Näin miestäni viime viikonloppuna ja yritimme peppuseksiä kuitenkaan siinä onnistumatta. Venyttelimme kyllä tarpeeksi ja liukuvoidetta käytettiin paljon, mutta saimme vaan munan pään sisään ja sen jälkeen sattui niin paljon että oli pakko lopettaa. Näen miestäni ensi viikonloppuna seuraavan kerran kun mieheni on matkoilla. Niin auttaako jos joka ilta venyttelisin perä aukkoani itse vaikka jollain lelulla tai sormin? Venyvätkö lihakset pysyvästi vai palautuvatko heti ennalleen? Onko siis mitään hyötyä? tekisikö se anaaliyhdynnän helpommaksi jos viikolla olen itse treenannut ja venytellyt paikkoja?
Olisi kiva yllättää mies positiivisesti kun tuntuu että mies on luovuttanut jo ajatuksen peppuseksistä kanssani kun ei kuulemma halua minua satuttaa.
Venyykö peräaukko pysyvästi?
28
10072
Vastaukset
- M39
Ei ole venynyt pysyvästi minun naiselta vaikka ollaan harrastettu peppuseksiä säännöllisesti jo 3 vuotta, noin ehkä kerran-pari kuukaudessa, riippuen siitä mikä on ollut fiilis milloinkin. Mutta kuten luet edellisestä, en tiedä tarkemmin josko erittäin usein harrastamisella on enemmän vaikutusta. Voit varmasti totuttaa itseäsi hiukan peppuseksiin, jolloin opit rentouttamaan myös sitä aluetta. Rentouttaminen on ehkä tärkeintä, jotta asia tapahtuu "soljuvasti".
- 3214t4g
Tärkeintä on oppia rentoutumaan, ja käyttää liukkaria.
- olemattoman hitaasti
ja edetä paljon hitaammin. Olla ihan paikallaan ja tulla välillä ulospäin. Itse tunnet, milloin voit ottaa enemmän. Miehen ei kannata hoppuilla yhtään.
- gfgdfg
Eri asennot vaikuttaa myös. Eri sisääntuloasentoja kannattaa kokeilla. Meillä aina lusikka-asento. Takaapäin ollessa "aloitusasento" sattuu liikaa.
- Tiedetään
Jos muuta uskot, niin huuhaata uskot!
- Niin sitä pitää..
Jos vaikka aloittaisitte 500 gramman liukuvoidepakkauksella, niin ehkä se onnistuisi, kun oikein pökkii.
- Ymmärrys hoi.
Kun yrittämällä yrittää, venyttää ja vanuttaa sekä liukuvoiteiden avulla, niin eikö se oma järki sano mitään, ettei peräauko ole tarkoitettu seksin harrastamiseen. Luulisi niiden halujen kaikkoavan, kun pitää rustaamalla rustata ja siinä onnistumatta. Johan siinä luulisi munan lerpahtavan, kun homma ei onnistu:)
Minkä arvoista sellainen miesystävän miellyttäminen on, kun siitä aiheutuu sinulle itsellesi vain kipua!
Ei kaikkeen tarvitse suostua - mutta ikäsi kertoo jo paljon. Kehosi on omasi ja miestä ei tarvitse miellyttää mihin hintaan tahansa. Siinä suhteessa monet naiset ovat todella uskomattomia.- M39
Nainen nauttii peppuseksistä myös ja saa siitä orgasmeja. Meillä, kuten kerroin aiemmin, harrastetaan sitä ja minä en todellakaan ole aina sitä ehdottamassa. Toki naisissa on eroja, kaikki eivät siitä saa nautintoa. Mutta, mitä kaikkea parisuhteessa voi tehdä jo pelkästään sen vuoksi että toinen nauttii, tai ainakin kokeilla sitä, koska toinen sitä haluaa. Lopputulos voi olla että molemmat nauttii siitä, mutta toki myös voi käydä niin että toiselle, esim naiselle se ei ole riittävän kivaa ja silloin siitä pitääkin luopua.
- Anonyymi
M39 kirjoitti:
Nainen nauttii peppuseksistä myös ja saa siitä orgasmeja. Meillä, kuten kerroin aiemmin, harrastetaan sitä ja minä en todellakaan ole aina sitä ehdottamassa. Toki naisissa on eroja, kaikki eivät siitä saa nautintoa. Mutta, mitä kaikkea parisuhteessa voi tehdä jo pelkästään sen vuoksi että toinen nauttii, tai ainakin kokeilla sitä, koska toinen sitä haluaa. Lopputulos voi olla että molemmat nauttii siitä, mutta toki myös voi käydä niin että toiselle, esim naiselle se ei ole riittävän kivaa ja silloin siitä pitääkin luopua.
En pysty uskomaan että yksikään nainen oikeasti saisi orkkua persehommista
- hoitsun kanssa
Olen harrastanut hoitsun kanssa anaaliseksiä joka sujui luontevasti, ilman ongelmia. näillä kokemuksilla suosittelisin että jos asia kiehtoo ja haluat antautua perspanoon, ni otat rennosti. Aikaa kannattaa käyttää reilusti ja vaikka annat asian hetkeksi unohtua ja palaatte asiaan miehesi kanssa uudelleen joskus. Salaa voit erityisesti omaksi iloksesi tyydyttää itseäsi peppuun, opetella nauttimaan ja fantasioida.
En kuitenkaan kannustaisi runsaaseen ennakko treenailuun,koska oikeastaan suurin ongelma on jännitys itse pano tilanteessa ja sitä on vaikea harjoitella yksin. eli vaikka saat perseeseen ahdettua yksiksesi mitä tahansa (toki voi harjoitella) niin tosi tilanteessa edes se sama dildo ei sinne saata mennä, joka meni vaikka päivällä.
Kannustaisin tutustumaan miehesi kanssa pyllyysi ja harrastamaan asiassa esileikkejä, vaikka itse seksi sitten suuntautuisikin sinne ykköseen. Mutta kun asia on vireillä ja peppu saa satunnaista stimulointia, ni alat hiljalleen tottumaan ja joku pikku dildokin sinne lujahtaa kivasti. Ja joskus koittaa päivä että täysipainoinen perseseksi sujuu ihan ok eikä edes satu, päinvastoin nautit..
uskoakseni kakkonen ei veny lopullisesti, jos sitä kohdellaan kauniisti, ilman kipua. - ko-kenut
mutta palautuu normaaliksi, kun ei ole käytössä. Täällä keskustelut käy kuumana...Minä olen nyt harrastanut anaaliseksiä 2,5 vuotta joskus parhaimmillaan 2-3 viikossa ja en ole huomannut, että peräaukko olisi jotenkin venynyt pysyvästi, että vaikuttaisi pidätyskykyyn. Aina on paljon liukastetta ja aina totuttelu ajan kanssa. Tosin nykyisin ei tarvitse paljoa verryytellä, helppoa kuin mikä sisääntulo, mutta pidätyskyky on ihan ennallaan oli kyseessä mikä tahansa ulosteen muoto (ripuli tms.) Eli en nyt oikein usko tähän vouhotukseen täällä. Tietysti jos on väkisin yritetty joka kerta ja itkua väännetty kun sattuu, niin kyllä siinä varmaan jotain vahinkoa peräaukolle tulee. Ja minä en muuten tätä kenenkään mieliksi tee, vaan nautin peppupanosta todella paljon.
- SIKASKYÖDE
Vastaan EI VENY.
Tässä tosi pyllymiehen varma vastaus, EI VENY YHTÄÄN.- sexyw1
Onko vaikea ajatella näin yksinkertainen asia loogisella tavalla? Onko se paska aina yhtä paksua? Jääkö peräaukko samanlaiseksi paskantamisen jälkeen? Onko suurimmalla osalla väestöä sitten vaipat?
On siis sanomattakin selvää, että peräaukko ei veny lopullisesti ja hetkellisesti sen on tarkoituskin venyä.
Joskus liian ysinkertainen asia on liian vaikea ymmärtää!
Onneksi palstalla on myös fiksuja kirjoittajia, kuten sikaskyöde!
Harmi, että jotkut pilaa hoitajien ammattikuntaa kirjoittamalla täällä järjettömyyksiä, onneksi niistä paistaa tietämättömyys. - homohoitsu
sexyw1 kirjoitti:
Onko vaikea ajatella näin yksinkertainen asia loogisella tavalla? Onko se paska aina yhtä paksua? Jääkö peräaukko samanlaiseksi paskantamisen jälkeen? Onko suurimmalla osalla väestöä sitten vaipat?
On siis sanomattakin selvää, että peräaukko ei veny lopullisesti ja hetkellisesti sen on tarkoituskin venyä.
Joskus liian ysinkertainen asia on liian vaikea ymmärtää!
Onneksi palstalla on myös fiksuja kirjoittajia, kuten sikaskyöde!
Harmi, että jotkut pilaa hoitajien ammattikuntaa kirjoittamalla täällä järjettömyyksiä, onneksi niistä paistaa tietämättömyys.joka joutuu leikkaukseen, on itsensä jollain tavalla loukannut tai on jollain tavalla sairas. Leikkauksiahan ei terveille ihmisille tehdä. Varmasti on peräukonkorjausleikkauksissa perseseksillä itsensä loukanneita, mutta on siellä muitakin. Voihan seksiä harrastaessa vaikka nivunenkin revähtää, jos sitä ei ole lämmitelty. Kuitenkin kaikki meistä vanhenee ja totuushan on se, että myös lihakset surkastuu ja hermotus ei enää toimi kunnolla ja pidätysongelmia tulee iän myötä riippuen siitä, kuinka vanhaksi elää. Harrastakaa mitä harrastatte, kuhan ette itseänne tai kaverianne loukkaa tahallaan.
- ala kutomaan
Pakko ihemetellä, että onko v***u mitään järkeä??? Mitä jos yrittäisit etsiä elämääsi vähän jotain järkevämpää tekemistä kuin per**reijän venyttämisen.
- dsgfsg
"Pakko ihemetellä, että onko v***u mitään järkeä??? "
Onko järkee vai ei? Tämä kysymys kannattaisi esittää siinä vaiheessa itselleen, kun huomaa käyttävänsä paljon aikaa Suomi24:n peppuseksipalstalla provoilemiseen. Ihan oikeasti siis peiliin katsoen: Jos elämässä ei ole sitä tähdellisempää tekemistä niin aika pieniin ovat kuviot kuivuneet.
- Lähihoitaja19
Venyy jossain määrin kyllä. Auttaa kipuun klitan hierominen ja muu kiihotus, ainakin minulla :) Ja sitten jos löysän pepun haluaa timmiksi niin lantionpohjanlihakset senkin hoitaa :). Peppu seksissä on se huono puoli että jos venyttää itteään seksillä liikaa niin käy paskan pidätys vahinkoja vanhuus iällä.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832