Viina jättää jäljet

surullinen näky

14

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TÄH 1

      KUKA MERVI ?

    • -----------

      Moni salajuoppo kuvittelee itsestään, että kukaan ei huomaa mitään, kun pitää itsensä siistinä.
      Niin kuvittelin aikoinaan itsestänikin.
      Kyllä sen vaan muut heti huomaavat naamasta ja silmistä.
      Mervit ja nämä ovat jo ääripäitä:

      http://xs.to/image-7391_4B6511BB.jpg

    • L.A. Law

      Jää siihen hakattavaksi, fyrkkaa on kuitenkin aina sen verran että viinaa saa. Noi myi itsensä, toiset myy maansa ja perintönsä.

      Niin läpityhmä ämmä että ansaitsee olla tollanen sika nykyään, eipähän ainakaan enää lisäänny.

      Matti ei muuten osaa olla mitään muuta kuin ihan vitun tyhmä.

      • ¤¤¤

      • L.A.Law
        ¤¤¤ kirjoitti:

        Matti on sentään viinanjuonnista huolimatta saanut lentäviä aforismejaan virtuaalihistoriaankin.

        http://fi.wikiquote.org/wiki/Matti_Nykänen

        "Mulla on ainakin kaikki ihan allright. En tiedä onko muilla." Sepä se, ei noi oikeasti tiedä, vajakki mikä vajakki.

        Säälittävä olio tuo Matti, ja vielä säälittävämpiä on ihmiset jotka tuollaista pelleä sponssaa pelleilemään lisää, pohjasakkaa on ne ketkä hurraa.

        Mäkihypyllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Matti on vajakki urpo. Eiköhän tuolta rinnekodistakin löytyisi joku, jonka voisi työntää hyppyristä alas ja se tulee sieltä suu auki kieli ulkona alas. "Siiistiiii! megablllf!"


      • L.A.Law
        L.A.Law kirjoitti:

        "Mulla on ainakin kaikki ihan allright. En tiedä onko muilla." Sepä se, ei noi oikeasti tiedä, vajakki mikä vajakki.

        Säälittävä olio tuo Matti, ja vielä säälittävämpiä on ihmiset jotka tuollaista pelleä sponssaa pelleilemään lisää, pohjasakkaa on ne ketkä hurraa.

        Mäkihypyllä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että Matti on vajakki urpo. Eiköhän tuolta rinnekodistakin löytyisi joku, jonka voisi työntää hyppyristä alas ja se tulee sieltä suu auki kieli ulkona alas. "Siiistiiii! megablllf!"

        Frendin koiran nimi oli Matti. En tiennyt miksi, mutta sillä oli tapana hypätä kolmosen parvekkeelta närhen perään.

        Rämpsistä.

        Ja uudestaan, ei oppinu. Tuli vasta nyt mieleen miksi se oli Matti eikä esim. Rekku. Se oli sen verran vajaa tapaus että se oli kuulema pakko lopettaa ennenkuin sattuu pahempaa.


      • Marinol.Ari

        No Mervi sattuu olemaan Tapola, eli kyllä se on niinpäin, että Nykänen on löytänyt sponsorin. Majjarayehtaita ei ole juotu ja taitaa olla mukavasti osinkotuloja. Kaikkea se rakkaus tettää...


      • L.A.Law
        Marinol.Ari kirjoitti:

        No Mervi sattuu olemaan Tapola, eli kyllä se on niinpäin, että Nykänen on löytänyt sponsorin. Majjarayehtaita ei ole juotu ja taitaa olla mukavasti osinkotuloja. Kaikkea se rakkaus tettää...

        Tapolan suku kovastikin sisäsiittoinen? Onko noilla muuten lapsia? En tiedä noista mitään muuta kuin sen että noi on jatkuvasti niiden lehtien sivuilla joita en lue enkä tule lukemaan. Ovat siellä pää veressä tai tuoppi kädessä, kuten kunnon idolit konsanaan. On noita ennenkin nähty.
        Tietysti sillä erolla että useimmat ei pääse bbc:n uutisiin hakattuaan vaimonsa.
        Mutta jos noilla on kersoja, niin voi olla että kasvavat yhtä fiksuiksi, geenit ainakin on kohdillaan. Ei kai niillä oikeasti ole niitä?


      • alaslasku
        L.A.Law kirjoitti:

        Tapolan suku kovastikin sisäsiittoinen? Onko noilla muuten lapsia? En tiedä noista mitään muuta kuin sen että noi on jatkuvasti niiden lehtien sivuilla joita en lue enkä tule lukemaan. Ovat siellä pää veressä tai tuoppi kädessä, kuten kunnon idolit konsanaan. On noita ennenkin nähty.
        Tietysti sillä erolla että useimmat ei pääse bbc:n uutisiin hakattuaan vaimonsa.
        Mutta jos noilla on kersoja, niin voi olla että kasvavat yhtä fiksuiksi, geenit ainakin on kohdillaan. Ei kai niillä oikeasti ole niitä?

        No eipä ole kersoja Tapola-Nykänen pariskunnalla, siis yhteisiä sellaisia. Mervi on huomattavasti Mattia vanhempi, ei se tapaamisiässä enää lapsia saanut. Edellisen avioliiton lapset on aikuisia, johtamassa Tapola-yritystä.
        Matillahan niitä lapsia on ainakin kolme ja eri muijan kanssa kaikki! Nopea mies, tämä Matti!


      • L.A.Law
        alaslasku kirjoitti:

        No eipä ole kersoja Tapola-Nykänen pariskunnalla, siis yhteisiä sellaisia. Mervi on huomattavasti Mattia vanhempi, ei se tapaamisiässä enää lapsia saanut. Edellisen avioliiton lapset on aikuisia, johtamassa Tapola-yritystä.
        Matillahan niitä lapsia on ainakin kolme ja eri muijan kanssa kaikki! Nopea mies, tämä Matti!

        Jotain äiti-syndroomaakin vielä. Juopoilla se äidin kohtu kutsuu niin täytyy sitten kiskoa vinettoa että on olo kuin lapsella siellä kohdussa. Mammalle laitetaan kampoihin siinä välillä ja jos mammalla ei ole voimia pistää pikku poikaa ojennukseen, saapi mamma kuokkaansa.
        Ihan perus-settii, toiset ei sitä napanuoraa saa koskaan poikki.
        Eihän toi Matti kauaa yksinään pärjää, löytynee kuolleena jostain etelän maalta kun haima pettää tms.

        Tai sitten joku menee ja hoivaa pojan taas vähäksi aikaa tolpilleen pelleilemään. Ihmisruumis on sitkeä vempele, päätä ei tartte ollenkaan.
        Ei siinä kyllä pitkään enää mene. Kohtahan tuon sitten lukee, ties vaikka aljazeeralta.


      • Pulituuri_Putte
        L.A.Law kirjoitti:

        Jotain äiti-syndroomaakin vielä. Juopoilla se äidin kohtu kutsuu niin täytyy sitten kiskoa vinettoa että on olo kuin lapsella siellä kohdussa. Mammalle laitetaan kampoihin siinä välillä ja jos mammalla ei ole voimia pistää pikku poikaa ojennukseen, saapi mamma kuokkaansa.
        Ihan perus-settii, toiset ei sitä napanuoraa saa koskaan poikki.
        Eihän toi Matti kauaa yksinään pärjää, löytynee kuolleena jostain etelän maalta kun haima pettää tms.

        Tai sitten joku menee ja hoivaa pojan taas vähäksi aikaa tolpilleen pelleilemään. Ihmisruumis on sitkeä vempele, päätä ei tartte ollenkaan.
        Ei siinä kyllä pitkään enää mene. Kohtahan tuon sitten lukee, ties vaikka aljazeeralta.

        Matilla käynyt aina ja tuleekin käymään flaksi. Puhut nyt vaan omista ongelmistasi, ei Nykäsellä ole mitään hätää, tienaa pirusti ja naisia riittää. Tehnyt kolmekin uraa, mäkihyppääjä, levylaulaja ja mediapersoona.Ottaa viinaakin. Käy vissiin oikein rankastikin kateeksi? Menppäs palaveriin muitten luusereitten kanssa paheksumaan Nykästä :DDDD


      • naisia riittää ;D
        Pulituuri_Putte kirjoitti:

        Matilla käynyt aina ja tuleekin käymään flaksi. Puhut nyt vaan omista ongelmistasi, ei Nykäsellä ole mitään hätää, tienaa pirusti ja naisia riittää. Tehnyt kolmekin uraa, mäkihyppääjä, levylaulaja ja mediapersoona.Ottaa viinaakin. Käy vissiin oikein rankastikin kateeksi? Menppäs palaveriin muitten luusereitten kanssa paheksumaan Nykästä :DDDD

        Varsin kadehdittavat urat varsinkin "mediapersoona ja levylaulajana.

        http://www.youtube.com/watch?v=UmMD6bLnvMI&feature=related


      • -

      • L.A.Law
        - kirjoitti:

        Kuva on Matin ja Mervin, mutta ääni ei.

        Rockin haastattelussa: Kuka ne makkarat siellä teillä oikein kustantaa sinne jääkaappiin? (tms)

        Matti: "SE on mun jääkaappi!!"

        Olipahan oikein juopon kootut selitykset muutenkin :D Kohta ne on taas kimpassa ja veitsileikit alkaa. Hehän puhuvat samaa kieltä, sitä leipäveitsikieltä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe