onkos tämä jousimies sitten tosissaan? :)

ihastunut rapuneito

hyvät ja viisaat jousimieshoroksooppin edustajat ja etenkin miespuoliset. kysympä teiltä ajatuksia meidän tilanteeseen. tutustuin noin kuukausi sitten jouskarimieheen joka on mua 6v vanhempi. olen itse 31v. mies on siitä lähtien ollut yhteyksissä minuun joka päivä. sähköpostia tulee useita viestejä ja myös tekstailee päivittäin ja soitteleekin parin päivän välein. meidän ongelma on välimatka kun toinen asuu toisella puolen suomea. tämä jouskarimies on mitä ihanin, valloittavin, mielikuvituksellisin ja hellin koskaan tapaamani mies, mutta kun jouskarista sanotaan että kyllästyy helposti jne niin en oikein tiedä mitä ajatella. ei tuo tuosta näy katoavan mihinkään :) tosin osaan antaa toiselle kyllä vapautta niin paljon kuin tarvii koska tarvitsen sitä itsekin.

nyt tämä ihana mies on tulossa mun luokse viikon päästä. olen itse rapuhoroskoopilta ja hieman varovasti kuulostelen tätä valloittavaa persoonaa. tosin olen erittäin epätyypillinen rapu koska tykkään reissata ja inhoan paikoilleen jumiutumista. rutiinit saa mut ahdistumaan kaikessa. vaihtelua ja uuden oppimista pitää olla koko ajan. johtuisko sitten siitä että jousimiestä löytyy mun muista nousu yms merkeistä. joten meillä tuntuu olevan paljon samoja ajatuksia. ja mistä erityisesti tykkään on joku sanaton sopimus ettei kumpikaan vangitse toista mutta silti molemmat tiedetään missä toinen menee milloinkin. se on oikeasti aika kivaa :) mutta siis tohtiiko luottaa tohon kun toinen vakavissaan sanoo olevansa tosissaan :D

5

1129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun ei jousimiehet oo vastanneet, niin kerron omasta jousimiehestäni. Rapu oon, ja alussa pelkäsin jousimieheni jättävän minut piankin. Nyt on oltu yhdessä 2,5 vuotta ja hän yhä aivan innoissaan minusta. Ollaan jo virallistettu suhteemme, niin paljon rakkautta on. No äkkipikaisena luonteena hän useinkin pakannut tavaroitaan ja lähtenytkin tiehensä välillä, mutta nyt tuntuu jo pysyvän mun kanssa.

    • :)

      anna palaa vain! ainakin kun kuvailit itseäsi et vaikuta ravulta ja ei luonteen piirteet kaikilla tuu vain siitä mihi aikaan on syntynyt :D aina kannattaa kokeilla !

      • ihastunut rapuneito

        kannustuksesta...pakko kai se on uskoa kun tää jatkuu edelleen ja askel askeleelta vakavampaan suuntaan...ihan mieletön mies :D just ku mulle tehty! :) suosittelen lämpimästi :D


      • Mies/nainen.
        ihastunut rapuneito kirjoitti:

        kannustuksesta...pakko kai se on uskoa kun tää jatkuu edelleen ja askel askeleelta vakavampaan suuntaan...ihan mieletön mies :D just ku mulle tehty! :) suosittelen lämpimästi :D

        Varmasti ymmärrät, että mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Varmasti olet tutustunut astrologiaan koko kartan merkityksellisyydestä.


    • uauuaauuu

      Kknfefksdjflwkjnjvfijvsfijvdfjvijuhk
      fbdhnjdbdhfbdfhbdhnbjdjngjndjt
      sdvbjsdkhvvvb ____ shjfhdsjfsjit
      asnhcajnsc _ / ´´^ ^´´ \ ksajkasca
      askdhjkss /´´ | ´´O O´´ |_ adkladlji
      kscjkascjs \´´ \\ ´´Ö ´´´/| ´| askcjafii
      osiaxksAii /´´ / ´\ __ /´/ ´´/ akscjask
      jidhcsdci /´´ /wwwww\´´ \ kfjweofy
      kfisdsd / ´´´ /wwwwww\ ´´ \ oidaoii
      disadd \__/wwwwwww\´´´´ \ okdii
      jkdssaisaph \ wwwwww\__/ okdi
      sadkjaasdklf |wwwwww| okoffqq
      ifjijdiifidisfjfa /wwwwww/ okdpaoi
      dsksddssi /wwwwww/ dsjsdsiibb

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe