Tiedoksi.
Audi on pärjännyt luotettavuus testeissä, mutta mitä autoliikkeet sinne tilastoi voi varmaan vaikuttaa tulokseen. Itse ostin A6 2 tdi:n uutena ja se on ollut pikkupaskan takia pajalla liian usein huoltojen välillä. On mennyt takuuseen peruutustutka ja takaspoilerin jarruvalo. Webasto ei ole toiminut enään tänä talvena ja eiköhän se kesään mennessä saatane kuntoon seuraavalle omistajalle. Koelaudassa valot vilkkuu ja herjaa xenoneita, mutta kyllä ne toimii...
9 päivää tehdastakuun loppumisen jälkeen hajosi turbo ja hiukkassuodatin. Iso osa menee omasta pussista ja tehdas osallistuu vain materiaaleihin 50%, mutta se on vain pieni osa kokonaisuudesta. Liikkeen kanssa väännetään lopusta, mutta kun takuu loppuu niin heillä ei ole tarvetta tulla asiassa vastaan vaikka ajatuksena olisi ollut vaihtaa uudempaan...
Oli viimeinen Volkkari minkä ostin. Tosin nämä eivät näy vieläkään huoltokirjassa, joten se ei varmaan seuraavalla omistajallakaan näy...
No, nyt ostin Volvo V70 kaikilla herkuilla sopivalla käsirahalla ja toivon, että se olisi luotettavampi :)
Audi A6 ongelmissa?
17
838
Vastaukset
- vbnbgfgh
tekstistäsi käy hyvin ilmi ettet omista edes koko autoa, etkä edes ole moisella koskaan ajanut. Vähän tarkuttaa kun aiot kirjoittaa provon.
- Yliarvostettu merkki
2l tdi multitronic pro business kaikilla herkuilla. Hyvä ajettava, mut luoton kanssa ongelmaa ollut.
Ymmärrän kyllä että eihän sen pitäisi levitä, mutta kun perkele levisi. Lyödäänkö vetoa, että tää on totta? Maksatko mun osuuden noin 1800e jos todistan homman oikeaksi?
- Uuutta tulille
kuka ostaa uuden auton ennenkuin tutkii vähän merkkiä, esim audi: volkkari omistaa koko hela audin.
Hommaa vähän nykyaikaista teknologiaa eli bmw! - hehehehehe
Missä Audin A6:ssa on jarruvalollinen takaspoileri?
- Tuuria!
Minä koeajoin A6:n mutta onneksi hylkäsin liian meluisana. Samaa mieltä meluisuudesta oli myös hyvin tunnettu autolehti, jonka testissä Audi A6 jäi viimeiseksi ja Volvo S80 voitti testin.
- uskotaan joo
Tuuria! kirjoitti:
Minä koeajoin A6:n mutta onneksi hylkäsin liian meluisana. Samaa mieltä meluisuudesta oli myös hyvin tunnettu autolehti, jonka testissä Audi A6 jäi viimeiseksi ja Volvo S80 voitti testin.
no kerropa sitten minkä ostit?
- pahalampi
"takaspoilerin jarruvalo"
Ei tuollaista spoieria ole missään A6:ssa. Ja kerro myös mitä se ilmoittaa niistä xenoneista, eli mikä teksti tulee ruutuun?- Yliarvostettu merkki
Siis farkkumallisessa se keskimmäinen jarruval. Takaspoileri taisi olla väärä sanamuoto, mutta ymmärtänette mitä tarkoitin. Xenoneista se jotain se herjaa sekä tulee keltainen lamppu koelautaan ruksi päällä. Teksti häviää ja joku virheilmoitus siihen tulee että daylight jne... ja sen jälkeen tulee se lamppu ruksi päällä.
Tyypit näyttää epäilevän omistussuhdettani autoon, mutta siinä mielessä olette oikeassa että perjantain jälkeen en omista enään sitä. 2 vuotta riittää hvyin. - -.,mnbvcxz
Yliarvostettu merkki kirjoitti:
Siis farkkumallisessa se keskimmäinen jarruval. Takaspoileri taisi olla väärä sanamuoto, mutta ymmärtänette mitä tarkoitin. Xenoneista se jotain se herjaa sekä tulee keltainen lamppu koelautaan ruksi päällä. Teksti häviää ja joku virheilmoitus siihen tulee että daylight jne... ja sen jälkeen tulee se lamppu ruksi päällä.
Tyypit näyttää epäilevän omistussuhdettani autoon, mutta siinä mielessä olette oikeassa että perjantain jälkeen en omista enään sitä. 2 vuotta riittää hvyin.päivävalot, ei xenonit.
- Yliarvostettu merkki
-.,mnbvcxz kirjoitti:
päivävalot, ei xenonit.
Kiitokset korjauksesta, näin oli, kun tarkistin asian äsken. Eli ei Xenonit mut päivävaloja oli siis herjannut. Sorry epätarkkuuteni.
Tein kaupat V 70 Volvosta 2,4 diesel ja perjantaina pitäis saada käyttöön. Toivottavasti se leviäis heti takuun ummettua... käy turhan kalliiksi.
- meikäläisen audit
Itselläni on ollut 3 Audi, nyt A4 jolla ajettu 55.000km ja tasan kaksi kertaa huollossa,
määräaikaishuolto molemmat tai niitä long life kun kone ilmoittaa.
Ei edes yhtään polttimoa ole mennyt rikki. Bensaa tankkiin ja siinä kaikki.
Tosin, pakko myöntää että nyt keulan alahelmassa on joku muovi/ohjain jotenkin irti
mutta itseaiheutettua koska ajoin sen hankeen....
Niin ja automaattejahan ne kaikki ovat tietysti olleet.- A3 1.4 TFSI
Itse ostin vuonna 2002 Audi A3:n jota pidin 7 vuotta, eli viime vuonna vaihdoin uuteen. 7 vuoden ja n. 125 tkm aikana ei ollut mitään ongelmia. Määräaikaishuollot vain tehtiin ja hyvin pelitti. Toki huoltojen välissä joutui pyyhkijöiden sulat ja polttimot vaihtamaan. Tuo oli ensimmäinen Audini ja siitä jäi niin hyvä fiilis että ostin sen tilalle sitten uuden A3 Sportbackin 1.4 TFSI moottorilla ja S-Tronic vaihteistoilla, aivan mahtava auto. Luultavasti tämäkin tulee sitten aikanaan vaihtumaan myös Audiin.
- hushus
Audissa ei ole xenoneita päivävaloina, eikä yhdessäkään A6:ssa ole jarruvaloa spoilerissa. Että se siitä ongelmallisesta A6:sta, täyttä oman pään tuotosta...
- Yliarvostettu merkki
Paljon vetoa? hinta muodostui noin 1500e, Maksatko hushus jos todistan homman oikeaksi?
- %%%%%
Yliarvostettu merkki kirjoitti:
Paljon vetoa? hinta muodostui noin 1500e, Maksatko hushus jos todistan homman oikeaksi?
todistamaan.
- koita,
Yliarvostettu merkki kirjoitti:
Paljon vetoa? hinta muodostui noin 1500e, Maksatko hushus jos todistan homman oikeaksi?
päättää paljonko se remontti maksoi 1500 vai 1800e, et itsekään tiedä?
- Audi on Audi
Sinulla mitään Audia ole ollut eikä mitään Volvoa, tuliko otettua kaikki lääkkeet aamulla, epäilen ku noin mileikuvitus tekee kärrynpyöriä.
Kuluttajalautakunta on ottanut kantaa jo aikapäiviä sitten (sitoo autojen maahantuojia) ja oikeusasteet vahvistaneet, että auton takuun loppuminen ei tarkoita sitä, että autossa ilmenneet viat jäisivät asiakkaan maksettavaksi. Oikeusasteet on todennut ennakkopäätöksessään, että auton tulee kestää kohtuullisen ajan, kohtuulinen aika on yli kaksi vuotta (takuu aika). Auto on monelle elämän suurimpia ostoksia (ei välttämättä suurin mutta suurimpia). Ja kuluttajan on luotettava siihen, että auto toimii myös takuajan loputtua. Tiedän tapauksia, joissa on auton maahantuoja on maksanut koko moottorin tai vaihteiston kun se on hajonnut takuuajan jälkeen. Asiakkaalle on koitunut kuluja mm. öljyistä, suodattimista, hihnoista yms. kuluvista osista. Sinun mielikuvituksen muovaamassa tapauksessa VV-auto olisi maksanut koko remontin alusta loppuun jha ilman napinoita, näin on. Katsele vaikka kuluttajasivuilta ja oikeuslaitoksien sivuilta ennakkotapauksia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402