Ääni ongelmia

outojuttu

Yllättäen tämä pöytäkone jossa Windoes Vista Home Premium käyttis alkoi temppuilemaan siten, ettei äänet kuulu, ilmoittaa vaan ettei mitään äänentoistolaitetta ole kytketty, siis äänet tulee välillä ihan normaalisti kun avaan koneen ja joku kerta taas ei. Kaiuttimet ehjät, näyttää olevan laitehallinnassa toiminnassa ja ajurit sekä äänikortti päivitetty. Olen ihan ulalla tän kanssa, olisko kukaan törmännyt vastaavaan ja miten sais äänet toimimaan??

2

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinä...

siinä näpytellessä painat mute näppäintä aina välillä tai sopivaa näppäinyhdistelmää.
      Missä ilmoittaa, että äänentoistolaitetta ei ole kytketty.
      Mitä laitehallinta näyttää silloin kun ääniä ei kuulu.

• datanomimieskotona

HMMM. Mietitäänpä. Jos se välillä toimii ja välillä ei niin mun mielestä vika on siinä että jokin kytkentä ei ole kunnossa eli äänikortti vilkkuu että välillä päällä ja välillä ei. Jos äänikortti on erillinen niin katso että se on kunnolla kiinni emolevyssä. Jos se taas on emolevyssä integroituna niin sitten voi joku juotos olla huono tai jokin kytkentä epätäydellinen. Tarkistelepa nuo jutut. Jos kerta ajurit ja muut asetukset ovat kunnossa niin vika on sitten mitä ilmeisimmin hardware puolella jos kera softapuoli kun kunnossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe