Ääni ongelmia

outojuttu

Yllättäen tämä pöytäkone jossa Windoes Vista Home Premium käyttis alkoi temppuilemaan siten, ettei äänet kuulu, ilmoittaa vaan ettei mitään äänentoistolaitetta ole kytketty, siis äänet tulee välillä ihan normaalisti kun avaan koneen ja joku kerta taas ei. Kaiuttimet ehjät, näyttää olevan laitehallinnassa toiminnassa ja ajurit sekä äänikortti päivitetty. Olen ihan ulalla tän kanssa, olisko kukaan törmännyt vastaavaan ja miten sais äänet toimimaan??

2

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä...

siinä näpytellessä painat mute näppäintä aina välillä tai sopivaa näppäinyhdistelmää.
      Missä ilmoittaa, että äänentoistolaitetta ei ole kytketty.
      Mitä laitehallinta näyttää silloin kun ääniä ei kuulu.

• datanomimieskotona

HMMM. Mietitäänpä. Jos se välillä toimii ja välillä ei niin mun mielestä vika on siinä että jokin kytkentä ei ole kunnossa eli äänikortti vilkkuu että välillä päällä ja välillä ei. Jos äänikortti on erillinen niin katso että se on kunnolla kiinni emolevyssä. Jos se taas on emolevyssä integroituna niin sitten voi joku juotos olla huono tai jokin kytkentä epätäydellinen. Tarkistelepa nuo jutut. Jos kerta ajurit ja muut asetukset ovat kunnossa niin vika on sitten mitä ilmeisimmin hardware puolella jos kera softapuoli kun kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      100
      4492
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      27
      2385
    3. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      108
      2184
    4. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      200
      2179
    5. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      406
      1903
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      169
      1493
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      100
      1269
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      32
      1075
    9. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      976
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      79
      850
    Aihe