Nyt aika aloittaa taas keskustelu ikaalisten isännöitsiöistä. Mielipiteitä esim. Kiinteistökonsulteista, HL-kiinteistöistä ja Tili ja kiinteistöstä.
Onko toiminta ollut hyvää vai huonoa, muutama esimerkki kuinka asukkaat otetaan huomioon jos tulee ongelmatilanteita.
Isännöinti
21
2032
Vastaukset
- 6+15
josko asukkaista tai osakkeenomistajista tulee ongelmia vai
- Mittarinlukijako
sanottavaa ainakaan kahdesta ensimmäisestä josta kokemusta.Omaan laariin vaan kaikki....
- ota osakas lehto
Isännöinnin keskeinen tehtävä on pitää rakennukset kunnossa ja asukkaat tyytyväisinä.Kustannukset tulee pitää myös kurissa.Tyytyväisimmät asukkaat lienevät Lehdon isännöitsemissä taloissa.
- Homo Pekka
Laskin, että 7 % tuotolla teen itse äidin kanssa taloyhtiön liputukset ja asukkaat hoitaa työt talkoilla ennen kuin teetämme työt huoltoliikkeellä. Saan noin 4% tuoton vuoralaisistani jos huoltoliike veisi meidän rahat. Sillä ei ole mitään väliä vaikka isännöitsijä ei ole ammatillisesti pätevä, jos tuottomme menee alle 5% kuten joissakin osakehuoneistoissamme on ammatti isännöitsijä. Talonmiehet ryöstää meidän rahat.Teetetään ne työt osakkailla.
- Vapaa Herra X
Homo Pekka kirjoitti:
Laskin, että 7 % tuotolla teen itse äidin kanssa taloyhtiön liputukset ja asukkaat hoitaa työt talkoilla ennen kuin teetämme työt huoltoliikkeellä. Saan noin 4% tuoton vuoralaisistani jos huoltoliike veisi meidän rahat. Sillä ei ole mitään väliä vaikka isännöitsijä ei ole ammatillisesti pätevä, jos tuottomme menee alle 5% kuten joissakin osakehuoneistoissamme on ammatti isännöitsijä. Talonmiehet ryöstää meidän rahat.Teetetään ne työt osakkailla.
Rosvoja juu, tehdään kaikki itse. Säästetään niin perkeleesti, mutta vapaa-aika siinä sitten meni. Tuollainen saituus on sairasta, tienaa enemmän ja teetä työt muilla.
- Antti + Ola + Jouko
Eri firmojen toiminta lienee saman tasoista.Hinnoissa varmasti löytyy eroja.Tili ja kiinteistö lienee monipuolisin.Sieltä saa talohuoltopalvelut ja siivoukset sekä lainopillistakin apua.
- tarkan markan politi
talkkati yrityksille ei kannata maksaa laskuja lainkaan .
- aino.kakkasuu
Seksuaalinen poikkeavuus ei haittaa mitenkään isännöintiin liittyviä tehtäviä
- Anonyymi
Onko meidän siis ymmärrettävä että isännöintihomot ovat aivan yhtä kunnon homoja kuin muutkin homot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko meidän siis ymmärrettävä että isännöintihomot ovat aivan yhtä kunnon homoja kuin muutkin homot
Kaikki homot ovat yhtä kunnollisia paitti sierroissa ja takseissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä he ovat aivan yhtä kelpoja homoja
- Anonyymi
Ikaalisten suurin työnantaja taitaa olla taloyhtiöt.
- Anonyymi
Parasta että työllistää itse itsensä
- Anonyymi
Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnossa painotettiin sitä, että paikallisella isännöitsijällä ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.
- Anonyymi
Miten Jamben normaalisuus näytettiin toteen?
- Anonyymi
Todistan kyllä lasten hyväksi käytön, jos oikeuteen mennään.
- Anonyymi
Jos Jarmo rakastaa aidosti lapsia, se ei ole missään tilanteessa väärin!
- Anonyymi
Pitää huomata myös se seikka, että lapset käyttivät hyväkseen hoikkalaa!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048