Vihaan itteeni niin paljon taas vaihteeks... Vihaan tätä tilannetta missä elän.. Haluun vihdoin ja viimain laihemmaks, mut eipä sekään onnistu. Juon jopa vähemmän kun ennen, uskon että sillä oli vaikutusta, lihoin siitä juomisesta ne kilot takasin mitä luulin kuluttavani. Haluaisin käydä koulussa vielä, mutta kun piti pari viikkoo sit jo soittaa jollekin ja unohdin ja nyt en uskalla mennä edes kouluun kun en soittanu ja en uskalla soittaa enää joten koulu kai sit jäi taas tähän... Pitäis hakee töitä mut en jaksa edes miettiä sitä, kelpaan kuitenkin vaan siivous töihin, muihin oon liian läski... Vihaan tätä tilannetta, vihaan sitä että pitää pelkää muita ihmisiä, pitää varoo ettei suututa niitä, että ne antaa mun elää niikun mä haluan. Tiiän että pitäis useemmin tehä kaikkee, käydä esim koulussa ja äidin luona, mut kuten jo sanoin, en voi sillon olla normaalisti, enkä voi tai uskalla käydä äidin luona, sielä pitää syödä edes jotenkin "normaalisti" ja vihaan sitä enemmän kun mitään.
Vihaan sitä kun en laihdu, vihaan itteeeni ja haluun vaan kuolla...
Huoh
3
270
Vastaukset
- Samassatilassa...
Mikset hanki apua ja täten pikkuhiljaa pääse kahleistasi, jotta voisit alkaa elää kunnolla?
Ja jos laihdutuskaveria kaipaat, tässä ois yksi.- Samassatilassa...
kilpsu kirjoitti:
Laihdutuskaverit kelpaa aina.
En kyllä silloin ala mittoja ja elämää vertailemaan ja tukemaan, jos olet jo kovin alipainoinen. Itse olen kuusi-seitsemän vuotta yrittänyt epätoivoisesti laihduttaa tuloksetta.
Mutta niin, mikset hae apua psyykkisiin ongelmiisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877