Olen ajatellut ostaa fleshlightin avuksi käsihommissa.
http://xhamster.com/movies/14959/fleshlight_-_scene01.html
onko kokemuksia sen käytöstä ja miltä se tuntuu, et kannattaako ostaa?
Fleshlight
13
1604
Vastaukset
- you ve got a pussy
Tuntuu aivan helvetin hyvältä,joskus jopa paremmalta kuin oikea pillu :). Antaa aina kun haluat ja niin kauan kuin haluat...ja missä asennossa haluat. En oo tähän päivään mennessä katunut ostosta... Ajaa asiansa. Tänään saan taas pillua :P....tekopillua!!!! Aaaaaaaah.....
- <gsdg
Parin käyttökerran jälkeen roskiin. On niitä parempiakin tekopilluja olemassa-
- qwertyuiopasdf
Ainakin yhen paremman tiedän. Flip Hole.
- 5+19=?
qwertyuiopasdf kirjoitti:
Ainakin yhen paremman tiedän. Flip Hole.
Tenga - tuotteet on tehty japanilaiseen makuun. Toi flip hole on kertakäyttölelujen valmistajan tuote, jolle ie pitkää ikää luvata. Jos japsileluja haluaa niin kandee tsekata utensil race tuotteita. Meiki no hinkaku on mainittu aina silloin tällöin.
- <gsdg
5+19=? kirjoitti:
Tenga - tuotteet on tehty japanilaiseen makuun. Toi flip hole on kertakäyttölelujen valmistajan tuote, jolle ie pitkää ikää luvata. Jos japsileluja haluaa niin kandee tsekata utensil race tuotteita. Meiki no hinkaku on mainittu aina silloin tällöin.
Kymmenittäin erilaisia tekopilluja kokeilleena, voin todeta Utensil Racen olevan huippua hinta/laatu suhteessa. Vain pesu/kuivaus hieman hankalaa, mutta muuten hakkaa Flesun 8-0.
- vieläkään
5+19=? kirjoitti:
Perustele japanilaiseen makuun?? Ai, siksi kun ovat valmistettu japanissa??
Missä väitetään että flip hole ei muka kestä... KYLLÄ SE KESTÄÄ.
Vaikka tenga tekee myös kertakäyttö tuotteita niin niitäkin voi käyttää useaan otteeseen.
Ja sit sä kuiteskin suosittelet japsi tuotetta koska siitä on mainittu jossakin?? - 13+20
vieläkään kirjoitti:
Perustele japanilaiseen makuun?? Ai, siksi kun ovat valmistettu japanissa??
Missä väitetään että flip hole ei muka kestä... KYLLÄ SE KESTÄÄ.
Vaikka tenga tekee myös kertakäyttö tuotteita niin niitäkin voi käyttää useaan otteeseen.
Ja sit sä kuiteskin suosittelet japsi tuotetta koska siitä on mainittu jossakin??Valmistaja lupaa flip holen kestävän noin 60 käyttöä. Tässä käyttäjien kommentteja tuotetta myyvän kaupan sivulla: http://www.toydemon.com/Flip-Hole.html
Flesukan omilta sivuilta toiseen suuntaan puolueellista keskustelua http://forums.fleshlight.com/showthread.php?p=779703
Japanilaiseen makuun tarkoittaa sitä että japseilla on jonkin verran erilainen maku seksilelujensa suhteen kuin täällä muualla maailmassa. Katso miten onahole tuotteita mainostetaan: teknisillä yksityiskohdilla ja sillä, kuinka supertehokkaasti vehkeet stimuloi. Siellä tuntuu ainakin osalla olevan halu saada rajumpaa käsittelyä ruumiinosilleen kuin mikä minulle on mieleen.
Mua henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa minkä muotoisia kuminpalasia jossakin lelussa sisällä on. Se mikä kiinnostaa on miltä lelu tuntuu ja miten sitä käytetään. Lelu ei saa olla liian intensiivinen mutta sen pitää olla tarpeeksi kiihottava. Jos se on liian intensiivinen niin leikki muuttuu pikajuoksuksi. Kukin oman makunsa mukaan tietty mutta mä en halua kouluttaa itseäni saamaan orgasmia mahdollisimman nopeasti vaan pikemminkin päinvastoin. Mahdollisimman oikealta tuntuvan lelun kanssa leikkinen on paitsi kivaa niin myös opettaa hallitsemaan kestokykyä. - 14563258765289
13+20 kirjoitti:
Valmistaja lupaa flip holen kestävän noin 60 käyttöä. Tässä käyttäjien kommentteja tuotetta myyvän kaupan sivulla: http://www.toydemon.com/Flip-Hole.html
Flesukan omilta sivuilta toiseen suuntaan puolueellista keskustelua http://forums.fleshlight.com/showthread.php?p=779703
Japanilaiseen makuun tarkoittaa sitä että japseilla on jonkin verran erilainen maku seksilelujensa suhteen kuin täällä muualla maailmassa. Katso miten onahole tuotteita mainostetaan: teknisillä yksityiskohdilla ja sillä, kuinka supertehokkaasti vehkeet stimuloi. Siellä tuntuu ainakin osalla olevan halu saada rajumpaa käsittelyä ruumiinosilleen kuin mikä minulle on mieleen.
Mua henkilökohtaisesti ei voisi vähempää kiinnostaa minkä muotoisia kuminpalasia jossakin lelussa sisällä on. Se mikä kiinnostaa on miltä lelu tuntuu ja miten sitä käytetään. Lelu ei saa olla liian intensiivinen mutta sen pitää olla tarpeeksi kiihottava. Jos se on liian intensiivinen niin leikki muuttuu pikajuoksuksi. Kukin oman makunsa mukaan tietty mutta mä en halua kouluttaa itseäni saamaan orgasmia mahdollisimman nopeasti vaan pikemminkin päinvastoin. Mahdollisimman oikealta tuntuvan lelun kanssa leikkinen on paitsi kivaa niin myös opettaa hallitsemaan kestokykyä.Noi sun linkkis oli ihan huuhaata.
Tollasii keskustelupalstoja löytyy mistä vaan tuotteesta puolesta ja vastaan.
Gruusialaisillakin on ihan erilainen maku seksilelujensa suhteen... SO?
Mitä sen on väliä kuinka niitä mainostetaan??
Kuka idiootti jaksaa lukea näitä tekopillujen mainoksia muutenkaan kovin vakavissaan... nehän kaikki miltei samanlaisia.
Ihan varmaan moni suomessakin haluaa rajumpaa käsittelyä kuin sinä.
Kummallisia yleistyksiä sinulla.
Sellanen leluko ei sit voi tuntua hyvältä joka mainostaa teknisillä ominaisuuksilla?
Onko fleshlight sinusta jotenkin kovasti paljon kiihottavampi kuin esim. flip hole? Kumpikaan ei ole minun mielestäni kiihottavia mutta ajatus niiden tuottamasta mielihyvästä kiihottaa.
Tuohon mahdollisimman oikeen tunteeseen... hah. Tunteminen on hyvin yksilöllistä ja eikös sitä luonnollista tunnetta saa kun vaan viitsii pyytää joltakin naiselta.
Lelujen tarkoitushan on nimenomaan tuoda seksiin uusia tuntemuksia eikä vaan stimuloida sitä vanhaa kulunutta vehjettä. Ja eikös se kestokyvyn hallitsemiseen ole aina parempi sellainen laite jolla se nalli on lähdössä herkimmin.
Flesu ja Flip Hole ovat molemmat kivoja leluja joista kumpikaan ei ole oikea pillu ja jotka molemmat saavat sinulle hyvänolon ja spermat lentämään. Ja molemmat kestää aika samalla tavalla käyttöä. - 3+3=?
14563258765289 kirjoitti:
Noi sun linkkis oli ihan huuhaata.
Tollasii keskustelupalstoja löytyy mistä vaan tuotteesta puolesta ja vastaan.
Gruusialaisillakin on ihan erilainen maku seksilelujensa suhteen... SO?
Mitä sen on väliä kuinka niitä mainostetaan??
Kuka idiootti jaksaa lukea näitä tekopillujen mainoksia muutenkaan kovin vakavissaan... nehän kaikki miltei samanlaisia.
Ihan varmaan moni suomessakin haluaa rajumpaa käsittelyä kuin sinä.
Kummallisia yleistyksiä sinulla.
Sellanen leluko ei sit voi tuntua hyvältä joka mainostaa teknisillä ominaisuuksilla?
Onko fleshlight sinusta jotenkin kovasti paljon kiihottavampi kuin esim. flip hole? Kumpikaan ei ole minun mielestäni kiihottavia mutta ajatus niiden tuottamasta mielihyvästä kiihottaa.
Tuohon mahdollisimman oikeen tunteeseen... hah. Tunteminen on hyvin yksilöllistä ja eikös sitä luonnollista tunnetta saa kun vaan viitsii pyytää joltakin naiselta.
Lelujen tarkoitushan on nimenomaan tuoda seksiin uusia tuntemuksia eikä vaan stimuloida sitä vanhaa kulunutta vehjettä. Ja eikös se kestokyvyn hallitsemiseen ole aina parempi sellainen laite jolla se nalli on lähdössä herkimmin.
Flesu ja Flip Hole ovat molemmat kivoja leluja joista kumpikaan ei ole oikea pillu ja jotka molemmat saavat sinulle hyvänolon ja spermat lentämään. Ja molemmat kestää aika samalla tavalla käyttöä.Jaa että huuhaata ;=) Ikävä, että et osaa lukea englantia ja itse selvittää asioita. Täällän alkaa olla yhtä kiihkeetä keskustelua kuin kamerapalstalla pokkareiden ja järjestelmäkameroiden käyttäjien välillä. Kullakin lelulla on oma käyttötarkoituksensa, joka mun valitsemallani runkkuvälineellä ole orgasmin saaminen mahdollisimman nopeasti. Miehen ei mun mielestä kannata viilata liipasintaan entistä herkemmäksi kun aika harvalla toi kestokyky yhdynnässä muutenkaan on mikään kummoinen.
Flip holen valmistaja TENGA kertoo, että Flip Hole ei kestä käyttöä kuin 60 kertaa. Se ei ole huuhaata. Flip holen käyttäjät itse kylläkin kertovat, että valmistaja on väitteissään osin oikeassa, osin liian pessimisinen. Jos FH:ta käyttäisi kaksi kertaa viikossa niin sekä valmistajan että käyttäjien kokemuksen mukaan se hajoaisi alle vuodessa. FH:n hinta Suomessa on 80 ... 120 euroa Runkkua kohti hintaa tulee luokkaa yli euro.
Flesukan valmistaja ei väitä tuotteidensa olevan käyttöiältään rajattuja. Sadan käyttökerran jälkeen pinta ei ole enää yhtä kaunis kuin aiemmin mutta tuote toimii. Runnomalla senkin saa rikki, mutta siinä on paljon vähemmän helposti kuluvia ja irtoavia pieniä osia kuin Flip Holessa. Runkkua kohti hintaa tulee paljon vähemmän kuin euro.
Jos rahaa on niin hankkii molemmat. Flesukan kohdalla joutuu kyllä miettimään minkä insertin ottaa sillä niillä on eroja. Flip hole on tullut myöhemmin markkinoille mutta varmaan vetoaa paremmin tekniikasta ja hienoista kaavakuvista innostuviin nuoriin. Kun tekopillu ei yhtään näytä pillulta niin se voi tietty olla sosiaalisesti hyväksyttävämpi ostos. Kaappeja koluavat vanhemmatkaan ei välttämättä tunnista sitä heti. - runrunrun
3+3=? kirjoitti:
Jaa että huuhaata ;=) Ikävä, että et osaa lukea englantia ja itse selvittää asioita. Täällän alkaa olla yhtä kiihkeetä keskustelua kuin kamerapalstalla pokkareiden ja järjestelmäkameroiden käyttäjien välillä. Kullakin lelulla on oma käyttötarkoituksensa, joka mun valitsemallani runkkuvälineellä ole orgasmin saaminen mahdollisimman nopeasti. Miehen ei mun mielestä kannata viilata liipasintaan entistä herkemmäksi kun aika harvalla toi kestokyky yhdynnässä muutenkaan on mikään kummoinen.
Flip holen valmistaja TENGA kertoo, että Flip Hole ei kestä käyttöä kuin 60 kertaa. Se ei ole huuhaata. Flip holen käyttäjät itse kylläkin kertovat, että valmistaja on väitteissään osin oikeassa, osin liian pessimisinen. Jos FH:ta käyttäisi kaksi kertaa viikossa niin sekä valmistajan että käyttäjien kokemuksen mukaan se hajoaisi alle vuodessa. FH:n hinta Suomessa on 80 ... 120 euroa Runkkua kohti hintaa tulee luokkaa yli euro.
Flesukan valmistaja ei väitä tuotteidensa olevan käyttöiältään rajattuja. Sadan käyttökerran jälkeen pinta ei ole enää yhtä kaunis kuin aiemmin mutta tuote toimii. Runnomalla senkin saa rikki, mutta siinä on paljon vähemmän helposti kuluvia ja irtoavia pieniä osia kuin Flip Holessa. Runkkua kohti hintaa tulee paljon vähemmän kuin euro.
Jos rahaa on niin hankkii molemmat. Flesukan kohdalla joutuu kyllä miettimään minkä insertin ottaa sillä niillä on eroja. Flip hole on tullut myöhemmin markkinoille mutta varmaan vetoaa paremmin tekniikasta ja hienoista kaavakuvista innostuviin nuoriin. Kun tekopillu ei yhtään näytä pillulta niin se voi tietty olla sosiaalisesti hyväksyttävämpi ostos. Kaappeja koluavat vanhemmatkaan ei välttämättä tunnista sitä heti.Osaan vallan mainiosti enklantia ja muutamaa muutakin kieltä. Olen myös jopa niin hyvin selvittänyt asioita että olen ostanut flip holen ja käyttänyt sitä huomattavasti pidempään kuin sinä täällä väität sen kestävän. Tästä herääkin kysymys että sinä et ilmeiseti ole edes koskaa kyseistä tuotetta käyttänyt. Silloin on aika naurettavaa täällä avautua kun et oikeesti tuotteesta tiedä yhtään mitään.
Sinulle on myös ilmeisesti €uro iso raha runkun hinnaksi?
Ja vielä tuosta herkkyydestä. Sillähän se juuri paranee se pidättelykyky kun on sellainen laite joka on niin hyvä että määli meinaa lähtee heti. Jos käyttäisi sinun ajattelumallia niin olisi varmaankin hyvä runkata hiekkapaperiin?
Mutta mistäpä minä mitään tietäisin olen vaan tälläinen runkkailija.
- mmm.
tuo original vagina malli on hyvä kun ei ole liian tiukka.
Flesukat on siitä hyviä että ne vetää pitemmänkin kalun sisäänsä, yleensä tekopillut liian kireitä liian lyhyellä tunnelilla olevia rimpuloita.
kokeilin myös brooge skye flesukkaa siinä oli uritettu sisus ja tiukka, en tykännyt yhtään, liika kireys vei tuntumaa huonommaksi.- Juutilas
Olisi joutilas Flesukka wonder-wave insertillä. Kerran käytetty, se lähtee halvalla. tiedustele suitsait miukumaku wippies.com Flesukka on pääkaupunkiseudulla.
- 18cm vehkeellä
pari varvia sinne vetäneenä en enää hankkisi.
Pitää olla paljon liukkaria muuten tuntuu tiukalta.
Vähän sama kuin vetäis peppuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067