelin että jeee,homma toimii sittenkin. kissan paskat.poikaset löyty kuolleena.kaikki.vaikka eilen uivat kun sieviset konsanaan. menee pikkusen intressit tollasiin paviaaneihin. ei siis täältä apua saa??


      • Tulipyrstö0
        pläääh plätyt :( kirjoitti:

        eipä aukase veden kovettaminen osiota..just tällee. laitoin veden tekeytymään n.2 viikkoa sitten. kasveja,ja hapetin ja hiekat. siinä asusteli muutaman pv agressiivinen lehtikala arestissa.. nyt ostin 5 platya.. hain eilen liikkeest kalkki pallukan.. nooh,kappas,eilen illalla oli akvaariossa n. 8 poikasta..niin unohdin mainita että viiest platysta 2 elossa. nyt aattelin että jeee,homma toimii sittenkin. kissan paskat.poikaset löyty kuolleena.kaikki.vaikka eilen uivat kun sieviset konsanaan. menee pikkusen intressit tollasiin paviaaneihin. ei siis täältä apua saa??

        Luuletko tosiaan, että kaloja ja kasveja voi laittaa kypsymättömään akvaarioon? Kalojen tappamiseen on nopeampiakin keinoja.
        Jos tarkoitat paviaaneita meitä tai kaloja, niin katso peiliin voit nähdä sieltä sellaisen. Paviaani on muuten hieno kädellinen sukulaisemme.


      • fish KING
        pläääh plätyt :( kirjoitti:

        eipä aukase veden kovettaminen osiota..just tällee. laitoin veden tekeytymään n.2 viikkoa sitten. kasveja,ja hapetin ja hiekat. siinä asusteli muutaman pv agressiivinen lehtikala arestissa.. nyt ostin 5 platya.. hain eilen liikkeest kalkki pallukan.. nooh,kappas,eilen illalla oli akvaariossa n. 8 poikasta..niin unohdin mainita että viiest platysta 2 elossa. nyt aattelin että jeee,homma toimii sittenkin. kissan paskat.poikaset löyty kuolleena.kaikki.vaikka eilen uivat kun sieviset konsanaan. menee pikkusen intressit tollasiin paviaaneihin. ei siis täältä apua saa??

        SITÄ SAA MITÄ TILAA

        JOS EI OO AIVOJA AKVARISTIKSI EI OO AIHETTA PAVIAANIKSIKAAN, MEILTÄ KUN HOMMAT ONNISTUU


      • marDH
        aaaaaaaarrrrrrggghhh kirjoitti:

        kalat siis kituu ..ei enää edes eviä liikuta.. laitoin isoon akvaan ensiapua saamaan,niin se vaan pahensi asiaa..platyilla siis oma akvaakki. pitää kai antaa kuolla pois.olen nyt 5 eri paikasta kysyny apua eikä kukaan osaa vastata..outo palsta.

        siellä autetaan .. http://www.aqua-web.fi/ .. maa on täynnä vaihtoehtoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe