Tuleeko kultakortti enää automaattisesti tänä vuonna? Viime vuonna vielä tuli. En oo saanu postia aiheesta kun ne on menneet kotipaikkakuntaan.
Entä miten pankin vaihtaminen paikkakunnalta toiselle onnistuu? Opiskelen toisella paikkakunnalla ja pankki on kaukana kotipaikkakunnalla ja jotkut asiat aiheuttavat vaikeuksia. Esim. tämä uuden pankki/luottokortin hankkiminen kun pitäisi käydä hakemassa se paikan päältä ja näyttämässä opintosuoritusotetta ja kaikkea silloin jo kun hakee. Viime vuonna oli tarkoitus hankkia uusi kortti mutta jäi. Nyt on vissiin pakko kun ei kai tuu enää automaattisesti kultakorttia. Täytyykö pankki olla aina siellä kunnassa missä on kirjoilla? Olen siis Osuuspankin jäsen ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen ja en haluais minkään toisen pankin jäsenyyttä saati uutta tiliä eri Osuuspankkiin kun ei opiskelijana oo juuri rahaakaan niille tileille niin mitäpä niillä. Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan :)
pankin paikkakunnan vaihtaminen
4
2081
Vastaukset
- ihmettelin .¤¤¤¤¤¤¤¤
"Olen siis Osuuspankin jäsen ja olen ollut siihen ihan tyytyväinen "
Kuinka opiskelijan ja vähävaraisen kannata olla JÄSEN, eihän sieltä saa mitään etuja jos ei ole 5000 e jatkuvasti ja varsinaiset edut tulevat vasta 10 000 € rahoitusjutuilla,
pientuloiset antavat vain jäsenmaksun verran pankille aivan ilmaista rahaa.
"En oo saanu postia aiheesta kun ne on menneet kotipaikkakuntaan."
"Täytyykö pankki olla aina siellä kunnassa missä on kirjoilla?"
Ainakin minun pankkini päivittää tiedot väestörekisteristä ja kaikki on pelannut vaikka olenkin useamman kerran paikkakuntaa vaihdellut.
Ei tarvis olla siinä kunnassa kun on kirjoilla, minunkin pankkini on kaukana, vaihdoin sinne kaikki ja tein 3v talletuksen/sopimuksen ollakin pankin asiakas, ja lapseni saivat paljon edullisemmat 15v ja 20 v lainat.
Kaikki on sujunut hyvin,
kirjoita sinäkin sp. ja kysy, siitä alkaa asioiden hoito,
kaikkia ei voi sp. hoitaa, mutta he kyllä soittavat ja puhelimessa hoituu kaikki.
.- aloittaja
Tarkoitin asiakas, ei pitäisi mennä yöllä kirjoittelemaan mitään....Sori
- 20+16
Kultakortti ei enää uusiudu tänä vuonna. Tilaa verkkopalvelun kautta kortit -välilehdeltä itsellesi sopivin kortti ja laita vielä konttorille verkkoviesti, jossa pyydät lähettämään sen uuden kortin sinun nykyisen asuinpaikkakunnan osuuspankkiin haettavaksi. Näin helppoa se on... =) Opintosuoritusotteen voit esittää, jos opiskelijavisaa tilaat, niin nouto vaiheessa kyseisessä OP:ssa, josta luovuttavat kortin sulle käyttöön.
itse siirsin lapsuuden kodin paikkakunnalta palvelut nykyiseen osuuspankkiin vasta kun tarvittiin asuntolainaa.. saatiin tältä paikkakunnalta edullisemmin.- aloittaja
Kiitos hyvästä neuvosta. Näinpä teen sitten :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1523406Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512389Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu121194- 1121169
Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per48937Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va9913Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019870- 46864
- 36692
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt196666