Isännöinti

osakas2

Nyt aika aloittaa taas keskustelu ikaalisten isännöitsiöistä. Mielipiteitä esim. Kiinteistökonsulteista, HL-kiinteistöistä ja Tili ja kiinteistöstä.
Onko toiminta ollut hyvää vai huonoa, muutama esimerkki kuinka asukkaat otetaan huomioon jos tulee ongelmatilanteita.

21

2048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+15

josko asukkaista tai osakkeenomistajista tulee ongelmia vai

• Mittarinlukijako

sanottavaa ainakaan kahdesta ensimmäisestä josta kokemusta.Omaan laariin vaan kaikki....

• ota osakas lehto

Isännöinnin keskeinen tehtävä on pitää rakennukset kunnossa ja asukkaat tyytyväisinä.Kustannukset tulee pitää myös kurissa.Tyytyväisimmät asukkaat lienevät Lehdon isännöitsemissä taloissa.

• Homo Pekka

Laskin, että 7 % tuotolla teen itse äidin kanssa taloyhtiön liputukset ja asukkaat hoitaa työt talkoilla ennen kuin teetämme työt huoltoliikkeellä. Saan noin 4% tuoton vuoralaisistani jos huoltoliike veisi meidän rahat. Sillä ei ole mitään väliä vaikka isännöitsijä ei ole ammatillisesti pätevä, jos tuottomme menee alle 5% kuten joissakin osakehuoneistoissamme on ammatti isännöitsijä. Talonmiehet ryöstää meidän rahat.Teetetään ne työt osakkailla.

• Vapaa Herra X
        Homo Pekka kirjoitti:

Laskin, että 7 % tuotolla teen itse äidin kanssa taloyhtiön liputukset ja asukkaat hoitaa työt talkoilla ennen kuin teetämme työt huoltoliikkeellä. Saan noin 4% tuoton vuoralaisistani jos huoltoliike veisi meidän rahat. Sillä ei ole mitään väliä vaikka isännöitsijä ei ole ammatillisesti pätevä, jos tuottomme menee alle 5% kuten joissakin osakehuoneistoissamme on ammatti isännöitsijä. Talonmiehet ryöstää meidän rahat.Teetetään ne työt osakkailla.

Rosvoja juu, tehdään kaikki itse. Säästetään niin perkeleesti, mutta vapaa-aika siinä sitten meni. Tuollainen saituus on sairasta, tienaa enemmän ja teetä työt muilla.

• Antti + Ola + Jouko

Eri firmojen toiminta lienee saman tasoista.Hinnoissa varmasti löytyy eroja.Tili ja kiinteistö lienee monipuolisin.Sieltä saa talohuoltopalvelut ja siivoukset sekä lainopillistakin apua.

• tarkan markan politi

talkkati yrityksille ei kannata maksaa laskuja lainkaan .

• aino.kakkasuu

Seksuaalinen poikkeavuus ei haittaa mitenkään isännöintiin liittyviä tehtäviä

• Anonyymi

Onko meidän siis ymmärrettävä että isännöintihomot ovat aivan yhtä kunnon homoja kuin muutkin homot

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko meidän siis ymmärrettävä että isännöintihomot ovat aivan yhtä kunnon homoja kuin muutkin homot

Kaikki homot ovat yhtä kunnollisia paitti sierroissa ja takseissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä he ovat aivan yhtä kelpoja homoja

• Anonyymi

Ikaalisten suurin työnantaja taitaa olla taloyhtiöt.

• Anonyymi

Parasta että työllistää itse itsensä

• Anonyymi

Pirkanmaan käräjäoikeuden istunnossa painotettiin sitä, että paikallisella isännöitsijällä ei ole minkäänlaista seksuaalista poikkeavuutta.

• Anonyymi

Miten Jamben normaalisuus näytettiin toteen?

• Anonyymi

Todistan kyllä lasten hyväksi käytön, jos oikeuteen mennään.

• Anonyymi

Jos Jarmo rakastaa aidosti lapsia, se ei ole missään tilanteessa väärin!

• Anonyymi

Pitää huomata myös se seikka, että lapset käyttivät hyväkseen hoikkalaa!

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3277
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3027
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2520
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2303
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2303
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2056
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      36
      1903
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1646
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1643
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1479
    Aihe