Täällä on paljon keskusteluja jossa vaimoa naitetaan monella miehellä, mutta mites naiset miltä tuntuisi jakaa mies vaikka toisten naisten kanssa. Tämähän edellyttäisi onnistuakseen hyvin naisilta bi seksuaalisuutta mutta monta miestä ja nainen ei välttämättä miehen tarvitse olla bi. Olisiko miehissä halukkuutta tähän?
Miehen jakaminen
54
28535
Vastaukset
- antautnut
Olen vanhemman mimmin kanssa tykkää kehua ja näyttää ninua ilman housuja muille naisille. Haluu että annan muillkkin välillä. On välillä noloa naida vierasta vanhaa eukkoa kun toiset katsovat vierestä ja odottavat omaa vuoroaan. Mamma haluu katsella kun nuori poika nai sen kavereita. Välillä pitää olla väkisin sen tutun naisen naitavana tai suuttuu.
- rva himoisa
Haluaisin suoda miehelleni kokeilla toista naista, mutta sellaista on vaikea löytää :/
- Maaret ja mieh
Tämä on hieman ohi aiheen, mutta minä nautin suunnattomasti miesten välisestä seksistä ja sen katsomisesta. Minua kiihottaa suunnattomasti ajatus, että joku vieras mies nai omaa miestäni tai mieheni ottaa häneltä suihin. Tiedän, että mieheni on ollut nuoruudessaan sukupuoliyhteydessä toisen miehen kanssa, joten tämä ei voi olla vastenmielistä hänellekään. Olemme puhuneet asiasta, mutta se ei ole johtanut tekoihin. Enkä hän epäilee, että alkaisin jotenkin halveksia häntä. Miten saan rohkaistua miestäni. Ehkä olen täysi pervo, mutta fantasiani on jakaa mieheni muiden miesten kanssa.
- tisunen
Maaret ja mieh kirjoitti:
Tämä on hieman ohi aiheen, mutta minä nautin suunnattomasti miesten välisestä seksistä ja sen katsomisesta. Minua kiihottaa suunnattomasti ajatus, että joku vieras mies nai omaa miestäni tai mieheni ottaa häneltä suihin. Tiedän, että mieheni on ollut nuoruudessaan sukupuoliyhteydessä toisen miehen kanssa, joten tämä ei voi olla vastenmielistä hänellekään. Olemme puhuneet asiasta, mutta se ei ole johtanut tekoihin. Enkä hän epäilee, että alkaisin jotenkin halveksia häntä. Miten saan rohkaistua miestäni. Ehkä olen täysi pervo, mutta fantasiani on jakaa mieheni muiden miesten kanssa.
Mä olen 43v nainen ja haluan ehdottomasti olla kolmaspyörä. Eli taidan olla aika outo? Tykkään tuottaa hyvän olon myös naiselle. Yleensä kun nainen näyttää haluavan olla kahden miehen kanssa.
- nainen 32
tisunen kirjoitti:
Mä olen 43v nainen ja haluan ehdottomasti olla kolmaspyörä. Eli taidan olla aika outo? Tykkään tuottaa hyvän olon myös naiselle. Yleensä kun nainen näyttää haluavan olla kahden miehen kanssa.
minun toiveeni on niin vaikea täyttää että olen hyväksynyt sen pelkäksi fantasiaksi. Haluaisin suoda miehelleni rakastajattaren jonka kanssa hän nauttisi seksistä ja tekisi sitä kertomatta minulle kuin vasta rakastelun jälkeen. Haluaisin tuntea tuon naisen näöltä, mutta hän ei tuntisi minua lainkaan vaikka tietäisi leikistä. Haluaisin että nainen rakastelun jälkeen olisi yleisillä paikoilla, esimerkiksi kahvilassa nauttimassa yksinään kahviaan. En haluaisi vakoilla hänen elämäänsä, ainoastaan sattua paikalle ennaltasovituissa paikoissa kun itse kiihottuisin siitä tiedosta kuinka hän on juuri rakastellut minun mieheni kanssa ja viettää aikaansa julkisuudessa muiden siitä tietämättä ja nauttien olostaan.
- örvelöinen
nainen 32 kirjoitti:
minun toiveeni on niin vaikea täyttää että olen hyväksynyt sen pelkäksi fantasiaksi. Haluaisin suoda miehelleni rakastajattaren jonka kanssa hän nauttisi seksistä ja tekisi sitä kertomatta minulle kuin vasta rakastelun jälkeen. Haluaisin tuntea tuon naisen näöltä, mutta hän ei tuntisi minua lainkaan vaikka tietäisi leikistä. Haluaisin että nainen rakastelun jälkeen olisi yleisillä paikoilla, esimerkiksi kahvilassa nauttimassa yksinään kahviaan. En haluaisi vakoilla hänen elämäänsä, ainoastaan sattua paikalle ennaltasovituissa paikoissa kun itse kiihottuisin siitä tiedosta kuinka hän on juuri rakastellut minun mieheni kanssa ja viettää aikaansa julkisuudessa muiden siitä tietämättä ja nauttien olostaan.
Olen miehenä haaveillut täysin samasta oman puolisoni suhteen ja saanut kokea. Samaa on tapahtunut myös toistepäin, tosin vain sattumalta. Nähty kaupassa nainen, jota olin pannut jokusen aikaa sitten. Hän ei todellakaan tiennyt että vaimoni tietää, mutta kerroin itse vaimolle.. oli hieman tutinaa ;)
- pari_sjk
Meni vahingossa väärän kommentin alle :-(
- pari_sjk
tisunen kirjoitti:
Hei.
Josko nyt menisi kommentimme ihan oikeaan paikkaan :-).
Luimme kommenttisi tuosta 2n m kimpasta.
Itse etsimme bi-naisen seuraa yhteisiin ihaniin hetkiin. Ja kenties pidempiaaikaiseen tuttavuuteen myös. Jos vain kemiat kohtaavat.
Mitenkähän sinuun saisi yhteyden? Olisimme kiinnostuneita jatkamaan juttua kanssasi :-). - kaksi N + yksi M
nainen 32 kirjoitti:
Voi hyvä nainen 32, tätähän tapahtuu koko ajan, miehet juoksee vieraissa ja vaimot saa sen tietää ja siitähän synttyy sun fantasioima tilanne, muttta sen voisi viedä pitemmälle, meet sen leidin luokse jaa pyydä kolmanneksi sinun ja miehesi leikkiin.
- Kahta kerralla
nainen 32 kirjoitti:
Meillä oli saksi vanhempaa naista mun töistä. Ihastu mun nuoreen mieheen, sanoin illaalla että neen lepämään. Katsoin ovenraosta kun kumpikin eukko rupes naimaan sitä. En tiennyt että sillä oli haluja kimpassa ja vielä vanhojen eikkojen naitaana. Kovasti tykkäs kun käski tekemään mitä eukot haluu. Ei olla juteltu mutta haluu että tulee kylään.
- ilonabii78
tisunen kirjoitti:
Ei mielestäni kovinkaan outoa! olen tässä jo pitkään ettinyt naista meille kolmanneksi pyöräksi. Ei vain ole natsannut :( taitaa olla kiinni vain siitä että olemme "isompi" pari eli xl/xxl kokoisia. Minusta olisi ihanaa tuottaa naiselle tyydytys ja leikkiä naisen kanssa miehelläni. no tämä vielä haave vain...
- -----
ilonabii78 kirjoitti:
Ei mielestäni kovinkaan outoa! olen tässä jo pitkään ettinyt naista meille kolmanneksi pyöräksi. Ei vain ole natsannut :( taitaa olla kiinni vain siitä että olemme "isompi" pari eli xl/xxl kokoisia. Minusta olisi ihanaa tuottaa naiselle tyydytys ja leikkiä naisen kanssa miehelläni. no tämä vielä haave vain...
Ollaan mekin L/xl- xxl ja ollaan löydetty seuraa. Nyt on vakipano ja en halua vaihtaa. Me tykätään hieman isommista naisista, että sellanen 100kg ei ole edes isommasta päästä. Tsemppiä etsintään :)
- Ninä+2 miestä
En tykkää olla samaan aikaan yleensä kahden kanssa, mutta kiva katsella kun miehet keskenään rakastelee. Mieheni on alistuvaa sorttia ja olen antanut parinkin miehen panaa samaan aikaan. Kiva katsella joskus isoa munaa kun miestämi naidaan.
- Jkaa ja jakaa
Mieheni on usein saunomassa parin äijän kanssa, menin kerran katsoo ovesta ja sen kaverit panivat sitä perseeseen ja hieroivat sen munaa ja imivät samalla. Sängyss' halus kuitenkin rakastella kun ei olis mitään tapahtunut. Seuraavalla kerralla menin heti katsoo ja ne alotti hrti mieheni naimista kun saivat housut pois. Ainakin mieheni näytti nauttivan kun sai isoa kyrpää perseensä. Onko miehillä homoskella saunassa keskenään??
- mkjh
Kyllä tämä jamppa on TODELLA SAIRAS MIELELTÄÄN!
Tällaisa kirjoituksia kirjoittelee, ja puhuu perustuslaillisista oikeuksistaan! Huom. vajaavaltaisella (siis esim mieleltään sairastuneen joka ei hallitse tekojaan ja on ympäristölleen vaaraksi/haitaksi) kuten tämä kutsuni on, ei ole täysivaltaisen oikeuksia.
Mutta mutta, tässä hänen yksi aikaansaannoksistaan, kertoo hyvin henkisen tilan ja raivon, sekä vihan mikä kaverilla on liikkeelle paneva voima:
Kyllä minua taas otti syvältä katsoessani lauantaisia häitä telkasta. Siinä Kalle ”luovutti” tyttärensä!
Ei hemmetti. Ei nainen ole mikään esine, joka luovutetaan toisen miehen haltuun. Minusta äärimmäisen törkeää naisen alistamista!
Piti sitten sunnuntaina kahden aikaan lähteä rauhoittumaan. Menimme nakurannalle ottamaan - vaimon katsellessa
moi,vaimoni on unelmoinut pitkään,että saisi katsoa miestenvälistä seksiä se kiihottaa häntä paljon jamyös minua.
- KäytettyPerhe
Jkaa ja jakaa kirjoitti:
Mieheni on usein saunomassa parin äijän kanssa, menin kerran katsoo ovesta ja sen kaverit panivat sitä perseeseen ja hieroivat sen munaa ja imivät samalla. Sängyss' halus kuitenkin rakastella kun ei olis mitään tapahtunut. Seuraavalla kerralla menin heti katsoo ja ne alotti hrti mieheni naimista kun saivat housut pois. Ainakin mieheni näytti nauttivan kun sai isoa kyrpää perseensä. Onko miehillä homoskella saunassa keskenään??
Mieheni mankui minua kimppakokeiluun missä hän olisi kavereittensa kanssa nainut minua. Suostui jos hän on naitavana ekaksi. Toin töistä pari pari homoa mökille saunomaan. Olivat miehestäni enemmän kuin innoissaan..
Oli aika ainutlaatuista vetää mieheni päälleni lähetyssaarnaaja asentoon ja homot nai häntä vuorovedoin anukseen.
-
No viikon päästä toteutuu mieheni unelma ja minun vuoro olla vartaassa. Saa nähdä miten käy... - Mieheni+muut
Ollaan oltu vähän aikaa kimpassa kundini kaanssa, tiedän että sillä oli vanhan miehen kanssa suhde. Kyselin joskus miltä tuntuu kun mies työntyy anukseen ja miltä munassa tuntuu kun on toisen peffassa. Minua ei ole nainut pyllyyn. Pyysin kutsumaan kylään, (omasta mielenkiinnosta) Sen ex äijä toi vielä kaverinkin kylään.ja ilta meni nillä vanhoja muistellessa. Kun rupesivat kiinnostua toisistaan sanoin että ottavat housut pois ettei mua haittaa. Molemmat työnsivät vuoron perään sitä takapuoleen, sitten punkkasivat miestäni ja halusivat vuorostaan, mieheni oli ainakin kiimassa kun nai molempia ukkoja.Niiden lähdettyä nai minua kunnolla ja ekaan kertaan takapuoleen niin kauan että laukes.Kannatti katsoa ja kokeilla!
- eräs nainen
....seksiä miesystävän kanssa silleen, että mukana olisi kolmas ja nimenomaan nainen! Ei innosta ajatus toisesta miehestä....mutta nainen jota nuolisin ja tietty toisin päin.....hmm ja sitten hän naisi mieheni kanssa minun katsoessa vieressä ja runkkaisin samalla itseäni.......haaveena olisi että oltaisiin naisen kaa 69 asennossa minä alimmaisena ja miesystäväni tulisi takaapäin naimaan sitä toista naista...annettaisiin yhdessä sille maailman ihanin orgasmi :) no ehkäpä toteutuu lähiaikoina toivottavasti ainakin :)
- sai kun halus
Kundikaverini halus toisenkin naisen mukaan. Kerroin töissä tutulle 60v eukolle, se on nähnyt hepun ja oli innoissan. Vein piruuttan sille vanhan akan, kyllä innostu ja nai sitää kunnolla että en meinannut saada välillä ollenkaan. Kundikaverille kelpaa näköjään mummoikäinenkin kun oli niin panemassa sitä että ei voinut kun katsella.
- Kannaataa kokeilla
sai kun halus kirjoitti:
Kundikaverini halus toisenkin naisen mukaan. Kerroin töissä tutulle 60v eukolle, se on nähnyt hepun ja oli innoissan. Vein piruuttan sille vanhan akan, kyllä innostu ja nai sitää kunnolla että en meinannut saada välillä ollenkaan. Kundikaverille kelpaa näköjään mummoikäinenkin kun oli niin panemassa sitä että ei voinut kun katsella.
Olin nuoren parin luona kun miehellä rupes bokserit kiristämään, sen eukko sano että näytä vanhemmalllekin. Siinä hierottin ja sain luvan naida sen nuorta miestä. Tyttö katseli aikansa osallistu naimaan, hiero mun rintoja vaikka en ollut naisten kanssa. Miehellä oli niin hyvä kyrpä etten välittänyt vaikka tyttö hyväilikin joka paikkaan. Ollaan jaettu sen miestä, en tiedä kumpi haluu sitä enemmän vai onko pojalla äiti komlessi kun on niin himokas kun käyn kylässä.
- Jauttelu ilo
Mulla on ALLE 18v poika ja juteltu että tulis toinen eukko samaan aikaan. Oli mun synttärit ja töistä toin viiskymppisen (homon) kylään kun täytettiin melkein samaaan aikaan. Sanoin pojalle että kokeilee kolmatta pyörää mun ilokseni. Otti suuhun kun halusin ja sai anaaliin kun katselin, panin vielä kokeilemaan miltä tuntu kun naida miestä. Kiihottavaa katsella kun nuori ja vanhempi nai toisiaan. Kyllä oli hyvät synttärit, aamulla ottivat suihin toisiltaan samaan aikaan ja minä löin tahtia nuoren pyllyyn. Sai poika kolmannen mutta ei naista.
- uycvuy
Kuinka niin se edellyttäisi naisilta biseksuaalisuutta että se onnistuisi hyvin? Eikö tuo ole lievästi sanottuna melko itsekäs ajatus?
Väitätkö että toinen mies parille edellyttää mieheltä biseksuaalisuutta ja jos ei niin miksei, että touhu onnistuisi hyvin?- olisin myös
Kyllä minun mielestä siinä sängyssä on mukavampi miehen olla jossa 2 naista rakastelee myös keskenään eikä vaan miehen kanssa. Miehen on paljon helpompi saada orgasmi kuin naisen ja jos niitä on vielä kaksi.
- pupunöpö
Poikaystäväni on fantasioinut kolmen kimpasta ja olen miettinyt et sen voisi toteuttaa hänelle esim. syntymäpäivälahjaksi joku vuosi. Ajatus kiihottaa myös minua, mutta entä sitten todellisuudessa? Entä jos olenkin kateellinen tälle toiselle naiselle? Haluaisin kaikkea muuta siinä, paitsi että ajatus siitä että mieheni olisi yhdynnässä jonkun toisen kanssa, ei tunnu mukavalta. Kaikki nuoleminen, koskettelu, anaali yms. saa himon sykkii mun suonissa... Tämän toisen naisen tulisi olla myös sellainen ketä emme enää tapaisi, korkeintaan jos otettaisiin uusiksi, sillä silloin se ei olisi minulle mikään uhka. Haluaisin kokeilla, mutta pelkään sitä mustasukkaisuutta. Siksi koitankin olla varovainen tämän asian suhteen, ehkä välittyy tekstissäni. :D Mitä mieltä olette näistä "säännöistäni" (Ei varsinaista yhdyntää toiseen naiseen, nainen johon ei voi törmätä jälkikäteen)? Ovatko kohtuullisia?
- 3pyörä
Olla sitten enempi sinun syntymäpäivä lahjaksi tarkoitettu juttu jos miehesi ei saisi nuolla eikä naida sitä toista naista. Voi olla parempi jos unohdat sen miehesi siitä leikistä kokonaan pois ja teet sen naisen kanssa kahdestaan.
- naimanainen
3pyörä kirjoitti:
Olla sitten enempi sinun syntymäpäivä lahjaksi tarkoitettu juttu jos miehesi ei saisi nuolla eikä naida sitä toista naista. Voi olla parempi jos unohdat sen miehesi siitä leikistä kokonaan pois ja teet sen naisen kanssa kahdestaan.
ja mitä tapahtuikaan! Minua alkoi kihottaa hirveästi. Kyseln mieheltäni miltä toisen naisen pillu ja suu tuntuivat, saiko panna pyllyyn. Myös suhteemme parani. itse olen aiemmin kärähtänyt vieraissa käynnistä. Mieheni antoi mulle luvan siihen kunhan vain kerron asiasta ja päästän hänet liukkaille. Haluaisin olla mieheni kanssa niin että mukana olisi myös toinen nainen.
- mansikka bonaqua
naimanainen kirjoitti:
ja mitä tapahtuikaan! Minua alkoi kihottaa hirveästi. Kyseln mieheltäni miltä toisen naisen pillu ja suu tuntuivat, saiko panna pyllyyn. Myös suhteemme parani. itse olen aiemmin kärähtänyt vieraissa käynnistä. Mieheni antoi mulle luvan siihen kunhan vain kerron asiasta ja päästän hänet liukkaille. Haluaisin olla mieheni kanssa niin että mukana olisi myös toinen nainen.
Myös minua kiihottaa hirveästi että mieheni nai toisen naisen kanssa. Ghrrr, kun ajattelen kuinka oma mieheni jäisi kiinni ja saisin kysellä kaiken tuon. ;) Missä ovat muut naiset jotka tällaisesta kiihottuvat koska kukaan muu ei koskaan sellaisesta kerro?
Näissä foorumeissa naiset voi jakaa kahteen osaan "mun mies haluaisi että naisin muiden kanssa, mitä teen" tai "Mun mies ei ansaitse pillua ja mä laitan sen siveysvyöhön kun mä lähden naimaan ettei se runkkari vois runkata"
Missä meidänkaltaiset ovat jotka kiihottuvat siitä kun oma mies panee muita? - Stud46v
mansikka bonaqua kirjoitti:
Myös minua kiihottaa hirveästi että mieheni nai toisen naisen kanssa. Ghrrr, kun ajattelen kuinka oma mieheni jäisi kiinni ja saisin kysellä kaiken tuon. ;) Missä ovat muut naiset jotka tällaisesta kiihottuvat koska kukaan muu ei koskaan sellaisesta kerro?
Näissä foorumeissa naiset voi jakaa kahteen osaan "mun mies haluaisi että naisin muiden kanssa, mitä teen" tai "Mun mies ei ansaitse pillua ja mä laitan sen siveysvyöhön kun mä lähden naimaan ettei se runkkari vois runkata"
Missä meidänkaltaiset ovat jotka kiihottuvat siitä kun oma mies panee muita?Älä muuta sano! Minäkin haluaisin kuulla enemmän sellaisista naisista....
- no group 4 me
Stud46v kirjoitti:
Älä muuta sano! Minäkin haluaisin kuulla enemmän sellaisista naisista....
Olen kokenut tämän, eli seksiä vaimoni ja toisen naisen kanssa. Ja se oli vaimoni idea ja varmaan kai fantasiakin. Teimme sen muutaman kerran baari-illan päätteeksi ikäänkuin puolivahingossa ja hetken kaikki oli hyvin. Koitin kokoajan antaa vaimolleni huomiota enemmän, koska pelkäsin sitä, että hän alkaa tuntemaan mustasukkaisuutta, tai muuta negatiivista ja näinhän lopulta kävikin. Minut on haukuttu varmaan tuhat kertaa pettäjäksi ja ties miksi jokaikinen kerta, kun tulee riitaa mistä tahansa asiasta. Aina hän kaivaa jo tuon vuosia vanhan asian esiin, "mene sinä saatana panemaan sitä vitun huoraa...haluat varmaan panna sitä vitun pukki" ym ym...
Eli vaimoni saa fantasioida ihan mitä haluaa, mutta tikkuakaan en ristiin laita, enkä sormeanikaan (saatika muuta) nosta näiden asioiden eteen enään. - .....
no group 4 me kirjoitti:
Olen kokenut tämän, eli seksiä vaimoni ja toisen naisen kanssa. Ja se oli vaimoni idea ja varmaan kai fantasiakin. Teimme sen muutaman kerran baari-illan päätteeksi ikäänkuin puolivahingossa ja hetken kaikki oli hyvin. Koitin kokoajan antaa vaimolleni huomiota enemmän, koska pelkäsin sitä, että hän alkaa tuntemaan mustasukkaisuutta, tai muuta negatiivista ja näinhän lopulta kävikin. Minut on haukuttu varmaan tuhat kertaa pettäjäksi ja ties miksi jokaikinen kerta, kun tulee riitaa mistä tahansa asiasta. Aina hän kaivaa jo tuon vuosia vanhan asian esiin, "mene sinä saatana panemaan sitä vitun huoraa...haluat varmaan panna sitä vitun pukki" ym ym...
Eli vaimoni saa fantasioida ihan mitä haluaa, mutta tikkuakaan en ristiin laita, enkä sormeanikaan (saatika muuta) nosta näiden asioiden eteen enään.Minulla toinen nainen vuoteessa mieheni kanssa oli fantasiana vuosia. Lopulta kun asian sitten toteutimme en todellakaan tuntenut mitään negatiivista. Tosin asiasta keskusteltiin paljon ennen toteutusta eli ei ollut mikään hetken mielijohde. Nyt mieheni on saannut 5 vuoden ajan vierasta hoitoa kerran pari vuodessa. Kummasti on tuonnut vireyttä seksielämäämme. Toinen nainen on ystäväni ja luotan myös häneen. Kiihotun aivan valtavasti kun saan katsella kuinka mieheltäni otetaan suihin ja hän saa laueta ystäväni suuhun. Itse en nimittäin pysty lasteja nielemään ja tiedän mieheni siitä nauttivan. Tai kun mieheni on laskenut lastinsa ystäväni sisään ja saan kokeilla kun spermat valuvat pillusta ulos...Nam... Keskenään sitten naidessamme kiihotun kun pyydän miestäni kertomaan miten on nauttinut vieraasta suusta ja pillusta. Ja kyllä miehenikin kiihottuu kummasti näistä puheista ja kiihkeää kyytiä piisaa...;)
- Katsellut
naimanainen kirjoitti:
Mieheni jäi kiinni pettämisestä, kyselin oliko hyvä pano. Olen hommannut sille kotiin toisen naisen ettei tarvii muualla panee. Suostu vaikka olikin vanhempi eukko, seiso heti kun riisuttiin. Puristelin palleja kun pani eukkoa, käskin välillä sen nuolla sen haaroja ja eukko tykkäs ainakin hyvää. Oli erikoista katsella kun mies työnsi munaansa vanhemman naisen reikään. Sai kyllä monta orkkua paljasa..munalla että oli aamulla lakanat spermassa. Taidan hommata sille uudestaan jonkun vanhemman kun kerran seisoo ja onhan sitä kiva katsella.
- Alli 2
Missä meidänkaltaiset ovat jotka kiihottuvat siitä kun oma mies panee muita?Yölla heräsi kun ja menin katsoo mistä kuuluu. Mun 19v miestäni sen 50 ja jotain mies nai sitä pyllyyn kunnolla. Kai se on jakamista?
- paras kokemus
Missä meidänkaltaiset ovat jotka kiihottuvat siitä kun oma mies panee muita?Meidän tapauksessa otin itse mieheni kanssa puheeksi, että suurin fantasiani olisi nähdä hänet toisen naisen kanssa. Olenkin nähnyt kun mieheltäni otetaan suihin ja minä katselin vaan vierestä. Tästä on jo jonkin aikaa ja sen ajatteleminen kiihottaa edelleen järjettömästi!! Ehdottomasti aiotaan toteuttaa uudelleen ja tällä kertaa haluan mieheni panevan toista naista kun katselen. Mitään sääntöjä ei tarvita minun puoleltani, kunhan molemmat seksiä harrastavat osapuolet ovat tyytyväisiä. Mies haluaisi minunkin osallistuvan ja todennäköisesti sekin toteutetaan vielä jonain päivänä kunhan saan lisää rohkeutta ja molempia miellyttävä nainen löytyy.
- Mila_34
paras kokemus kirjoitti:
Meidän tapauksessa otin itse mieheni kanssa puheeksi, että suurin fantasiani olisi nähdä hänet toisen naisen kanssa. Olenkin nähnyt kun mieheltäni otetaan suihin ja minä katselin vaan vierestä. Tästä on jo jonkin aikaa ja sen ajatteleminen kiihottaa edelleen järjettömästi!! Ehdottomasti aiotaan toteuttaa uudelleen ja tällä kertaa haluan mieheni panevan toista naista kun katselen. Mitään sääntöjä ei tarvita minun puoleltani, kunhan molemmat seksiä harrastavat osapuolet ovat tyytyväisiä. Mies haluaisi minunkin osallistuvan ja todennäköisesti sekin toteutetaan vielä jonain päivänä kunhan saan lisää rohkeutta ja molempia miellyttävä nainen löytyy.
Nähdä oma mies toisen naisen kanssa. Tai oikeastaan mulla on siihen toinenkin motiivi. Paras ystävättereni on eronnut jo nelisen vuotta sitten, ja on kolmen pikkuisen yh. Hänellä ei ole ollut miestä eron jälkeen, eikä hän jaksa ja ehdi kapakoissa notkua. Useasti hän on kertonut kadehtivansa minulta miestä, ihan seksin saannin kannalta. Aluksi vain naurahdin asialla, mutta nyt se ajatus on alkanut kiinnostaa, ja kiihottaa.
En vain oikein tiedä miten miehelleni kertoisi, vai pitäsikö koittaa järjestää yhteinen saunailta ja yhdessä koitta vietellä hänet. Ystävättäryni on kyllä aivan viehättävä, hoikka, urheilullinen ja toisin, kuin minä, pieni ja pystytisuinen. Uskoisin hänen ulkoisesti miellyttävän ja kiihottavan miestäni.
Olisi kiva kuulla, sekä miehiltä, että naisilta, miten kannattaisi asia miehelleni ilmaista? - Pentti Anis
Mila_34 kirjoitti:
Nähdä oma mies toisen naisen kanssa. Tai oikeastaan mulla on siihen toinenkin motiivi. Paras ystävättereni on eronnut jo nelisen vuotta sitten, ja on kolmen pikkuisen yh. Hänellä ei ole ollut miestä eron jälkeen, eikä hän jaksa ja ehdi kapakoissa notkua. Useasti hän on kertonut kadehtivansa minulta miestä, ihan seksin saannin kannalta. Aluksi vain naurahdin asialla, mutta nyt se ajatus on alkanut kiinnostaa, ja kiihottaa.
En vain oikein tiedä miten miehelleni kertoisi, vai pitäsikö koittaa järjestää yhteinen saunailta ja yhdessä koitta vietellä hänet. Ystävättäryni on kyllä aivan viehättävä, hoikka, urheilullinen ja toisin, kuin minä, pieni ja pystytisuinen. Uskoisin hänen ulkoisesti miellyttävän ja kiihottavan miestäni.
Olisi kiva kuulla, sekä miehiltä, että naisilta, miten kannattaisi asia miehelleni ilmaista?Näin miehenä sanoisin; kerro vain ihan suoraamn miehellesi, mistä on kyse. Uskoisin, et suostuu mielellään "auttelemaan" ystävätärtäsi. sovitte vain, oletteko kaikki kolme yhdessä, va ovatko he kaksin. En oikein voi kuvitella miestä, joka ei tuollaiseen suostuisi, ja vaikka ihan vakituisestikin. Olishan se miehelle oikein unelma elämää. Kaksi naista, joita saa paneskella ihan luvalla, ja useasti.
- threesomedream
Kiinnostusta löytyis molemmilta kolmanteen naiseen. Ongelmana vain löytää sellainen ja etenkin sopiva? En usko että naisia on kovinkaan paljoa jotka lähtisi kolmanneksi, fantasioissa ehkä, mutta ei oikeasti. Eikä meistä ole ketään tuntematonta siinä mielessä lähestymään.... Baarissa ei käydä ku ei juodakkaan, eikä baarista ketään kännistä haluttaisikkaan. Haaveeksi taitaa jäädä.
- ei mahdotonta...
Eihän se helppoa ole löytää kolmatta pyörää, mutta mahdollista kyllä. Itse olen bi-nainen ja yksi threesome-kokemus on. Todella mielelläni lähtisin uudestaankin kolmen kimppaan, jos vain parin nainen olisi myös bi.
- lahdestaBi
ei mahdotonta... kirjoitti:
Eihän se helppoa ole löytää kolmatta pyörää, mutta mahdollista kyllä. Itse olen bi-nainen ja yksi threesome-kokemus on. Todella mielelläni lähtisin uudestaankin kolmen kimppaan, jos vain parin nainen olisi myös bi.
bi nainen joka kovasti tahtoisi naista mukaan kimppaan!!!!!!
- nuorta namia
lahdestaBi kirjoitti:
bi nainen joka kovasti tahtoisi naista mukaan kimppaan!!!!!!
Vietetin iltaa nuoren parin kanssa jotain kakskymmisiä itse 53v nainen. Yöllä pyysivät sänkyynsä nukkumaan. Molemmat olivat alasti ja nainen laitto mun käteni miehen seisovaan kaluun, sitten lähti minultakin alkkarit ja rupesin naimaan kun tyttö halus. Aamulla olin ainakin tyytyväinen pitkän ajan jälkeen. Molemmat imi mun rintojani ja halusivat että käyn toistekkin?
me ollaan 30v pari ja me tahdottais kokeilla kolmen kimppaa missä olisi kaksi naista ja yksi mies nainen on bi ja mies hetero mut mistä löytää tähän nainen?
- Erkki ja Ola
Meillä oli muori komee mies saunomassa, kummallakin vanhalla miehellä rupes seisoo. Suostu kun molemmat haluttiin kokeilla miltä nuoren peppu tuntuu. Saatiin kunnolla molemmat ja myohemmin nai kumpaakin.
- Kolme toi enemmän
Erkki ja Ola kirjoitti:
Meillä oli muori komee mies saunomassa, kummallakin vanhalla miehellä rupes seisoo. Suostu kun molemmat haluttiin kokeilla miltä nuoren peppu tuntuu. Saatiin kunnolla molemmat ja myohemmin nai kumpaakin.
Olen 16v mies ja käyn parin vanhemman miehen kanssa "saunomassa", joskus niillä on kylässä kymmenenkin miestä saunomassa. Kyllä tullee hyvin pestyä kun olen nuorin äijät "pesevät" kunnolla. Loppu illasta haluavat että olen sänkyssä kokoajan jonkun kanssa. Kyllä on spermassa kun vuoron perään laukeavat sisään ja suuhun ja ruiskivat kimpassa päälleni. Vaikka ovat 5-60v miehiä niillä seisoo jatkuvasti, sitten on hyvä olo eikä tarvii vähäänaikaan mennnä saunomaan. Tekee kutaa kun välillä saa kunnolla.
- Alli ,,,
Mulla oli kolme eukko kylässä, tunsin kun hepulla seiso ja hieroin sitä. Muutkaan ei pahastunut ja avasin housut ja runkkasin. Sitten halus muutkin hieroa ja kohta oltiin housut pois ja naitiin miestäni. Hyvin silles kelpasi vanhemmatkin naiset, ei voinut välillä katsella kun sai (kunnolla).
- ------------------
Olihan se kivaa, mutta ukko tuppaa unohtamaan minut, että hyvä jos pari hätästä vetoo saan, kun täytyy jo päästä nussiin vierasta. Että ei mitään hirveän kivaa, mutta jos se tosta lähtisi kulkemaan kun tarpeeksi monta kertaa harrastaa.
- YxVaan!
Tämä häirikkö puhuu perustuslaillisista oikeuksistaan
" kutsuni on, ei ole täysivaltaisen oikeuksia.
Mutta mutta, tässä hänen yksi aikaansaannoksistaan, kertoo hyvin henkisen tilan ja raivon, sekä vihan mikä kaverilla on liikkeelle paneva voima:
Kyllä minua taas otti syvältä katsoessani lauantaisia häitä telkasta. Siinä Kalle ”luovutti” tyttärensä!
Ei hemmetti. Ei nainen ole mikään esine, joka luovutetaan toisen miehen haltuun. Minusta äärimmäisen törkeää naisen alistamista!
Piti sitten sunnuntaina kahden aikaan lähteä rauhoittumaan. Menimme nakurannalle ottamaan aurinkoa. Olihan jopa tuulensuojassakin hieman viileätä, mutta tuo rajaton auringon otto on niin kertakaikkisen ihanaa.
Tuollaista naisen alistamista on täälläkin jatkuvasti noissa ryhmäseksifantasioissa. Ajattelisitte, mitä kirjoitatte, älkääkä kirjoittako, mitä ajattelette.
Minä olen alkanut nähdä miehet objektina. Kadulla katselen miesten haaroja ja herkuttelen ajatuksella, kuinka ihanalta tuntui antaa kunnon potku jalalla tai polvella. Nähdä miehen silmissä se hetken tuskan ja kauhun väläys ja kuinka katse suorastaan sammuu miehen pudotessa hiljaa ähkäisten polvilleen. Eikös vaa kiihota ketä tahansa.
No, mitä piditte?
Ei terve ihminen ajattele tuntemattomista henkilöistä näin, viha ja raivo suorastaan pomppaa silmille tuosta tekstistä!
No, onhan se ärsyttävää, kun henkisesti tasapainoton henkilö häiriköi ja tekee laittomuuksia näillä saiteilla.
Arveluttavaksi sen tekee mm se, että hän on itse kirjoittanut saaneensa rankaisutehtävän Jumalalta, ja äänet joita ainoastaan hän kuulee kehottavat häntä tähän, hän ei ymmärrä tekevänsä viha-rikoksia.
Kun lähdette kirjoittelemaan hänen kanssa,niin muistakaa: ette ole tekemisissä normaalin, mieleltään- Siis täh?
tämä juttu oikein liittyy? Kenelle vastaat?
- Vanhempi mimmi katse
Mun nuorella pojalla on haluja miehiin. Olen tuonut sille vanhempia homoja jptka tunnen. Aluksi naitatan itseni ja sitten annan miesten panna sen pikku pyllyyn. Kovasti on tykännyt kun miehet hoitelee kimpassa sen takapuolta, Eipä tarvii mennä vieraisiin kun hommaan sille miehiä jotka tykkää nuorenmista miehistä Kiva katsella kun montakin miestä vuorollaa ottaa sen kunnolla.
- ---( I )---
Hyi helvetti, naitat itsesi ja poikasi. Onneks et oo äitini, saisit turpaas, että
tukka lähtis, pedofiilejä pervova perkeleitä riittää. - Nuori ja vanha
Naisena olen yllättänyt mieheni runkkaamasta netissä ja lehdistä. Ehdotin toista naista mitä sais naida.eikä runkata. Löysin tutun vanhemman rouvan mikä piti mun miehestä. Loppuillasta rupesivat hieromaan toisiaan ja katselin kun vaatteet lähti. Mieheni pani 25v vanhempaa kaveriani kunnolla isolla kullilla eikä meinannut lopettaa ollenkaan.. Sitten olen jakanut mieheni sen tahdosta "mamman" kanssa.
- Jakaminen
Minulla on nuori mies ja olen ihastuhut töissä vanhempaan mieheen. Kerran tuli kylään ja olin ihan sanattomana. Sitten pääsivät juttuun ja ilta meni kosteessa merkeissä. Sitten mieheni sano että työkaverini voi jäädä yöksi, kaikki mentiin samaan sänkyyn ja mieheni tuli kyljettäen sisääni. Sitten rupes valittamaan ja kokeilin mun työkaveri oli sen perseessä samanaikaan.Siinä sit vaihdettin asentoa ja mieheni oli päällä ja vanhempi mies sen perseessä, siinä ei tiennyt kummasta nauttienemmän, minusta vai kun sitä pantiin samaanaikaan aikaan perseeseen. Aamulla kyselin miltä tuntu ja molemmat olivat tyytyväisiä paitsi minä.Miehelläni seiso ja käskin kokeilemaan työkaveriani ja työnsi sitä perseeseen että toisen munat vain heilu katsellessa ennenkuin kaukes.
- Anonyymi
Olin työkaveri Katin 26v kanssa saunassa katsoin Katin vartaloa sanoin olet niin kiinteä mieheni varmaan katselit mielissään sinua Kati nauroi entä jos ei vaan katsele kosketin rintaa Kati väpsähti hyväilin ja sanoin sillä on iso oletko saanut isoa Kati katsoi ja kuiskas en ole. Kysyin haluaisitko ja suutelin nänniä se oli jo kova Kati huokasi en tiedä pestiin sanoin Katille kövellään alus asuissa ja katsotaan.
Mieheni istui vielä pyyhe päällä kun käveltiin olohuoneeseen sanoin onko meille juomaa tuli jano saunassa, Mieheni katseli Katia koko ajan Kati seisoi keittiön ovella, näytin sormella tule kuiskasin mene sitten sen viereen, Kati käveli ja istui mieheni viereen toin lasit ja skoolasin, mieheni istui jo selkä suorana tiesin sen kalu seisoo yrittää että ei nähdä.
Menin toiselle puolen ja vähän hyväilin mieheni kuiskas älä hymyilin ja avasin sen pyyhkeen sanoin katso Kati.
Kati katsoi näin sen silmistä että ei ole nähnyt noin isoa. Työnsin mieheni nojaamaan sohvaan ja imin kalua sanoin Katille sun vuoro Kati imi varovasti sanoin älä liikaa nouse Kati riisui paljaan pillun esille ohjasin istumaan syliin menin taakse levitin liukkaita huulia kuiskasi istu rakas nyt Kati istui keinuttaen kun sai kunnolla sisään kuiskasin miehelleni nai vapaasti annoi niiden naida ja työnnyin väliin imin Katin täyteläisiä rintoja ja hieroin pillua Kati tuli hurjasi nai ja ulisi aika pian sain ensimmäisen orgasmin Kati jalkoi naimista nousin ja suutelin Katia vastasi kiihkeällä kieli suudelmalla alkoi taas ulisemaan mieheni laukesi sisään Kati parkaisi ja tarttui halus otteella miehheni.
Toin paperia ja Kati nousi, sanoin mennään saunaan. Saunassa hyväiltiin ja nuoltiin vähän aikaa sanoin mennään katsomaan.
mieheni oli makuuhuoneessa mentiin molemmin puolin, kiskasin miehelleni nuole sitä on puhdas ja hyvän makuinen mieheni laskeutui ja alkoi nuolemaan Kati nosti lantiota ja vapaisi laski taas alas ja kohta uudelleen ja laski kolmannella kerralla kiljui ja vapisi pitkään.
Mieheni tuli viereeni annoin suudelman kuiskasin olihan hyvä tunsin sormet hyväilemässä huulia levitin jalkoja sain ihana kalun sisään suutelin ja kuiskasin halusin että saat Katia on niin kiva ja nuori sain kunnon orgasmin kun silmissä oli muisto kun pani Katia.
Heräsin aamu yöstä mieheni pani Katia katsoin silmät melkein kiinni näin kuinka kati antoi halukkaana.
Amulla juotiin kahvit ja syötiin, Kati halasi molempia nauroi milloin seuraava sauna ilta.
Olen käynyt Katin luona yksin tämä on meidän salaisuus, mieheni käy ja kysyy ensin luvan minulta. Saan sitten usein Katilta viestin, ihanaa kun tollainen kaveri kuin sinä olen niin onnellinen ja saan olla yksin nyt pitkään ja haaveilla.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1372667SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3161799Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131489En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341423Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.411207- 50996
+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais270966Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33954It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9886Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen38875