Huoh

Vihaan itteeni niin paljon taas vaihteeks... Vihaan tätä tilannetta missä elän.. Haluun vihdoin ja viimain laihemmaks, mut eipä sekään onnistu. Juon jopa vähemmän kun ennen, uskon että sillä oli vaikutusta, lihoin siitä juomisesta ne kilot takasin mitä luulin kuluttavani. Haluaisin käydä koulussa vielä, mutta kun piti pari viikkoo sit jo soittaa jollekin ja unohdin ja nyt en uskalla mennä edes kouluun kun en soittanu ja en uskalla soittaa enää joten koulu kai sit jäi taas tähän... Pitäis hakee töitä mut en jaksa edes miettiä sitä, kelpaan kuitenkin vaan siivous töihin, muihin oon liian läski... Vihaan tätä tilannetta, vihaan sitä että pitää pelkää muita ihmisiä, pitää varoo ettei suututa niitä, että ne antaa mun elää niikun mä haluan. Tiiän että pitäis useemmin tehä kaikkee, käydä esim koulussa ja äidin luona, mut kuten jo sanoin, en voi sillon olla normaalisti, enkä voi tai uskalla käydä äidin luona, sielä pitää syödä edes jotenkin "normaalisti" ja vihaan sitä enemmän kun mitään.
Vihaan sitä kun en laihdu, vihaan itteeeni ja haluun vaan kuolla...

3

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samassatilassa...

Mikset hanki apua ja täten pikkuhiljaa pääse kahleistasi, jotta voisit alkaa elää kunnolla?

Ja jos laihdutuskaveria kaipaat, tässä ois yksi.

• Laihdutuskaverit kelpaa aina.

• Samassatilassa...
        kilpsu kirjoitti:

Laihdutuskaverit kelpaa aina.

En kyllä silloin ala mittoja ja elämää vertailemaan ja tukemaan, jos olet jo kovin alipainoinen. Itse olen kuusi-seitsemän vuotta yrittänyt epätoivoisesti laihduttaa tuloksetta.

Mutta niin, mikset hae apua psyykkisiin ongelmiisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      171
      2556
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      22
      2234
    3. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1055
    4. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      147
      899
    5. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      66
      834
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      382
      804
    7. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      55
      712
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      96
      692
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      47
      644
    10. Euroviisuhuitelua

En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka
      80 plus
      32
      643
    Aihe