http://anette-olzon.blogspot.com/
Mistä Anette saa kirjoittaa blogissaan?
Nyt ärtymystä herättää Anetten tapa luetella mitä hyvää hän on päivänpitkin syönyt tms. Joku mainitsi, että nainen ei kirjoita sanakaan NW:sta eikä sen jäsenistä, tuo nyt on täyttä puppua. Eläimet, terveys, sairaus, ruoka, vaatteet, meikit, tukanlaitto, kengät kodin testiilit ja huonekalut, näistä Anette muistaa kirjoitaa. Onhan se aivan tavatonta jos 40w ruotsalaisrouva kirjoittaa asioista jotka ovat hänelle tärkeitä. Ilmeisti tällä läpinaisellisella hömpällä hän menettää katu-uskottavuutensa rockpoliisien silmissä. Eihän kunnon goottidiiva edes koskaan syö eikä paskanna, ei käy kaupoissa eikä sure kuolletta kissaansa.
By the way...koska Anette ilmoitti lopettaneensa soololevyn teon ja miksi ?
Anette-Olzon-Blog ?
14
1222
Vastaukset
- Humppariwe
AIkuinen nainen joka kirjoittaa kun joku teinityttö, se on just kuin lukisi jonkun teinin päiväkirjaa eikä kohta nelikymppisen naisen.. Sitä vaan miettii että onko se todellakin tosissaan vaan tekeytyykö se tuommoseksi tahallaan kosiskellakseen nuoria Nightwish faneja.
"By the way...koska Anette ilmoitti lopettaneensa soololevyn teon ja miksi ? "
Hän ei ilmoittanut lopettaneensa sitä suoraan vaan sanamuoto taisi olla jotain ettei hän ole vielä päättänyt julkaiseeko hän sen vai ei.
Tuosta voi kyllä jokainen vähänkin ajatteleva päätellä että jotain on vikana.
Ensin on palkattu kalliit lauluntekijät ja sitten tuleekin ilmoitus että ehkä sitä ei julkaistakaan.
Toiseksi hän on alkanut kirjoittamaan usein Nightwishin pojista, kun vielä kuukausi pari sitten hän ei maininnut niistä mitään, Emppua lukuunottamatta.
Kolmanneksi hän on suunnittelemassa jotain projektin tapaista entisen bändin jäsenensä kanssa, joka kielii aina vaan enemmän siitä että oma sooloprojekti on mennyt puihin.
By the way
Nightwish ei ole koskaan ollut mikään goottibändi- YrjöJurri
Luoja varjele minua tulemasta koskaan aikuiseksi.
Itse asiassa onko Anette Olzonissa mitään hyvää ? Onko hän ehkä kaikessa epäonnistuja mitä tekee, onko hän ehkä laskelmoiva ja rahan ahne pyrkyri joka repii rahat pois kaikilla tasoilla missä liikkuu ja vaikuttaa. Palveleeko blogi pelkästään oman egon pönkittämistä ja edustamiensa tuotteiden piilomainontaa tyhmille faneille. - huhuuhskkks
YrjöJurri kirjoitti:
Itse asiassa onko Anette Olzonissa mitään hyvää ? Onko hän ehkä kaikessa epäonnistuja mitä tekee, onko hän ehkä laskelmoiva ja rahan ahne pyrkyri joka repii rahat pois kaikilla tasoilla missä liikkuu ja vaikuttaa. Palveleeko blogi pelkästään oman egon pönkittämistä ja edustamiensa tuotteiden piilomainontaa tyhmille faneille.Eläpä ygä täällä nyt hermoile vaan meehän kattoon joko se äiskä on lämmittäny tutipullon sulle valmiiksi ja sen jälkeen se voi lukea sulle iltasaduksi anita tätin jännittävää blogia
- forrs
huhuuhskkks kirjoitti:
Eläpä ygä täällä nyt hermoile vaan meehän kattoon joko se äiskä on lämmittäny tutipullon sulle valmiiksi ja sen jälkeen se voi lukea sulle iltasaduksi anita tätin jännittävää blogia
Ihanaa, joukkoomme on eksynyt keskenkasvuinen nimeltä huhuuhkkks. -.-
Mutta joo, tämähän on Suomi24, joten kaikenlaista väkeä on liikkeellä. - HUhuhuuu
forrs kirjoitti:
Ihanaa, joukkoomme on eksynyt keskenkasvuinen nimeltä huhuuhkkks. -.-
Mutta joo, tämähän on Suomi24, joten kaikenlaista väkeä on liikkeellä."Ihanaa, joukkoomme on eksynyt keskenkasvuinen nimeltä huhuuhkkks. -.-"
Nyt erehdyt henkilöstä, keskenkasvuinen on eksynyt joukkoomme, mutta hänen nimerkkinsä on YrjöJurri ja hän on itsekin samaa mieltä tästä asiasta.
"Luoja varjele minua tulemasta koskaan aikuiseksi."
:) - Lihanauta
YrjöJurri kirjoitti:
Itse asiassa onko Anette Olzonissa mitään hyvää ? Onko hän ehkä kaikessa epäonnistuja mitä tekee, onko hän ehkä laskelmoiva ja rahan ahne pyrkyri joka repii rahat pois kaikilla tasoilla missä liikkuu ja vaikuttaa. Palveleeko blogi pelkästään oman egon pönkittämistä ja edustamiensa tuotteiden piilomainontaa tyhmille faneille.viitsi itsekään väittää ettei Anette muka tee (tai ainakin pyri tekemään) bisnestä tuon blogin avulla? Nainen on kiinnostunut vaatteista, tehnyt (tai ainakin ilmaissut halukkuutensa tehdä) manageritoimistonsa avulla sponsoridiilejä muotimerkkien kanssa ja luettelee nyt blogissaan ahkerasti nettikauppoja, tuotemerkkejä ja suunnittelijoita. Bisneksenteko ei tietenkään tässä yhteydessä ole mitenkään tuomittavaa, koska liiketoimihan Nightwishkin tietenkin muusikoille on, mutta millähän alalla tämä blogikirjailija oikein mahtaa toimimia? Ensivilkaisulla noiden blogitekstien perusteella ei ihan heti arvaa lukevansa laulajan nettipäiväkirjaa, vai arvaako?
Jos sattuu lukemaan juuri oikeana viikonpäivänä, voi ehkä törmätäkin musiikkiaiheiseen tekstiin, mutta nekin ovat lähinnä pintapuolista hehkuttamista. Ruotsalaisena blogina tuo varmasti on sarjassaan varsin tavallinen, mutta ei kai kukaan ylläty siitä, etteivät suomalaiset metallibändiä fanittamaan tottuneet ihmiset oikein löydä mielenkiintoista sisältöä? Kyllä se jonkinlaisista arvomaailmojen erosta kertoo. Enkä nyt tarkoita bändin jäsenten välisiä eroja, se on minulle täysin yhdentekevää. On vain aika huvittavaa ajatella, että jos nyt kuvitellaan Tarjasta halutun aikanaan eroon juurikin pintapuolisen asenteen takia, niin tällainen julkisuus ei anna korvaajasta juurikaan syvällisempää kuvaa.
H&M:n mainoksia pompahtelee kyllä silmille netissä riittävästi jo muutenkin, joten itse olen jättänyt tuon blogin lukemisen aika vähälle. Alkuun touhu vaikutti edes jokseenkin siedettävältä, mutta nyt alkaa tuntua, että kaikki laulajan elämästä on jo luettu (ja nähty, Anette on myös aika ahkera postaamaan kuvia).
- xx
Mukavahan tuota blogia on lueskella, aina siinä muutaman sekunnin saa aikaa tapettua, eikä minulla mitään Anettea vastaan ole -- mukava ihminen livenäkin, mitä olen pari kertaa tavannut. Eikä siellä blogissa tarvitse bändin asioista jauhaa -- bändihän on tauolla ja muutenkin, sitä blogia pitää yksityishenkilö nimeltä Anette Olzon, ei mikään "Nightwish-Anette". Mutta, melkein Aneten ikäisenä naisena itsekin, täytyy ihmetellä eikö joskus voisi antaa noiden vaate- ja kenkäuutisten ja ruokareseptien olla -- kirjoittaisi vaikka mielipiteitään päivänpolitiikasta tai ottaisi kantaa yhteiskunnallisiin, eettisiin ym. asioihin, siihen mitä ympärillä ja maailmassa tapahtuu -- siis, jotain hieman "syvällisempää" kuin mitä musiikkia on tullut kuunneltua tai mikä leffa katsottu pojan kanssa. Onhan siellä välillä ollut pohdintoja mm. koulukiusaamisesta yms, mutta melko pinnallista ja just tuollaista "naisellista hömppäähän" se suurin osa on.
(Heh, tai sitten minä olen vaan jotenkin omituinen naiseksi kun en sellaisesta paljon perusta -- noh, enpä minä kyllä koske ns. naistenlehtiinkään pitkällä tikullakaan... :D )- laskiasipulla
siellä blogissa on nykyään joku juutuubi bätkä päivittäin ja ei edes leivoksia esittele
- Kummaa
laskiasipulla kirjoitti:
siellä blogissa on nykyään joku juutuubi bätkä päivittäin ja ei edes leivoksia esittele
Sielläkö se sinun elämäsi kuluu, videoita katellessa ja reseptejä kyttäilemällä?
- Fani1234
Älä nyt Jurri hikeenny... Sinusta on tullut agressiivisempi ajan mittaan. En ole käynyt palstalla pitkään aikaan ja silloin ennenmuinoin kommenttisi olivat vähemmän "henkilökohtaisia" kommentoijia kohtaan. Eikös se mene edelleen niinä että "puhutaan mitä puhutaan mutta pääasia että puhutaan" ;)
- Ygällä on
selvästi noussut palstan virallisen vartijan virka päähän kun se jo luulee että voi määrätä jo muiden mielipiteetkin. Vain ygän totuus sallitaan, muistakaa se lapset.
- Ygällä on vaaan
Ygällä on kirjoitti:
selvästi noussut palstan virallisen vartijan virka päähän kun se jo luulee että voi määrätä jo muiden mielipiteetkin. Vain ygän totuus sallitaan, muistakaa se lapset.
paskat housussa siksi sen noin kiukuttelee
- YrjöJurri
Ygällä on vaaan kirjoitti:
paskat housussa siksi sen noin kiukuttelee
Sivistyksesi- ja älysi loistaa yli muiden, pidät yllä sentään jonkinlaista tasoa täällä Suoli24 osastolla.
Jos vielä kanttisi kestäisi kirjautua, olisit suorastaan Kurko. - Kommentoinpa vielä
YrjöJurri kirjoitti:
Sivistyksesi- ja älysi loistaa yli muiden, pidät yllä sentään jonkinlaista tasoa täällä Suoli24 osastolla.
Jos vielä kanttisi kestäisi kirjautua, olisit suorastaan Kurko.tätäkin vaikkein olekan tuo henkilö jolle vastasit.
Siis mitähän kirjautuminen auttaa tännekin foorumille ja mitä tekemistä sillä on kantin kanssa. Kun sinunkin profiilias katsoo niin sehän on täysi feikki ja mitä väliä tuollaisilla profiileilla sitten on. Ja mitä väliä yleensäkin on profiileilla tälläisilla foorumeilla jossa voi kommentoida asioita joko profiilin kautta tai sitten anonyymisti, ei mitään väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883