Hei, Minulla on hyvä sijoitus kautta talletus idea josta saa kuukaudessa korkoa
sijoittamalleen summalle noin 200-500euroa.
Ja kaiken takana on se että ei tarvitse heittää rahaa tyhjään vaan,
ostaa elektroniikkaa jolla toinen tekee töitä ja on tavaran omistaja papereissa .
Ei voi hävitä missään muodossa. Jos kiinnostuit niin laita sähköpostisi numeroon 358404724980
niin kerron todella kiinnostuneelle mikä on homman nimi.
Itse tekisin tämän jos olisi alkupääoma noin 6000-14000
Tässä työssä ei tarvita kuin yksi työntekijä ja korot on paremmat kuin pankissa.
Sijoitus/Talletus
5
828
Vastaukset
- semmixs
Vain eri paikassa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8834509 - @
ootko taas se riihimäkeläinen kaveri,
kunpa joskus kohdattaisiin,- töitä töitä
En ole Riihimäeltä. Ja toiseksi olen nainen.
- 35
töitä töitä kirjoitti:
En ole Riihimäeltä. Ja toiseksi olen nainen.
totta aloitus oli kyllä naismainen,
uskotaan.
- ei.pahalla.mutta
Itse tekisin tämän jos olisi alkupääoma noin 6000-14000?
Kuulostaa taas joltain päiväunelta joka päättyy painajaiseen :)
Jos todella olisi niin hyvä korko/tuotto niin olisit varmasti jo hakenut pankista pienikorkoista lainaa ja sijoittanut...
6000 € tuotto olisi 3.3 % ? Saat paremman vuosituoton arvopapereiden osingoilla.. Puhumattakaan tulevaisuuden arvonnoususta! Ehkä tällä hetkellä osinkotuotto 2-2,5% , mutta odottakaan nousukautta.
Ja taas mennään!! Whhaaaauuuuwww!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437