Edullinen Nato

Ritva Mäkinen

Juutalaisilla on selkeä tavoite, tarkoitus on nostaa elintasomme pilviin Naton tultua koko kansan pelastukseksi.
EU:n turvajärjestely on yhtenäinen länsi. Rahan määrä maailmassa on sovittu asia. Natomaat ovat ensisijaisia. Me olemme valittuja.

Viisaat juutalaiset hallitsevat maailmaa ja USA:n pankkeja. Meillä on Ben hymypoika ja juutalainen hyviin elämäntapoihin perustuva yhteiskunta ja mikä parasta kommunismin vastainen mieliala.

Kunnioitamme elämää, jossa perhe on etusijalla. Kauniit elämäntavat ja rikollisen kommunismin tuomiseminen. Länsimaiset työväenpuolueemme KOK ja DEM vastustavat kommunisteja yhdessä kaikkein kansanvaltaisten puolueiden kanssa. Länsimaat hyväksyvät yrittämisen ja kaikki ammattiliitot. Nato varjelee järjestöjä venäläiseltä murhaajalta.

Pumppaamalla meille vaurautta voidaan hyvinvointia jakaa kaikille. Minä olen länsimielinen aina. Pikku juttu pumpata Suomea aina ylös ja pitää koko kansasta hyvää huolta Naton siipien suojassa. Suomi ylös ja pohjaton kaivo painetaan vain yhdessä alas. Saksa ja Suomi ovat aseveljet. Juutalainen osaaminen on kunniassa, tärkeät tiedemiehet, pakeneminen Venäjältä ei ole yksin venäläisten oikeus. Turpeessa on suurin osa ääneti.

Naton vastustaja putinisti joutuu tukemaan KGB&FSB:tä. Pyhänmaan ja Suomen tulee kuitenkin olla täysin erillään maailman suurimmasta ympäristöongelmasta "Se kuuluu kulttuuriin" on jälkeen jäänyt nykytilanne, josta pitää päästää pois. Natossa toimimme kaikkien uskontojen hyväksi.

2

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -teidän kirjoituksenne on aivan sillisalaattia! Tyypillinen Natolainen ja
      sekopää!!

      "Juutalaisilla on selkeä tavoite, tarkoitus on nostaa elintasomme pilviin Naton tultua koko kansan pelastukseksi.
      EU:n turvajärjestely on yhtenäinen länsi. Rahan määrä maailmassa on sovittu asia. Natomaat ovat ensisijaisia. Me olemme valittuja.

      Viisaat juutalaiset hallitsevat maailmaa ja USA:n pankkeja. Meillä on Ben hymypoika ja juutalainen hyviin elämäntapoihin perustuva yhteiskunta ja mikä parasta kommunismin vastainen mieliala.

      Kunnioitamme elämää, jossa perhe on etusijalla. Kauniit elämäntavat ja rikollisen kommunismin tuomiseminen. Länsimaiset työväenpuolueemme KOK ja DEM vastustavat kommunisteja yhdessä kaikkein kansanvaltaisten puolueiden kanssa. Länsimaat hyväksyvät yrittämisen ja kaikki ammattiliitot. Nato varjelee järjestöjä venäläiseltä murhaajalta.

      Pumppaamalla meille vaurautta voidaan hyvinvointia jakaa kaikille. Minä olen länsimielinen aina. Pikku juttu pumpata Suomea aina ylös ja pitää koko kansasta hyvää huolta Naton siipien suojassa. Suomi ylös ja pohjaton kaivo painetaan vain yhdessä alas. Saksa ja Suomi ovat aseveljet. Juutalainen osaaminen on kunniassa, tärkeät tiedemiehet, pakeneminen Venäjältä ei ole yksin venäläisten oikeus. Turpeessa on suurin osa ääneti.

      Naton vastustaja putinisti joutuu tukemaan KGB&FSB:tä. Pyhänmaan ja Suomen tulee kuitenkin olla täysin erillään maailman suurimmasta ympäristöongelmasta "Se kuuluu kulttuuriin" on jälkeen jäänyt nykytilanne, josta pitää päästää pois. Natossa toimimme kaikkien uskontojen hyväksi. "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe