Tässä radiohaastattelussa Tapsaa haastatellaan puhelimitse. Tapsa kertoo siinä mm. ettei erityisemmin arvosta Rollareiden touhua huumesekoiluineen :
http://satumaa.yle.fi/audio/2575
Tapania haastatellaan
7
202
Vastaukset
- OK.
Ihan hyvä asia kyllä ,että Tapsa ei ole koskaan innostunut alkoholin kanssa läträilemään. Luonteenlujuutta vaaditaan siinä ,ettei esim. stressin, jännityksen tai paineiden purkuun hae apua alkoholista.
Ihan hyvin Tapsa sanoo tuossa Rollareistakin. Ei se bändi tosiaankaan mitään hyvää ja tervehenkistä esikuvaa anna huume- ja muine sekoiluineen.- isoveljen korvike
Nyt pitää pannan nuoruuden esikuvansa uuteen tarkasteluun. Tähän saakka samaan ipodiin ovat mahtuneet sekä Tapani Kansa mutta ennen kaikkea Rolling Stones. En tykännyt herran kommenteista haastattelussa, mutta eipä se minun asiani olekaan. Minä puhun nyt musiikista tässä, en huumeista, hörhöilystä tai muusta sekoilusta kummankaan em. artistin kohdalla. jaapa jaa...
isoveljen korvike kirjoitti:
Nyt pitää pannan nuoruuden esikuvansa uuteen tarkasteluun. Tähän saakka samaan ipodiin ovat mahtuneet sekä Tapani Kansa mutta ennen kaikkea Rolling Stones. En tykännyt herran kommenteista haastattelussa, mutta eipä se minun asiani olekaan. Minä puhun nyt musiikista tässä, en huumeista, hörhöilystä tai muusta sekoilusta kummankaan em. artistin kohdalla. jaapa jaa...
Ei kai siitä nyt kannata pahastua jos pidät Rolling Stonesista, mutta Tapsa ei heistä tykkää. Jokaisella on ne omat mielipiteensä. Joten eiköhän ipodiisi jatkossakin mahdu molempien musaa. Toivon niin.
- Annu.
Se sekoile ilman viinaakin.
Annu. kirjoitti:
Se sekoile ilman viinaakin.
Aina sun täytyy olla tommonen ärsyttävä naljailija ! Tapsa on meidän pitkänlinjan miespuolisista artisteista sikälikin aika harvinainen poikkeus, että ei oo viinaan turvautunut missään vaiheesssa ja se on hyvä se. Taitaa sua vaan harmittaa se, kun et pääse Tapsaa siitä viinaan kanssa läträämisestä syyttämään
isoveljen korvike kirjoitti:
Älä nyt jaksa olla niin naurettava! Ei Tapsa varmaan tykkään kaikista niistäkään bändeistä/artisteista joista mä pidän, mutta ei se silti vaikuta mun Tapsan diggaamiseeni.
- Annu.
Justiinax kirjoitti:
Aina sun täytyy olla tommonen ärsyttävä naljailija ! Tapsa on meidän pitkänlinjan miespuolisista artisteista sikälikin aika harvinainen poikkeus, että ei oo viinaan turvautunut missään vaiheesssa ja se on hyvä se. Taitaa sua vaan harmittaa se, kun et pääse Tapsaa siitä viinaan kanssa läträämisestä syyttämään
Ja sun täytyy vaan keksiä jotain tuohonkin mutta yritä nyt keksiä jotain parempaa. Minua ei harmita pätkääkään se ettei joku läträä viinalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1745006- 1691641
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661467- 67983
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124807Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6797- 57794
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191761En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66749- 76741