Jokainen saa olla ihan mitä mieltä vaan, mutta kaiken kritiikinkin uhalla sanon, että kyllä peniksen koko merkitsee naiselle.!! Samoin uskon olevan myöskin toisin päin; jos nainen huoltaa alapäätään, tuntuu seksi paremmalta. Itse olen kihloissa 39-v. miehen kanssa, ja voin sanoa, että siinä vasta mies, jolla on oikea sonnin elin! :) Eli kyllä iso kyrpä tekee hyvää, mutta seksihän ei tietty ole se tärkein. Pienempääkin olen saanut, mutta se ero on siinä, että ei jotenkin tunne sen miehen ottavan sua kunnolla, jos sillä on pienehkö, enemmänkin jää ikään kuin jotain vaille. Ja kun saa isoa, tuntuu että on saanu koko viikon edestä. Kuka kokee samoin? Tosin ongelmaksi muodostuu kipu, eli alapää on aina pitkän aikaa ihan kipeä, ja mulla pamahti lantionpohjalihakset oikein jumiin, kun on niin iso penis, vaikka treenaankin niitä. Mutta rakkaallani parhain on!!
Vastaukset 18
- ettei totuus unohdu
Ongelmahan on nimenomaan naisissa ei miehissä, mies ei voi isontaa mulkkuaan mutta nainen voi pienentää värkkiään jumppaamalla ja treenaamalla alapään lihaksia, turha yrittää hakea miehestä vikaa kun jokaisella on omankokoisensa ja sillä selvä.
- 17/4,5
Tuskin tässä olikaan kyse siitä, että kenen vika onse jos seksi ei tunnu siltä että olisi saanut tarpeekseen ja alapää hellänä. Nainenhan voi aina vaihtaa miestä ja toivoa, että suurempi löytyy. Jos on tottunut liian hyvälle ja pitää sitä tärkeänä, varmaan seksissä jotain jää puuttumaan kun ei saa isoa kyrpää. Kyllä minä sen ainakin uskon. Pienelle miehelle ongelmia tulee ennemmin tai myöhemmin, kun nainen synnyttää tai paikat myten veltostuvat. 6 cm paksun omaavilla tiukkojen teinien paneminen on haastavaa, ja vähän väljentynytkin värkki tuntuu varmaankin hyvältä.
- hmmm..hmmm..
Ihan pakko kysyä, että joutuukohan miehesi nyt siis elämään puutteessa, jos paikkasi arkiintuvat liikaa?
Muutenkin on pakko todeta, että eiköhän sinne naisen keskivertovaginaan helposti sisään vaikka iso nyrkkikin mahdu, jos vaan rasvaa laittaa. - Aikuinen nainen
No, ikäsi kertoo jo aika paljon!
Saattaa se alkuhuuma ihastuttaa, mutta jos miehen sonnin elimen kokoinen penis aiheuttaa sinulle ongelmia kivun muodossa, niin usko pois, ajanmittaan väsyt siihen, että alapää on aina kipeänä panemisen jälkeen ja sinulle alkaa kelvata ns. normikokoinen miehen vehje! Kyllä siinä sinullakin alkaa paikat vähitellen venyä, jos megakokoisella munalla sinua pannaan:))- ...
Niin ja sitten kun paikat venyy niin se iso ei enää tunnu liian isolta. Lämmittely on tärkeässä osassa kun pannaan isolla, se estää kipeytymisen. Tottakai saattaa olla pimppa hellänä muutaman päivän jos sitä sinne tuuppaa ilman sen kummempia alkuvalmisteluja ja esileikkejä.
- tyyyyydyttäjä
se on tollanen nakkikiskan vakiasiakas läski horo nuori uusavuton sellanen tapaus, että se ei saa orkkua. Ja se luulee että isolla mulkulla se vois sen joskus saada. Kysehän on siitä että miehellä tulee olla muodostunut terska.
Kannattaa treenata pillulihakset hänenkin kuntoon.
- Muutaman kerran
Kyllä sillä koolla on merkitystä tietenkin, mutta sitten taas kokonaisuus on kyllä miehen korvien ja käsilihasten välissä.
Ison omaava mies nimittäin voi olla laiska tai jotenkin ylimielinenkin.
Koko ei liitty kyvykkyyteenkään. Pienellä voi olla hyvä kunto ja kunnon halut. Iso koko ei siihen liity mitenkään.
Olen kyllä ollut kipeä pienestäkin. Kun monta kertaa peräkkäin, niin paikat on aika hellänä. Ja sillä ei ole mitään tekemistä koon kanssa. - Minttu-25v
Koolla on tosiaankin väliä. Ratkaisuna on hommata vakihoito jolla on iso elin.
Nimim.
Vakihoidolla sonnin kulli poikaystävällä normimuna- väliä
Koolla ei ole väliä,mieluummin pientä kuin isoa,ei pelkkä pano ole mitään ilman lämmitelyä.
Hyvin lämmitettynä saa orkasmin vaikkei miehellä seisois ollenkaa,tai olis vaikka kuinka pieni.
Onnistuminen on ihan muusta kiinni kuin koosta.Älkää olko miehet niin tyhmiä että uskotte koon ratkaisevan.
Siitä niitä turhia paineita teille tulee ja tarttette tabuja avuks,sitten onkin kierre valmis.
Hyvin lämmitetty onnellinen nainen,eikä ole puutetta. - Peter N
väliä kirjoitti:
Koolla ei ole väliä,mieluummin pientä kuin isoa,ei pelkkä pano ole mitään ilman lämmitelyä.
Hyvin lämmitettynä saa orkasmin vaikkei miehellä seisois ollenkaa,tai olis vaikka kuinka pieni.
Onnistuminen on ihan muusta kiinni kuin koosta.Älkää olko miehet niin tyhmiä että uskotte koon ratkaisevan.
Siitä niitä turhia paineita teille tulee ja tarttette tabuja avuks,sitten onkin kierre valmis.
Hyvin lämmitetty onnellinen nainen,eikä ole puutetta.Kyrvän koon merkitys naisille olla enemmänkin korvien välissä!!!!!!!
- joluttaja
Olen olettanut kuitenkin sen ison koon tulevan paksuudesta, joten onko pituus paksuutta tärkeämpää. Minulla on 17 cm ja 5-6 cm paksu eilä kukaan ole valittunut pienuudesta.
- 17/4,5
Harvinaisen paksu. Mutta mitä tarkoittaa 5-6 cm. Mittaa ympärys, niin tiedetään mistä on kysymys.
Itselläni on vain 4,5 cm paksu(ympärys 13) eikä kukaan ole valittanut pienuudesta. En usko että olisi valittanut vaikka olisi 3,5 cm paksu. Useimmat naiset ovat hienovaraisia. - joluttaja
17/4,5 kirjoitti:
Harvinaisen paksu. Mutta mitä tarkoittaa 5-6 cm. Mittaa ympärys, niin tiedetään mistä on kysymys.
Itselläni on vain 4,5 cm paksu(ympärys 13) eikä kukaan ole valittanut pienuudesta. En usko että olisi valittanut vaikka olisi 3,5 cm paksu. Useimmat naiset ovat hienovaraisia.paksuus eli halkaisija olikin vain 5 cm
- Maksiterskamies32v
17/4,5 kirjoitti:
Itselläni on vain 4,5 cm paksu(ympärys 13) eikä kukaan ole valittanut pienuudesta. En usko että olisi valittanut vaikka olisi 3,5 cm paksu. Useimmat naiset ovat hienovaraisia.Mulla terska on ehken ylisuuri. Mulkullani on pituusmittaa seisonnassa ehkä ne tavalliset 16sm, varren ympärys on 13-16sm eri kohdista, mutta terskan ympärysmitta on 22-24sm mittaushetkestä riippuen. Nämä ovat naiseni ottamia lukuja, ja ainakin hän väittää ettei ole isompaa terskaa nähnyt tai saanut, on muuten virolainen. Ainakin hän ähkii niin pirusti kun nussitaan, mutta sitten kun saan Natusan-vauvaöljyn avulla sissään, niin nussiminen sujuu hyvin, eikä tuota tuskaa kummallekaan.
- pikkupimppinen
Asian ydin on siinä että SULLA on iso ja siinä se sun ongelma onkin. Miehen kalun koolla ei ole väliä kunhan asettuu normi mittojen väliin. Voin jopa sanoa että pienempi tuntuu musta paremmalta ku iso. Iso sattuu mua ja koko ajan saa olla varovainen yhdynnässä ja siinä se fiilis sitten häviääkin.
Ymmärrän kyllä näitä synnyttäjiä jotka ovat laiminlyöneet velvollisuuksiaan, synnytyksen jälkeisiin jumppiin ja näin ollen paikat ovat jääneet löysiksi.- #########
Olen lapseni aikoinaan tehnyt, muttei ole väljyyttä, kun olen homman hoitanut ja trenaannut.
Mutta kyllä sellainen kunnon kulli olla pitää siltikin kun on kerran makuun päässyt ei siitä viitsi luopua. Isolla melalla on kiva harrastaa sexiä kaikenlaisissa paikoissa hankalissakin ei ole ongelmana pois lipsahtelu kun on vartta mistä pitää kii, pitkää vartta vasten on mukava liuttaa klitorista saa kunnon orkut kun on melaa sisällä ja klitoriskin tulee hoidettua, Kunnollisen kokoisella kun saa vaikka ratikassa seisaallaan hommat salakavalasti hoidettua ja muitakin mielenkiintoisia paikkoja on kaverini kanssa kokeiltu
- M23/19/5
mutta minkä kokoinen tuo "sonnin elin" on?
- Anonyymi00019UUSI
Kyllä naiset tykkää isosta kullista. Mitä on kaveriporukassa naisia niin kun joku saanut isoa niin kaikki kyselee mikä oli asento, pystyikö ottamaan kokonaan sisään, oliko anaalia jne.
Naisia kiinnostaa kunnon vehkeet. Moni sanoo ettei koolla väliä mutta kyllä sillä vaan on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
- 711221
- 65981
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste168881- 118857
Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78784Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?105710- 45693
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova63674Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37666