Aivan käsittämätön ratkaisu taas vaasan kaupungilta. konkurssikypsälle seuralle taas kerran annetaan rahaa. miksi ihmeessä kaupunki tukee tälläistä, varsinki kun kyseisen organisaation taloudenpito on vähintäänkin ollu kyseenalaista, jossain mielessä ehkä jopa lainkirjaimen vastaista. kuinka voi seura olla vuodesta toiseen persauki kun on sarjan korkeimpia katsojalukuja, on kaljamakkaramyyntiä, sponsoreita jne. erittäin huonoa taloudenpitoa ja pitävät yllä vielä liigailluusiota, tappiothan tuolla väellä kymmenkertaistuisivat. Rahalle olisi muutakin käyttöä, urheilua pitää tukea, mutta junioriurheilua, nää spurtin äijät on ns.ammattilaisia. toivottavasti myös muille seuroille löytyy rahaa kun tukikierros alkaa, siis junioritoimintaan. oma lukunsa on sitten kun aletaan puhua säästöistä vanhusten hoidossa tai kouluruokailuissa, toivottavasti tää spurtin ns.ammatilais kiekkoväki silloin on ylpeä saavutuksistaan.
eli kuinka tästä eteenpäin, arvopelaajat myyntiin, pelaten kausi loppuu, seura nurin, aloittaa uusi kausi puhtaalta pöydältä pelaajina oman kylän poijaat, ei kalliita ostomiehiä, uudet miehet hallintopuolella, jotka ymmärtää jotain taloudestakin, ja jos mestis liian kallis niin vauhtia haetaan alemmalta tasolta. Nykyinen liigatavoittelu tolla porukalla on illuusiota, jos eivät pärjää ny taloudellisesti edes mestikses niin kuinka liigas sitten. pelkkää illuusiota koko liigahaihatus tällä hetkellä. eli pitäis tervehdyttää homma ihan perustasolta.
vaasan sprut
sprut
0
175
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948449
- 926505
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636356Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345011Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo593660- 453361
- 503305
- 492933
- 562882
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512846