konnalle virikkeitä? Miten sisustaa

piipe::

Mitä virikkeitä konnalle voisi laittaa terraarioon ja lattialle? Meillä on turvetta, kiviä, silta. Mitä muuta vielä voisi laittaa? Onko jotain hyvää jyrsiöiden tarvike nettikauppaa?

4

1344

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konnaaliisa

      Tosi kummalliset asiat voivat saada kilpparin innostumaan, kuten värikkäät pehmolelut tai kirjan/lehden sivut. Voit repiä vanhasta lehdestä värikkäitä sivuja irti ja rytätä palloksi. Kilpikonna tökkii sitä "nenällään" ja tykkää paperin rapinasta. Myös värikkäät, pienikokoiset pehmolelut voivat olla hyviä. Konna tykkää myös kiipeillä ja möngertää suurissa, pienikivisissä kasoissa joissa se joutuukin vähän pungertamaan.

      Suuresta, muovisesta karkkirasiasta voi tehdä purulaatikon. Konna tykkää mesota ja kaivautua puruissa. Kilppari innostuu usein myös tarpeeksi suurista putkista joissa mönkiä. Pahvilaatikossa taas on kiva levähtää. Myös sanomalehti voi olla hyvä repimisenkohde.

      Itse olen antanut konnilleni puoliksi leikattuja wc-paperirullia. Ne kuljettelevat sitä ympäriinsä ja kätkevät sen turpeeseen. Myös myrkyttömät viherkasvit (joko syötävät tai koristeet) voivat olla mukavan piristäviä.

    • konnat

      N Moi

      Mä oon iida .
      Mulla on kilpikonna.
      On kiva .
      Kilpikonna ja tarvikkeet virikkeet sun muut makso yhteensä 100€

    • iivarikarttis

      Myrkyttömät puun oksat ym. mitä sillä luonnossa olisi. Samalla saa itse hoidettua kynsiään ja ihoaan. Akvaterra ym. netissä jos et varma virikkeiden turvallisuudesta.

    • donatellover

      Jos et viitsi toista kilpikonnaa kaveriksi ostaa niin voithan käyttää hämyä jonka keksin. Tarvitset pienen jalkapallon, kiiwin, liimaa, spraymaalia, poran ja puukon. Leikkaa pallo kahtia ja maalaa pallo saman väriseksi kuin kilpikonnasi. Liimaa kiiwi toiselle puolelle palloa (kohtaan jossa olisi pää). vastakkaiselle puolelle poraa reikä (reiän halkasijan tiedät kilpikonnasi peniksen koosta. reiän ei tule olla liian tiukka eikä myöskään väljä). Oma konnani ei huomannut ero maalattuun nyrkkiin joten käsiäkään ei tarvitse enää liata :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3178
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1723
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      86
      1254
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1149
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1148
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1020
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe