kohta onkin paisti valmis ja perunat sun muut.

nam nam.

Miten se on muilla kerrostaloissa ja rivitaloissa itse joskus asuneena oli muuten melkoisen ankeeta.Ei tullut paistit mieleen, kun on hyvä paikka ja oikeeet elämisen aakkoset niin voi juhlia ja syödä milloin haluaa .Siis käteisellä ei velalla ,hyviä ruokia voi syödä läpi vuoden ei vain jouluna .Meillä syödään ok-talossa melkoisen usein niin hyvin ettei edes jaksa laskee.Siihen voi siivittää sitten mieluisat juomat ja höysteet,todella huvittaa rivi ja kerrostalo asujat kuinka heillä on karmeeta elämää.Meillä ei tarvi ovia laittaa lukkoon autoissa eikä kotona. Kauheeta edes ajatella väliseinä 10cm korkeintaan 15 cm ja toinen eläjä vieressä ,ei tule kuulloonkaan kuinka suomessakin voi olla tälläistä ja ihmiset maksaa luukuista joista ei omista oikeesti seiniä,kattoa,lattiaa, vain sisä ilman.Sääliksi käy kun pitää ahtautuu slummeihin.

5

195

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanahäkki asumista

seinissä ja ihmispaskaa nurkissa.

• Ahtauteen !!!!!!!!!!

Monissa asunnoissa esim: kerrostaloissa on melkoisen usein unohdettuja ruumiita ja varmaan haisee ei moniakaan ihmisiä ajatella tai muisteta ja siellä ne mädäntyy. Todellakin ne vuokratut asunnot voi olla todella likaisia.

• Onneksi olkoon

Muuta kuin että olet iloinen homeisessa ja velkaisessa omakotitalossasi ?
      Sitä voi kai pitää kohtuullisena, olet sentään ikivelkainen ;)

Jokin pitää kuitenkin olla pielessä, miksi muuten tänne kirjoittelisti ja vakkuuttelisit onnellisuuttasi, eihän oikeasti onnellisen ja tyytyväisen tarvitse siitä erikseen kertoilla palstoilla.

• Mukavaa.

pointti on en ole palstojen parempikoti,omakoti,sun muuta mutta olen niin iloinen kun ostin ok-talon aikoja sitten ja saa tehdä mitä vaan tai melkein .Ei tämä tosiaan ole mikään palatsi mutta olen vilpittömästi iloinen kun ostin ja halvalla.Velkaa mulla ei ole olen tai olin tuhnu viellä viimme viikon loppuna mutta nyt yritän olla muuli ja vaikeeta on jo ensimmäinen päivä.Kannustusta ei tule ja kahta asuntoa kävin katsomassa päivällä sijoitus mielessä .Pointtin pitäs tajuta, elämä on mukavaa kun sen oikein ymmärtää. Aina hauskaa olla pittää.

• koskenjorma
        Mukavaa. kirjoitti:

pointti on en ole palstojen parempikoti,omakoti,sun muuta mutta olen niin iloinen kun ostin ok-talon aikoja sitten ja saa tehdä mitä vaan tai melkein .Ei tämä tosiaan ole mikään palatsi mutta olen vilpittömästi iloinen kun ostin ja halvalla.Velkaa mulla ei ole olen tai olin tuhnu viellä viimme viikon loppuna mutta nyt yritän olla muuli ja vaikeeta on jo ensimmäinen päivä.Kannustusta ei tule ja kahta asuntoa kävin katsomassa päivällä sijoitus mielessä .Pointtin pitäs tajuta, elämä on mukavaa kun sen oikein ymmärtää. Aina hauskaa olla pittää.

Pullonhenki siellä taas puhuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2250
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      67
      861
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      832
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      538
      761
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      687
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe