olen alustavasti harkinnut liskon ostamista, mutta se ei ole vielä läheskään varmaa. haluaisin silti kysyä, että mikä olisi helppo hoitoinen eikä kauhean pitkä ikäinen lisko?
millainen lisko?
5
741
Vastaukset
- dawn2
kysyn samaa sousitelkaa mulle liskoo oon aloittelija
- Romppis8
Suosittelen leopardigekkoa. Se on pitkä ikäinen, mutta se sopii hyvin aloittelijoille. Se vaatii n. 40x60 cm kokoisen tilan, mutta isompikin käy. Jos aijot homata leogekon niin hommaa eka yks kerrallaan. Niitä on hyvin saatavilla suomessa. Osoitteesta http://www.matelijat.info/leopardigekko/hoito-ohjeet/ saa hyvin ohjeita leogekon hoitoon. Mulla on leopardigekko ja berberskinkki. Skinkkikin on hyvä valinta, mutta ehkä hiukan vaativampi kun leopardigekko. Skinkkikin on pitkä ikäinen, mutta mä en ees tiedä liskoa jolla ois lyhyt elinikä. Toivottavasti tästä oli apua.
- :DD
Esim.Karolinan anolislisko on n. 2-vuotta elävä päiväaktiivinen, kiva väriään vaihtava lisko.http://faunatar.fi/fin/index.php?page_id=159
- au-liskot
helppohoitoinen ja pitkäikäinen?
- vinkkinä
Karoliinan anolis
elää 2 vuotta
helppohoitoinen
voivat vaihtaa väriä
-vikkelä ja arka; ei välttämättä voi käsitellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744848- 332711
- 402504
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261933Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401832- 881661
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251612- 1611532
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941200