VAG luotettavuus

a-katsastus tilastoa

Juuri tullut A-katsastuksen listoista löytyy mielenkiintoisia juttuja,
Hylkäys%

3 vuotta vanhat autot;

TOP3
MITSUBISHI OUTLANDER 0,78%
NISSAN ALMERA 1,50%
CHEVROLET AVEO 1,82%

sijalla 12,13 ja 16 löytyy VW Golf ja Polo - parhaat Saksalaiset!
sija 26 A6 3,07%
sija 32 A4 3,38%
Passat löytyy sija 57 ja 4,83%

paras BMW sijalla 33 3-sarja 3,41% hylkäyksellä
5-sarjan BMW sija 105 ja 14,02%!!! SURKEA!

HUOM; 5 vuotta vanhoissa tilanne;

A4 sija 4 / 3,50%
A6 sija 14 / 4,46%
GOLF sija 18
......
BMW 3-sarja sija 61 / 12,90%
5-sarja sija 64 / 13,09%
....
ja Mersu C-sarja sijalla 98 ja 21,97% !!! SURKEAA

13

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tojoon kyllästyny

      Ootko tojoTero onnellinen ku sait tuon laittaa? sulla lienee muutakin ajateltavaa kuin audien luotettavuus. mut täytyyhän se jonnekin sydäntään purkaa kun tojotan paska ruostuu pihassa. miten on muuten tuon tojon luotettavuuden laita? miks et liittänyt tohon mukaan tojotan myynti määriä??? Taitaa mennä konkurssiin koko jopota mut hyvä niin eipähän tarvi enää kauaa katella noita jarruttomia kamikaze romuja suomen teillä ja saan ajella rauhassa audillani.

    • faktaa pukkaaa

      on se vaan niin että Audi on laadukas, laadukkaampi kuin esim
      "sisarmerkki" Skoda

    • TOJORULS....

      Audia on viety jatkuvasti huoltoon vikojen vuoksi niin siksi se on kunnossa katsastuksessa. Mersu nyt on muutenkin ollut susi kestävyyksissä jo kauan aikaa. BMW :lle sanon saman ku audille ylempänä. TOJO RULES niillä mennään ja katsastetaa ilman että välillä ollaa vikojen vuoksi huolloissa.

      • ootko ihan sekaisin

        siis väitätkö että tojo rules eikä vikoja ole?
        hehhhhh

        muuten ihan hyvä mitä nyt että globaalisti miljoonia toyoja kutsutaan
        takaisin huoltoihin...juu ihan hyvä auto on eikä mitään vikoja

        mikä vitsi koko kirjoitus


      • TOYOTARULES
        ootko ihan sekaisin kirjoitti:

        siis väitätkö että tojo rules eikä vikoja ole?
        hehhhhh

        muuten ihan hyvä mitä nyt että globaalisti miljoonia toyoja kutsutaan
        takaisin huoltoihin...juu ihan hyvä auto on eikä mitään vikoja

        mikä vitsi koko kirjoitus

        pian nekin on kunnossa. Kertoo vaan että huolehtii turvallisuudesta. Audi huollossa?


      • hajoa pahvi
        TOYOTARULES kirjoitti:

        pian nekin on kunnossa. Kertoo vaan että huolehtii turvallisuudesta. Audi huollossa?

        ai mitä sitten jos kaasu hirttää kiinni kesken ajon?
        Juu ei siinä kai mitään....

        En tiedä mihin kaikkeen te tojo miehet olette tottuneet mutta meillä
        Audi kuskeilla ei tuollaisia ongelmia ole tiedossa.


      • TOJORULES
        hajoa pahvi kirjoitti:

        ai mitä sitten jos kaasu hirttää kiinni kesken ajon?
        Juu ei siinä kai mitään....

        En tiedä mihin kaikkeen te tojo miehet olette tottuneet mutta meillä
        Audi kuskeilla ei tuollaisia ongelmia ole tiedossa.

        kun kaasua lyö niin ei tapahdu mitää.... ku auto on niin paska ettei tähde edes käyntii.


      • r222
        TOJORULES kirjoitti:

        kun kaasua lyö niin ei tapahdu mitää.... ku auto on niin paska ettei tähde edes käyntii.

        sitten mulla on varmaan todella poikkeuksellinen Audi kun aina on lähtenyt käyntiin ja toiminut muutenkin luotettavasti.


      • toyo1994
        hajoa pahvi kirjoitti:

        ai mitä sitten jos kaasu hirttää kiinni kesken ajon?
        Juu ei siinä kai mitään....

        En tiedä mihin kaikkeen te tojo miehet olette tottuneet mutta meillä
        Audi kuskeilla ei tuollaisia ongelmia ole tiedossa.

        "Toyotan ilmoituksen mukaan yhdysvaltalainen alihankkija on tarkistanut 1,4 miljoonan auton kaasupolkimet. Alkavaa kulumista on löytynyt kahdeksasta (8) autosta."
        Ei riittäisi rahkeet monellakaan autonvalmistajalla samaan mitä Toyota tekee. Tämä on sitä laatutakuuta!


      • TOJORULES
        r222 kirjoitti:

        sitten mulla on varmaan todella poikkeuksellinen Audi kun aina on lähtenyt käyntiin ja toiminut muutenkin luotettavasti.

        osuit naulan kantaan, poikkeuksellinenpa hyvinkin!


      • toyoterolle
        toyo1994 kirjoitti:

        "Toyotan ilmoituksen mukaan yhdysvaltalainen alihankkija on tarkistanut 1,4 miljoonan auton kaasupolkimet. Alkavaa kulumista on löytynyt kahdeksasta (8) autosta."
        Ei riittäisi rahkeet monellakaan autonvalmistajalla samaan mitä Toyota tekee. Tämä on sitä laatutakuuta!

        oletko tyhmä vai muuten vaan vajaa-älyinen??? Tottakai toyota ilmoittaa ettei vikoja ole ollut!!! olisi ollut suoranainen itsemurha ilmoittaa et kaikki ois täysiä susia. ja jos noin vähän on ollu noita vikoja niin tuskin olis korjauskutsua laittaneet- mitähän aaseja nämä toyotistit oikeen ovat? uskovat ku suuri ja mahtava toyota setä kertoo satuja. eihän toyota olis kutsunut autoja huoltoon jos ei olisi ollut pakko. itsehän tiesivät tämän jo vuonna 2007 mut toimivat vasta kun ihmiset alkoivat valittaa asiasta. ja eiköhän tämä ole vähän väärä paikka toyoterolle? mee vaan takaisin itkemään sinne toyota maailmaasi ja anna muiden olla rauhassa. ei meitäkään kiinnosta teidän murheet joten miksi sinä vaivaudut audi palstalle provoilemaan? oletko todella niin kateellinen audin omistaville?


    • .....

      Huomasitko että kaikki noista top 3:n autoista ovat sellaisia malleja, joita ei juurikaan myydä. Jos suomessa on myyty vaikkapa 10 Aveota, ja kaikki sattuvat pääsemään ekalla rykäisyllä läpi katsastuksesta, niin sehän näyttää prosentteina hurjalta :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe