nyt yli 5 viikkoa, iho oli hautunut ja erittäin kipeä alussa ja minä venyttelin sitä ihoa nähdäkseni miten pahasti se on hautunut ja siitä se ärtyi enemmän ja rupesi punoittamaan...enää iho ei ole kipeä, mutta jonkun verran punoitusta ja katkenneita pintaverisuonia kainalossa.Daktariniä käytin 4 viikkoa eikä poistanut punoitusta ja nyt käyttänyt daktacortia 2 viikkoa, auttanut jonkun verran mutta ei täydellistä apua.
Olen käynyt lääkärissä ja sieneksi diagnosoi, mutta tosiaan se ei punoittanut ennenkun vääntelin sitä ihoa, vaan oli kipeä...Alkaa epäilyttämään ettei tämä ole sieni, vaan minä itse sain ihon vääntelyillä näyttämään sen sellaiselta
sitkeä ihottuma kainalossa
plah-.-
2
1698
Vastaukset
- plah-.-
pitäisikö minun käyttää bepanthen voidetta hydrokortisonin kanssa? olisiko enemmän apua?
- plah-.-
mitäs hittoa... eikö tämä ollutkaan sientä? diagnosoiko lääkäri tyystin väärin? bepanthenia käyttänyt vasta 2 päivää niin alkanut punoitus häviämään kainalosta...onko mahdollista että on hautuma ilman sientä?
minullahan se punoitus oli itseaiheutettua, iho oli vain arka ja kipeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197