Mistä apua kun päälaki helottaa jo, olen nainen

eieieieieieieiei

Onko kenelläkään kivalla ihmisellä vinkkejä, mulla on päälaki jo niin harva, etten enää saa hiuksia oikein
mitenkään laitettua, etteikö päälaki näkyisi :(

Olen käynyt kaikki mahdolliset lekurit aikanaan tämän asian takia ja kaikki on kunnossa.
Pillerit lopetin vuosi sitten.
En käytä mitään lääkkeitä säännöllisesti.
Yli vuosi sitten laitoin Hiusakatemialle yli toistatuhatta euroa, eikä siitäkään ainakaan vielä ole apua :(
(mulla todettiin siellä kaikki mahdolliset viat)

Enää en viitsi mennä niihin punkkihoitoihin, kun punkit kuitenkin tulevat takaisin mulle, niinkuin ennenkin.
Olen nuori nainen, ja kärsinyt tästä kovaa stressiä sekä myös jatkuvasta työttömyydestä ja pätkätöiden tekemisestä(koska paikkoja ei ole) - en kuitenkaan anna periksi, tiedän että vakipaikka tulee joskut.

Onko kellään tietoa hiulisäkkeistä, joita voisi laittaa päälaelle?
Niskasta ja sivuilta hiukset ovat paksut. Jossai malliohjelmissa on näkynyt sellaisia, missä ommellaan koko peruukki omiin hiuksiin kiinni - onkohan suomessa sellaisia?

Kiitoksia etukäteen, jos joku vastaa

12

1601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a-112

..minokaidiilia? Tuohan on todennäköisesti perinnöllistä tuo hiustenlähtösi. Hiusakatemia antaa kaikille saman punkkidiagnoosin. Ne vain kiskovat epätoivoisilta ihmisiltä rahaa. Noista hiuslisäkkeistä en oikein osaa neuvoa... : /

• eieieieieieieiei

En ole, mitä se on?
        Mistä sitä saa?

Eipä ole tullut mieleenikään, että voisi olla perinnöllistä...siis vaikka olen nainen vai?

Jep, olen kans seurannu, että punkkidiagnoosit tulee kaikille H-Akatemiasta :/

• Karinek
        eieieieieieieiei kirjoitti:

En ole, mitä se on?
        Mistä sitä saa?

Eipä ole tullut mieleenikään, että voisi olla perinnöllistä...siis vaikka olen nainen vai?

Laita Googleen vaikka: naisten hiustenlähtö tai naisten perinnöllinen hiustenlähtö ja sieltä löytyy tietoa.
        Mulla testauksessa turvehoidot, nisim ja laserkampa. Tuo aikaisempi kirjoittaja tarkoitti minoksidiilia, ei minokaidiilia, se on verenpainelääke josta on tehty päänahkaan hierottava hiuksia kasvattava lääketuote. Sitäkin voi kokeilla muiden ohella, itse tykkään luontaisista tuotteista ja tuo minoksidiili ärsyttää monilla päänahkaa.

• kovin kusetus

En ole, mitä se on?
        Mistä sitä saa?

oikeen harmittaa kuulla et joku erehtyny menemään sinne hiusakatemialle. JOKAISELLE siellä todetaan samat punkit ja pölyt. ei niil o hevon helvetin muuta merkitystä ku rahastus.

ensihoitoon auttas rocaine (väh 3kk käytettävä et näkee tulosta) ja sit piitä ,hirssiä ja b6 kannattaa syödä.

sit pysyvämpi ratkasu - hiussiirto esim euroopassa on kova veto. (on halvempi ja parempi ku norström) minkä ite menin tekemään belgias (5600e yht) mut voin sanoa että kannatti.

• llkglkhl

En ole, mitä se on?
        Mistä sitä saa?

Oletko kokeillut Spiresistä? Joillakin se voi auttaa hiustenkasvuun, mutta voi aiheuttaa ongelmia kuukautiskiertoon. Keskustele lääkärin kanssa, kirjoittaisiko hän reseptin.

• En mene halpaan
        llkglkhl kirjoitti:

Oletko kokeillut Spiresistä? Joillakin se voi auttaa hiustenkasvuun, mutta voi aiheuttaa ongelmia kuukautiskiertoon. Keskustele lääkärin kanssa, kirjoittaisiko hän reseptin.

Yleisesti siellä puhutaan maitojuurista että saatais ihmiset lopettamaan maidonjuonti. Jos sun mahas kestää maitoa niin juo ihmeessä. Hiukset tarvitsevat kasvaakseen kalkkia. Hiusakatemia petaa tulevaisuuteen haukkumalla maitoa osasyylliseksi kaljuuntumiseen. Annetaan vääriä ohjeita niin että asiakkaita riittää jatkossakin. Ei pidä paikkaansa! Olin 20 v. käyttämättä maitotuotteita ja tukka oli ohut liuru. Nyt kun olen pari vuotta käyttänyt n. litran vuorokaudessa niin hiukset ovat paljon vahvemmat ja kestää päässä. Tämä on tosi. Muutkin akatemian ohjeet ja hoidot on rahastusta.

• eieieieieieieiei
        llkglkhl kirjoitti:

En ole kokeillut sitä, minkä hintaista se on? Onko siitä sivuvaikutuksia mitään?

• eieieieieieieiei
        En mene halpaan kirjoitti:

Yleisesti siellä puhutaan maitojuurista että saatais ihmiset lopettamaan maidonjuonti. Jos sun mahas kestää maitoa niin juo ihmeessä. Hiukset tarvitsevat kasvaakseen kalkkia. Hiusakatemia petaa tulevaisuuteen haukkumalla maitoa osasyylliseksi kaljuuntumiseen. Annetaan vääriä ohjeita niin että asiakkaita riittää jatkossakin. Ei pidä paikkaansa! Olin 20 v. käyttämättä maitotuotteita ja tukka oli ohut liuru. Nyt kun olen pari vuotta käyttänyt n. litran vuorokaudessa niin hiukset ovat paljon vahvemmat ja kestää päässä. Tämä on tosi. Muutkin akatemian ohjeet ja hoidot on rahastusta.

Se tuntuikin oudolta ettei saisi mitään maitotuotteita syödä, kun mulle ei niistä
        mitään vatsaoireita ole tullut!
        Kyllä mulla mielipide muuttui H-Akatemiasta, kun ottavat hurjia hintoja hoidoista, eikä niistä
        edes ole apua. Mullakin on mennyt jo pitkään kun aloitin silloin hoidot - olisko jotain 1,5 vuotta. Nyt en enää viitsi niitä litkuja ja latkuja käyttää, enkä kaikenmaailman tabletteja mitä he suositteli.
        Kurjalta tuntui sekin, että samalla kun olet hoidoissa(esim. kapillaari), ni mulle ainakin tyrkytettiin jos jonkin sorttista hiusainetta ostettavaksi.

Turvetta olen kotona tehnyt ajoittain, se on ollut hyvä.
        Onko tuo Rocaine:kin reseptilääke?
        Mistä saa b6-vitamiinia?

Tehtiinkö hiustensiirto nukutuksessa? Oliko se pitkäkin operaatio?

• a-112

Se tuntuikin oudolta ettei saisi mitään maitotuotteita syödä, kun mulle ei niistä
        mitään vatsaoireita ole tullut!
        Kyllä mulla mielipide muuttui H-Akatemiasta, kun ottavat hurjia hintoja hoidoista, eikä niistä
        edes ole apua. Mullakin on mennyt jo pitkään kun aloitin silloin hoidot - olisko jotain 1,5 vuotta. Nyt en enää viitsi niitä litkuja ja latkuja käyttää, enkä kaikenmaailman tabletteja mitä he suositteli.
        Kurjalta tuntui sekin, että samalla kun olet hoidoissa(esim. kapillaari), ni mulle ainakin tyrkytettiin jos jonkin sorttista hiusainetta ostettavaksi.

Turvetta olen kotona tehnyt ajoittain, se on ollut hyvä.
        Onko tuo Rocaine:kin reseptilääke?
        Mistä saa b6-vitamiinia?

Tehtiinkö hiustensiirto nukutuksessa? Oliko se pitkäkin operaatio?

..saa apteekista ilman respaa. Taitaa olla ainut FDA:n hyväksymä lääkevalmiste naisten perinnölliseen hiustenlähtöön. Kannattaa kokeilla.

• vitamiineja
        a-112 kirjoitti:

..saa apteekista ilman respaa. Taitaa olla ainut FDA:n hyväksymä lääkevalmiste naisten perinnölliseen hiustenlähtöön. Kannattaa kokeilla.

Noita b-sarjan vitamiinejakin voi ostaa apteekista reseptivapaasti. Minulla on B12 vitamiinin puutos ja lääkäri kehotti ostamaan apteekista. Käytän nyt Neurobion Fortea ja siinä on B1, B6 ja B12 vitamiineja. Muitakin vaihtoehtoja löytyy.

• tarkistaa

En ole kokeillut sitä, minkä hintaista se on? Onko siitä sivuvaikutuksia mitään?

Koska itse käytän kyseistä lääkettä verenpainelääkkeenä, saan siitä 72 %:n Kelakorvauksen ja siksi maksamani hinta ei ole vertailukelpoinen. Annostuksen suuruudesta riippuen (100-25 mg/vrk) hinta on kolmen kuukauden lääkemäärällä 38,62-13,47 €.

Koska spironolakton toimii myös lievänä antiandrogeeninä, se voi aiheuttaa edellä mainittuja kuukautishäiriötä ja ehkä muutakin siihen liittyvää. Lääke pienentää naisellakin olevaa testosteronia, hiusten kasvu perustunee tähän sivuvaikutukseen.

Haittavaikutukset: Lääke voi aiheuttaa mm. päänsärkyä, pahoinvointia, ripulia ja uneliaisuutta. Etenkin suuret annokset voivat suurentaa miesten rintoja, ja naisille voi tulla mm. kuukautishäiriöitä.

Poimitaanpa vielä Fimean sivuilta selostusta lääkkeestä:
        Spiresis-hoidon aikana on syytä seurata seerumin elektrolyyttitasoja sekä munuaisfunktiota.
        Kaliumlisiä, kaliumia sisältäviä suolan korvikkeita tai runsaasti kaliumia sisältävää ruokavaliota ei
        suositella hyperkalemiariskin vuoksi

• Kohtalotoveri

Hei,
      minun kampaajani on sellaisen minulle näyttänytkin jo (eli minäkin joudun siihen pian turvautumaan).
      Lisäke laitetaan teippikiinnityksellä ympäröiviin hiuksiin ja sitä pitänee huollattaa noin kuukauden -kahden välein. Kysypä omalta kampaajalta tai sitten täältä peruukkiliikkestä .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      3545
    2. Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut

Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja
      Ikävä
      80
      1311
    3. GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?

GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys
      Voice of Finland
      51
      1277
    4. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      83
      1212
    5. Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!

Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!
      Pudasjärvi
      35
      1132
    6. Mikä teki vaikutuksen

että ihastuit kaivattuusi? 🔥
      Ikävä
      60
      1067
    7. Autolla puuhun

Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn
      Oulainen
      29
      1030
    8. Luuletko, että löydämme vielä

Yhteyden takaisin? Miehelle ....
      Ikävä
      54
      911
    9. Tunnustan

Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle
      Ikävä
      39
      892
    10. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      67
      888
    Aihe