Nordea jakaa 278Miljoonaa...

super-viha-1

"Pohjoismaiden suurin pankki Nordea on paljastaa ensi kertaa maksamiensa bonusten suuruuden. Nordea kertoo palkitsevansa lähinnä sijoitusväkeään ennätysmäisillä 278 miljoonan euron bonuksilla ja muilla lisäpalkkioilla töiden teosta vuonna 2009."

http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Nordea maksaa pankkiireilleen 212 miljoonan euron bonukset/1135252785191

Tässä teille rupusakki esimerkkiä kuinka hoidetaan maa kuntoon ja noustaan lamasta!
Montako miljoonaa menee Kokoomuksen taskuun? Onko se vaalitukea vai
vaali-"kiitosta"?
Nythän on viimeiset ajat jakaa pesästä rahaa ennenkuin koko kupla romahtaa.

Seuraavaksi esiin astuu tykki-talous. Se tarkoittaa sitä että lyijy voittaa kullan.
Joko olette puolenne vallinneet?

65

3225

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rhaa saa tehdä..

      itseään köyhäksi -työttömäksi- nimittelevälle.. Tällainen loinen jos saa lisää Vastikeetonta rahaa Laiskistuu lisää ja linnottautuu Keppanapulloineen Sossu-kämppäänsä... raha sille jolle raha kuuluu,, (((köyhät ja tyhmät ovat aina keskuudessanne))) sanoi jo aikanaa JEESUS..

      • jee-sukset

        Jeesus kehoittaa ahneuteen. Aivan.
        Jeesus sanoi: ottakaa köyhiltä kaikki, koska se on oikein.
        Jeesus haluaa tapattaa ylimääräiset ihmiset nälkään, tai ainakin rikkaat ihmiset haluaa...

        Jeesus oli muuten juutalainen.


      • ei köyhiltä
        jee-sukset kirjoitti:

        Jeesus kehoittaa ahneuteen. Aivan.
        Jeesus sanoi: ottakaa köyhiltä kaikki, koska se on oikein.
        Jeesus haluaa tapattaa ylimääräiset ihmiset nälkään, tai ainakin rikkaat ihmiset haluaa...

        Jeesus oli muuten juutalainen.

        Jos ottaa ison tilin miljonääriltä, se ei oo pois köyhiltä.


      • Joh. 12:8

        Sillä köyhät teillä aina on keskuudessanne, mutta minua teillä ei ole aina."


      • jee-sukset kirjoitti:

        Jeesus kehoittaa ahneuteen. Aivan.
        Jeesus sanoi: ottakaa köyhiltä kaikki, koska se on oikein.
        Jeesus haluaa tapattaa ylimääräiset ihmiset nälkään, tai ainakin rikkaat ihmiset haluaa...

        Jeesus oli muuten juutalainen.

        Lukenut Raamattu ! Häpeisit edes ?

        Matt. 19:21

        Jeesus sanoi hänelle: "Jos tahdot olla täydellinen, niin mene, myy, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".

        Matt. 26:9

        Olisihan sen voinut myydä kalliista hinnasta ja antaa rahat köyhille."

        Mark. 10:21

        Niin Jeesus katsoi häneen ja rakasti häntä ja sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua".

        Mark. 14:5

        Olisihan voinut myydä tämän voiteen enempään kuin kolmeensataan denariin ja antaa ne köyhille." Ja he toruivat häntä.

        Luuk. 4:18

        "Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,

        Luuk. 7:22

        Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Menkää ja kertokaa Johannekselle, mitä olette nähneet ja kuulleet: sokeat saavat näkönsä, rammat kävelevät, pitaliset puhdistuvat, kuurot kuulevat, kuolleet herätetään, köyhille julistetaan evankeliumia.

        Luuk. 18:22

        Kun Jeesus sen kuuli, sanoi hän hänelle: "Yksi sinulta vielä puuttuu: myy kaikki, mitä sinulla on, ja jakele köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaissa; ja tule ja seuraa minua".

        Luuk. 19:8

        Mutta Sakkeus astui esiin ja sanoi Herralle: "Katso, Herra, puolet omaisuudestani minä annan köyhille, ja jos joltakulta olen jotakin petoksella ottanut, niin annan nelinkertaisesti takaisin".

        Joh. 12:5

        "Miksi ei tätä voidetta myyty kolmeensataan denariin ja niitä annettu köyhille?"

        Joh. 13:29

        Sillä muutamat luulivat, koska rahakukkaro oli Juudaalla, Jeesuksen sanoneen hänelle: "Osta, mitä tarvitsemme juhlaksi", tai että hän antaisi jotakin köyhille.

        2. Kor. 9:9

        niinkuin kirjoitettu on: "Hän sirottelee, hän antaa köyhille, hänen vanhurskautensa pysyy iankaikkisesti".


    • yy77

      ..soumi.

    • Matti-3

      Siksi en käytä kyseistä tai kyseisiä pankkeja yhtiön maksutoimituksissa.

      Kaikki valtion apu olisi kielletty kuin moista törsäilyä tehdään.

    • hajoa pahvi

      Nordea on yksityinen pankki ja voi tehdä mitä haluaa voitolleen?
      Mitä sitten? Oliko niiden pitänyt antaa sulle rahaa vai?

      • perKELE-1

        yksityinen. siis täh?
        etkö nää kartonki tajua että ASIAKKAIDEN RAHAT on pankki.
        Ja asiakkaiden rahoja jaetaan.
        Ja pankit saa verotukea, avustuksia jne. valtiolta joka päivä.
        etkö muista edellistä lamaa jossa Esko Aho jakoi pankeille 67MILJARDIA
        riihikuivaa että ne pysy pystyssä!
        Maksoiko YKSIKÄÄN PANKKI takaisin näitä veronmaksajien rahoja???
        Tiedätkö minta itsemurhaa tehtiin ja tehdään edelleen tuon seurauksena?
        Sinun harmiksesi en ole sitä tehnyt.

        Ja ei, minua ei kiinnosta nordean rahat, minua kiinnostaa
        nuorten tulevaisuus.
        Arvaa vaan millaista sakkia tuolla kadulla pyörii kun ei ole töitä jne.?


      • pekekek
        perKELE-1 kirjoitti:

        yksityinen. siis täh?
        etkö nää kartonki tajua että ASIAKKAIDEN RAHAT on pankki.
        Ja asiakkaiden rahoja jaetaan.
        Ja pankit saa verotukea, avustuksia jne. valtiolta joka päivä.
        etkö muista edellistä lamaa jossa Esko Aho jakoi pankeille 67MILJARDIA
        riihikuivaa että ne pysy pystyssä!
        Maksoiko YKSIKÄÄN PANKKI takaisin näitä veronmaksajien rahoja???
        Tiedätkö minta itsemurhaa tehtiin ja tehdään edelleen tuon seurauksena?
        Sinun harmiksesi en ole sitä tehnyt.

        Ja ei, minua ei kiinnosta nordean rahat, minua kiinnostaa
        nuorten tulevaisuus.
        Arvaa vaan millaista sakkia tuolla kadulla pyörii kun ei ole töitä jne.?

        Se on itsestä paljon kiinni jos ei töissä ole, itse olen 22 ja kolmas työvuosi menossa. Ei ole pankin vika että nuoret on tottuneet saamaan rahansa isipappan kukkarosta


      • Julkista tietoa
        perKELE-1 kirjoitti:

        yksityinen. siis täh?
        etkö nää kartonki tajua että ASIAKKAIDEN RAHAT on pankki.
        Ja asiakkaiden rahoja jaetaan.
        Ja pankit saa verotukea, avustuksia jne. valtiolta joka päivä.
        etkö muista edellistä lamaa jossa Esko Aho jakoi pankeille 67MILJARDIA
        riihikuivaa että ne pysy pystyssä!
        Maksoiko YKSIKÄÄN PANKKI takaisin näitä veronmaksajien rahoja???
        Tiedätkö minta itsemurhaa tehtiin ja tehdään edelleen tuon seurauksena?
        Sinun harmiksesi en ole sitä tehnyt.

        Ja ei, minua ei kiinnosta nordean rahat, minua kiinnostaa
        nuorten tulevaisuus.
        Arvaa vaan millaista sakkia tuolla kadulla pyörii kun ei ole töitä jne.?

        Valtion vakuusrahaston nettisivulta voi jokainen käydä katsomassa pankkituen keskeiset tapahtumat Suomessa. Sieltä näkee, että Nordean edeltäjä, silloinen Merita Pankki maksoi SYP:n vuonna 1992 saaman 294,16 milj. euron pääomalainan takaisin 25.9.1997 ja KOP:n samaan aikaan saaman 290,29 milj. euron pääomalainan takaisin 27.8.1998.

        Näin vanhojen julkisten tosiasioiden luulisi olevan jo kaikkien tiedossa!


      • vesuvius
        pekekek kirjoitti:

        Se on itsestä paljon kiinni jos ei töissä ole, itse olen 22 ja kolmas työvuosi menossa. Ei ole pankin vika että nuoret on tottuneet saamaan rahansa isipappan kukkarosta

        Älä viitsi olla naivi!!! Tuollainen lausunto kuin työvoimaviranomaisen suodatetusta suusta!


      • olet vielä
        pekekek kirjoitti:

        Se on itsestä paljon kiinni jos ei töissä ole, itse olen 22 ja kolmas työvuosi menossa. Ei ole pankin vika että nuoret on tottuneet saamaan rahansa isipappan kukkarosta

        nuori ja sinisilmäinen, vielä kun muutamanvuoden elät ja paiskit töitä, niin tulet huomaamaan miten meitä vedätetään.

        Viisaat ja oppineet nykyään stressaa ihan turhaa, vähemmälläki vaivalla saa riittävän toimeen tulon ja ei tarvitse stressata yhtään mistään mitää. Ennen sanottiin tyhmä työtä tekee, viisaat pääsee vähemmällä. Nykyään voisi ajatella toisinpäin: viisas työtä tekee, tyhmä pääsee vähemmällä ;)


      • tukea sai ja rutkast
        Julkista tietoa kirjoitti:

        Valtion vakuusrahaston nettisivulta voi jokainen käydä katsomassa pankkituen keskeiset tapahtumat Suomessa. Sieltä näkee, että Nordean edeltäjä, silloinen Merita Pankki maksoi SYP:n vuonna 1992 saaman 294,16 milj. euron pääomalainan takaisin 25.9.1997 ja KOP:n samaan aikaan saaman 290,29 milj. euron pääomalainan takaisin 27.8.1998.

        Näin vanhojen julkisten tosiasioiden luulisi olevan jo kaikkien tiedossa!

        Joo samalla sai pilkkahintaa pakkolunastaa asuntoja, yritysiä. Ja myydä reilulla voitolle eteenpäin.


      • p-reikä-2
        Julkista tietoa kirjoitti:

        Valtion vakuusrahaston nettisivulta voi jokainen käydä katsomassa pankkituen keskeiset tapahtumat Suomessa. Sieltä näkee, että Nordean edeltäjä, silloinen Merita Pankki maksoi SYP:n vuonna 1992 saaman 294,16 milj. euron pääomalainan takaisin 25.9.1997 ja KOP:n samaan aikaan saaman 290,29 milj. euron pääomalainan takaisin 27.8.1998.

        Näin vanhojen julkisten tosiasioiden luulisi olevan jo kaikkien tiedossa!

        Ei mitenkään voinut olla näin. Silloin elettiin MARKKA aikaa!

        Ja toisekseen yksi nettisivu ei todista mitään. Ei edes valtion.
        Edes nordean oma pankkisivu ei ole välttämättä nordean!

        Ja kolmanneksi, vaikka olisikin näin, niin miksi pankit eivät tue yhteiskuntaa kun se on
        kusessa ja kuralla?

        Niin, miksi?

        Kokoomuksen lamatalkoot... hip hip uraaa!


      • samaa mieltä
        perKELE-1 kirjoitti:

        yksityinen. siis täh?
        etkö nää kartonki tajua että ASIAKKAIDEN RAHAT on pankki.
        Ja asiakkaiden rahoja jaetaan.
        Ja pankit saa verotukea, avustuksia jne. valtiolta joka päivä.
        etkö muista edellistä lamaa jossa Esko Aho jakoi pankeille 67MILJARDIA
        riihikuivaa että ne pysy pystyssä!
        Maksoiko YKSIKÄÄN PANKKI takaisin näitä veronmaksajien rahoja???
        Tiedätkö minta itsemurhaa tehtiin ja tehdään edelleen tuon seurauksena?
        Sinun harmiksesi en ole sitä tehnyt.

        Ja ei, minua ei kiinnosta nordean rahat, minua kiinnostaa
        nuorten tulevaisuus.
        Arvaa vaan millaista sakkia tuolla kadulla pyörii kun ei ole töitä jne.?

        ei varmaan pankit maksaneet takaisin saamiaan valtion tukia,vaan härkisti maksattivat vielä samat lainat toiseen kertaan joko asiakkaalla itsellään tai lainan takaajalla.Ja vieläpä valtiovallan suosiollisella avustuksella,kun ei päättäjät puuttuneet asioihin niinkuin olisi pitänyt.
        Ja sama peli jatkuu politikot eivät vieläkään halua kieltää tätä toimintaa vaan kumartavat pääomien suuntaan ,sietähän tulee heille itsellekin verovapaita avustuksia.Eikä heidän tajuntaansa mahdu ajatus,että siinä olisi mitään väärää.Hehän ovat niin syrjäytyneitä tavallisesta elämästä että sen takia on varmaan täytynyt luoda heille oma sopeuttamis eläke ,jolla sitten yritetään oppia elämään normaali yhteiskunnassa,jos tyhmä kansa ei enää äänestäkkään jatkopaikan pulesta.Että tallaisia veijareita meillä on asioista päättämässä.Puolet liikaa kun eivät malta olla edes kaikki työpaikallaan kun katselee telkasta täysistuntoja.


      • H. a
        perKELE-1 kirjoitti:

        yksityinen. siis täh?
        etkö nää kartonki tajua että ASIAKKAIDEN RAHAT on pankki.
        Ja asiakkaiden rahoja jaetaan.
        Ja pankit saa verotukea, avustuksia jne. valtiolta joka päivä.
        etkö muista edellistä lamaa jossa Esko Aho jakoi pankeille 67MILJARDIA
        riihikuivaa että ne pysy pystyssä!
        Maksoiko YKSIKÄÄN PANKKI takaisin näitä veronmaksajien rahoja???
        Tiedätkö minta itsemurhaa tehtiin ja tehdään edelleen tuon seurauksena?
        Sinun harmiksesi en ole sitä tehnyt.

        Ja ei, minua ei kiinnosta nordean rahat, minua kiinnostaa
        nuorten tulevaisuus.
        Arvaa vaan millaista sakkia tuolla kadulla pyörii kun ei ole töitä jne.?

        Pankkitukivuosina 91-92 tehtiin 14500 itsemurhaa. Siihen kaikki muut lieveilmiöt vuosien mittaan! Siinä pankkituen saldo. Tarkistaa voi tilastoista. Jos joku pankki on jotakin maksanut takaisin niin mille tileille ne rahat oli suunnattu? Täytyisi kai siitä olla tietoa kun tiedettiin ottaakin.


    • Aika konnia ovat

      Siijoitukset ovat ilmeisesti sittenkin tuottaneet hyvin, ei tosin minulle vaan pankille.

      • looseri on sekaisin

        ei niitä osingoja saa jakaa loisille viina-rahoiksi.. en ymmärrä, miksi suomi-loinen aukoo päätään täällä.kin palstalla.. että nordea sitä tai tätä. sehän on selkeesti nordean asia ei looserin. mitä tekee rahoillaan.. loinen ainoastaan about joskus päässyt vahingossa sisään nordean omistamaan asuntoon, ja alle vuodessa paskanut ja rikkonut sen.. ennenkuin häätö päätös on saatu voimaan...


      • avain asiakas
        looseri on sekaisin kirjoitti:

        ei niitä osingoja saa jakaa loisille viina-rahoiksi.. en ymmärrä, miksi suomi-loinen aukoo päätään täällä.kin palstalla.. että nordea sitä tai tätä. sehän on selkeesti nordean asia ei looserin. mitä tekee rahoillaan.. loinen ainoastaan about joskus päässyt vahingossa sisään nordean omistamaan asuntoon, ja alle vuodessa paskanut ja rikkonut sen.. ennenkuin häätö päätös on saatu voimaan...

        Tämän päivän tiedoilla pitäisi olla ketään joka kannatta bonuksia niiden takia taloutta on johdettu lyhyt näköisesti ja kannsakunnat maksaa mutta mksun aika ei ole vielä katsotaan kreikan ja espanjan isobrittanian romahdus mitä sen jälkeen on jäljellä.
        Bonukset on jaettu mutta maksun aika on vielä edesssä ja perinteisesti nämä hommat on hoidettu kansainvälisillä kova panos ammunnoilla


      • nekiitokset
        avain asiakas kirjoitti:

        Tämän päivän tiedoilla pitäisi olla ketään joka kannatta bonuksia niiden takia taloutta on johdettu lyhyt näköisesti ja kannsakunnat maksaa mutta mksun aika ei ole vielä katsotaan kreikan ja espanjan isobrittanian romahdus mitä sen jälkeen on jäljellä.
        Bonukset on jaettu mutta maksun aika on vielä edesssä ja perinteisesti nämä hommat on hoidettu kansainvälisillä kova panos ammunnoilla

        Asiakkaiden rahoilla pelataan ja osinkoja jaetaan. Näin se menee, vai mitä...


      • vesuvius
        avain asiakas kirjoitti:

        Tämän päivän tiedoilla pitäisi olla ketään joka kannatta bonuksia niiden takia taloutta on johdettu lyhyt näköisesti ja kannsakunnat maksaa mutta mksun aika ei ole vielä katsotaan kreikan ja espanjan isobrittanian romahdus mitä sen jälkeen on jäljellä.
        Bonukset on jaettu mutta maksun aika on vielä edesssä ja perinteisesti nämä hommat on hoidettu kansainvälisillä kova panos ammunnoilla

        Totta puhut ja selvästi olet perehtynyt muuhunkin kuin Ilta-Sanomiin! Suurin osa vain niin pahuksen tietämättömiä!


    • repepaviaani

      Kun mikään ei enään riitä eikä ees mikään huu-haa feikki tunnu miltään? Ansioton rahanaheudella saatu syöksee viellä koko ihmiskunnat perikatoon kunmpa rikkaat huomaisivat että, he tuhoavat kaiken rahan takia ainakin ennen kun täyttävät 100-vuotta harmi et viattomat kärsivät tosta eniten osakkeenomistajat vähiten maanpäällä saa nähä kärsiikö joku taivaassa niin kuin helvetissä? Maanpäällä ei edes tajuta mitä on tulevaisuudessa edessä tällätyylisuunnalla? Kun oma elinympäristö tuhotaan jalkojen alta ja isänmaakin on myynnissä rahasta? Tulee viellä sekin päivä kun mikään raha ei enään riitä pelastamaan ketään ihmistä saipa hän velkaa tai bonusta pankista?

    • pankkia,

      vai mikä ahdistaa ? Onko loisiminen sukuvikaanne ?

      • 0o0o090o09o

        Käytäppä sitä järkeäs (sillon kun et snorttaa kok-suu),
        siis rikkaathan ne loisiii.
        Ei rikkaat tee työtä.
        Ne elää toisten työllä ja toisten rahoilla!
        Valtio pakottaa käyttämään pankkeja, pankit puljailee kansalaisten rahoilla
        ja ottaa sieltä paksut siivut (278miljoonaa/nordea).

        Rikkaat ovat syöpä joka kansakunnan kehossa tekee tuhoaan
        moraalisesti ja henkisesti ja fyysisesti.

        sädehoitoa ja puukkoa.


      • yt-mies-1
        0o0o090o09o kirjoitti:

        Käytäppä sitä järkeäs (sillon kun et snorttaa kok-suu),
        siis rikkaathan ne loisiii.
        Ei rikkaat tee työtä.
        Ne elää toisten työllä ja toisten rahoilla!
        Valtio pakottaa käyttämään pankkeja, pankit puljailee kansalaisten rahoilla
        ja ottaa sieltä paksut siivut (278miljoonaa/nordea).

        Rikkaat ovat syöpä joka kansakunnan kehossa tekee tuhoaan
        moraalisesti ja henkisesti ja fyysisesti.

        sädehoitoa ja puukkoa.

        Noinhan se oikeasti menee!
        Eliitti makaa rahojen, jotka on otettu kansalta veroina ja
        talletuksina, vakuutusmaksuina jne. päällä
        kuin lihavat siat ja paska valuu meidän niskaan.
        Kehtaavat vielä väittää rahoja omikseen!
        Oisko aika tullut ottaa omat pois?
        että sais lapsille leipää ja talvikengät...


    • meiltä saa bonusta.

      Rahat jakautuu niinkuin aikaisemmin isoille suuret ja pienille pienet.

      Köyhäkin voi saada kaupasta bonusta ja iloisen mielen.

    • yksSijoittaja

      Jos niitä sijoittajia on noin 10 miljoonaa. Luku ei ole mitenkään mahdoton nykyaikana, kun varsin monet tavallisetkin ihmiset sijoittavat ja kyseessä on kohtuullisen mittava pankki, niin se tekee sitten noin 28 Eur / nuppi.
      No eihän se varmasti tasajakoa ole, ehkä joku Wahlroos saa kokonaisen tai useamman miljoonan. Hän sitä tarvitsee, kun tuota maataloustukeakin on niin vähän. On myös kunnostautunut yrityskaupoissa ja vähentämällä henkilöstöä = lisäämällä kurjuutta.
      Mulle ei kyllä tullut mitään, vaikka jotain pientä Nordeassa onkin.Siitä päätellen ei ollut tasajako.

    • just työntekijöille

      Joka tekee töissään hyvää tuottoa on minusta palkkansa ansainnut.

      Ikävää on se, että bonuksista menee Suomessa sikakova palkkatulovero, noin 50%.

      • asdfqwe3w2

        luuletko että ne ottaa bonuksensa palkkana?
        ei.
        nää ei tuu maksamaan penniäkään veroja edes tuosta koska
        niillä on sijoitusyhtiö joka saa pankilta korvausta jne.
        ja sitä paitsi pääomavero poistettiin rikkailta joten vero% nolla.

        oot surkee valehtelija.


      • Tasa-arvo

        Tuottavasta työstä kuuluu maksaa työntekijöille? Tuolla ajttelumallilla näitä lamoja ja omaan napaan katsovia porvareita syntyy. Jokainen ei välttämättä saa mahdollisuutta päästä näihin töihin / työpaikkoihin. Eikä ihmistä voi haukkua esim luuseriksi jos ei omaa yhtä hyviä älynlahoja kun jokin kiero yrityspomo. Kaikkien pitäisi tehdä sen mukaan työtä mitä osaa ja missä viihtyy, palkan soisi olevan sen jälkimmäinen asia jota mietitään. Duunari voi osata raskaan hommansa hyvinkin mutta ei juurikaan tienaa, kun taas hyvä ''tietopää'' tienaa älyttömiä summia hommasta joka on hänelle helppoa. Erittäin väärin.


    • hiilihappo

      Nordean asiakkailla VISA-palvelumaksut tuplaantuivat viime vuonna kun kortit siirtyivät Luottokunnalta Nordealle. Minä menetin viime vuonna 4000 euroa Nordean korkorahastoissa. Nordean sijoitusväki palkitaan 278 miljoonan bonuksilla. Kävin nostamassa 5000 euroa omia rahojani pois pankista eilen ja sanottiin että kannattaa yleensä tilata näin isot nostot etukäteen ja kysyttiin mitä teen rahoilla.

      On tullut aika ottaa rahat pois Nordeasta eikä tukea tälläistä ahneutta.

      • ???

        TOI JUTTU NYKYÄÄN KUN EI SAA PANKISTA RAHAA PITÄÄ ILMOITTAA ETUKÄTEEN JA PITÄSI VIELÄ KERTOA MITÄ OMILLA RAHOILLA TEKEE KOHTA VARMAAN SAA ANOA RAHOJAAN KIRJALISENA MONTA KUUKKAUTTA. PANKKI SIIS SIJOITTAA PALKKA TULOSI NÄIN OLLEN SITÄ EI VOI HETI ANTAA SINULLE MUUTEN PANKKI MENETTÄÄ ASIAKASTA SAADUN HYÖDYN . EHKÄ NÄIN ARVAILU TÄMÄ ON EI TOSIASIA


      • perär.

        Minulla on ollut paljon rahaa käyttötileillä Nordeassa.
        Siirsin niistä n. vuosi sitten 25000 euroa pieneen paikallis-säästöpankkiin.

        Silloin ei kyselty mitään. Taisin saada rahat jonain pankkisekkinä tai mikä sen nimi nykyään on.
        Vein sen maaseudun pankkiin.
        Valtio takaa nykyään 50000 euroa/hlö/pankkiryhmä talletuksia.
        Hieman pelkään, kun kaikki rahat on Nordeassa.

        Pitäisi kai viedä ne loput 40000 vaikka Säästöpankkiin.
        Korkoahan ei saa juuri mitään. En haluaisi sitoutua yli 6 kk ajaksi.


    • eurotettu

      Ei ihme, että noita bonuksia riittää, kun kaikki pankkiplavelut ovat maksullisia ja ainahan voidaan kehittää lisää maksullisia palveluja ja vanhojen palveluen hintoja nostaa.

    • vesuvius

      Kun tykki-talous alkaa ja lyijyn hinta nousee, niin tiedän todellakin missä joukoissa seison! Olen sen tiennyt jo toistakymmentä vuotta!

      • niin minäkin

        tiedän ja tiedän myös sen kummalla puolella piippua seison, en ainakaa tähtäimen puolella. Ja miksi näin, koska tiedän että sodassa ei voi voittaa eikä hävitä.


      • sub-leutenant

        ...hienoa aikaa!

        Lopunajat ovat siihen valmistautuneelle yhtä puhdasta juhlaa!

        Aharai!


    • ;mummeli;;

      ne varat tienattiin, vai mihin ne ihmisten sijoitukset sulivat?

      Taidan vaihtaa pankkia.

    • .. ..

      MENESTYMÄTTÖMÄN NAAPURIPANKIN omistaja/asiakas, jota pikkuisen vituttaa toisten menestyminen ..

      Hyi sinua, hyi..

    • eiköhän oteta

      kaikki rahat pois Nordeasta, tai oikeastaan vois antaa kenkää kaikille suomessa toimiville isoille pörssiyhtiöille ja me suomalaiset voitais alkaa elättää itse itseämme ja tukemalla toisiamme. Ei täällä tartteta noita tuholaisfirmoja.

      • .. ..

        Laitappa oma pankki pystyyn, äläkä kitise ja vaadi muita laittamaan. Et kai halua olla paskahousu.


      • ei niitä tarvitse

        edes hoputtaa. Pa...ka firmat tajuavat jo itsekkin lähteä. Muutama roskasakki täällä vielä sinnittelee. Menkööt ja siirtäkööt kaikki rahansa mun puolesta sinne veroparatiisiin tai kiinaan tai minne vaan hevonkuuseen täältä. Harmi kun muuallamaailmassa joutuvat roskista kärsimään.


      • ei täällä
        .. .. kirjoitti:

        Laitappa oma pankki pystyyn, äläkä kitise ja vaadi muita laittamaan. Et kai halua olla paskahousu.

        rahalla eletä. Vai kuinkas paljon rahaa olet syönyt. Syöt rahaa ja vessanpytyssä kolikot kilisee.


      • raha..
        ei täällä kirjoitti:

        rahalla eletä. Vai kuinkas paljon rahaa olet syönyt. Syöt rahaa ja vessanpytyssä kolikot kilisee.

        tutuksi sitten kun isi lopettaa ruokkimasta sinua..

        eiks jee..


      • nordea kusettaa
        .. .. kirjoitti:

        Laitappa oma pankki pystyyn, äläkä kitise ja vaadi muita laittamaan. Et kai halua olla paskahousu.

        Ei tarvi omaa, kun on TAPIOLA PANKKI.


    • tätäsetaason

      Minusta tuntuu, että tuo ahneus on sdp luonteista. " minulle kaikki heti nyt ja huomisesta ei väliä".
      Kokoomus taitaa olla yritysten asialla ja ajatella asioita järkevämmin, että olisi tulevaisuuttakin.
      Ehkä yrityksiä ajaa sekin takaa, jos yritetään tappaa yrityksiä tulvilla veroilla ( tässäkin takana vasemman puolen luonne). Tällöin rahoja yritetään pelastaa.
      Nuo optio jutut on kyllä outoja juttuja. Ehkä niiden vastustamiseen voi tehdä jalka-äänestystä, eli marssia sellaiseen firmaan jossa on asiakkaana , joka jakaa näitä rahoja ja hankkiutua eroon tämmöisen firman asiakkuus suhteesta.

      Käsitykseni on, että kokoomus ei ole tämmöisen ilmiön takana vaan vasemmistoiset puolueet , vihreistä sdp linjauksiin.

      • saatanapalvojia KOK

        Kokoomus ei ole pienten yrittäjien puolella, koska jos suuri yrittäjä on samalla alalla se haluaa tuon pienen pois kilpailemasta.


    • lökretti

      Miksi maksetaan bonuksia, kun tutkimuksen mukaan NORMAALI SIMPANSSI osaa valita salkun paremmin kuin nämä BOONUSGURUT!! ja MIksi maksettiin Boonukset myös silloin, kun syntyi miljardi tappiot esim. MERENNEITO ??

      Siis itse sijoitin vuosi sitten 10.000 tavallisiin suomalaisiin yhtiöihin ja nyt on avo liki 20.000. OKEI !! KÄVIN KORKEASAARESSA kysyyn neuvoja !!! Tänä aikana Helsigin pörssi on noussut ABOUT 4.000 :sta 6.500:n ja Venäjällä ja Kiinassa on kai mennyt myös hyvin. SIIS MIKSI MAKSETAAN ITSESTÄÄN SELVISTÄ ASIOISTA jopa VUOSIPALKAN SUURUISIA BOONUKSIA ???

    • Mikä himo on kaikken pahan alku ja juuri ? Himo ja katellisuus rahan perään.

    • keskituloinen

      Aika kurjaa minkälaista porukkaa itkee täällä!
      Nykyään kun ei työ maistu, eikä ketään kiinnosta minkälaista tulosta yritys missä on töissä tekee!
      Ihmiset joilla on varaa ostaa osakkeita tai pärjää hyvin tässä maassa on ihmiset jotka painavat pitkää päivää, kantaa vastuuta, ei itke saunalisistä jos pitäisi tehdä jotain ylimääräistä ja välittää yrityksen menestyksestä vaikkei omista yrityksestä mitään!
      Sitä kutsutaan työmoraaliksi ja ahkeruudeksi, jota harvalla on!
      Kaiken lisäksi eivät edes valita vaikka joutuvat maksamaan paljon enemmän veroja prosenteissa kuin itkupillit. Miksi joku joutuu maksamaan paljon enemmän veroja kuin toiset vain sen takia että on raatanut kaikki työvuodet eikä pillittänyt työpäivän pituutta? Suurin osa suurituloisista Suomessa on nimittäin näitä jotka jaksoivat ensin opiskella ja sitten vielä raataa!

      Ja jos jotkut osingot itkettää niin ota omat sossurahat jotka saatte lahjoituksena meiltä ahkerilta ja lainaa kaverillesi. Kun laina on maksettu takaisin korolla lainaa seuraavalle. Jatka tätä rataa, raada parikymmentä vuotta niin sinäkin voit nostaa osinkoja, yrittämisen perusidea! Mutta koska olette niin helvetin laiskoja ja saamattomia on paljon mukavempaa itkeä täällä!

      • qb73m8am8

        Rahattomuus on onnellisuuden lähde. Kun menettää kaiken on vapaa tekemään mitä vain. Perustyypit ovat tavaroidensa vankeja. He eivät omista tavaroitaan vaan tavarat omistavat heidät. Se minkä muistat kuvana tai äänenä on tärkeämpää kuin se mitä luulet omistavasi. Elä hetkessä. Ole olemassa. Aisti maailma. Suunnitelmat ovat tarkoitettu hallitsemaan ympäristöä ja liian tarkasti suunniteltu elämä kertoo henkilön epävarmuudesta, epävarmuudesta kohdata maailma tuntemattomana. Se joka on tietämätön tulevaisuudesta uskaltaa hän elää todellisuudessa ja kohdata minkä tahansa ongelman.


      • Pillittäjä898

        Olet nähtävästi ahkera ja tunnollinen. Nämä ominaisuuspiirteesi kuvaistaa sinua hyvin pärjäävänä. Todellisuus on vain se että vaikka kaikki ihmiset raataisi pitkää päivää elämisiloppuun asti ei maailman kaikkia lainoja voi maksaa takaisin korkojen kera koska kaikki raha on lainattu jostain pankkisysteemistä. Ja länsimaissa lainoissa on aina korko. Korko mitä ei ole ikinä luotu. Se on vain kuvitteellista. Ainut tapa maksaa lainansa ja korkonsa takaisin on kilpailla muita ihmisiä vastaan, jolloin heidän on luovuttava rahoistaan, mikä taas velkaannuttaa aina toista henkilöä. Tutustu Monetary Money Mechanics nimiseen teokseen jossa selitetään lauselauseelta että velkapohjaisessa rahasysteemissä lainojen takaisin maksu korkoineen on matemaattisesti mahdotonta.

        Se on vaan että kun tieto on tullut esille valheellisesta rahajärjestelmästä niin eipä kauheasti motivoi työnteko ainakaan rahan näkökulmasta. Työstä pitää oikeasti pystyä nauttimaan. Motivaatio pitää löytää jostain muusta kuin raha.


      • Pillittäjä898 kirjoitti:

        Olet nähtävästi ahkera ja tunnollinen. Nämä ominaisuuspiirteesi kuvaistaa sinua hyvin pärjäävänä. Todellisuus on vain se että vaikka kaikki ihmiset raataisi pitkää päivää elämisiloppuun asti ei maailman kaikkia lainoja voi maksaa takaisin korkojen kera koska kaikki raha on lainattu jostain pankkisysteemistä. Ja länsimaissa lainoissa on aina korko. Korko mitä ei ole ikinä luotu. Se on vain kuvitteellista. Ainut tapa maksaa lainansa ja korkonsa takaisin on kilpailla muita ihmisiä vastaan, jolloin heidän on luovuttava rahoistaan, mikä taas velkaannuttaa aina toista henkilöä. Tutustu Monetary Money Mechanics nimiseen teokseen jossa selitetään lauselauseelta että velkapohjaisessa rahasysteemissä lainojen takaisin maksu korkoineen on matemaattisesti mahdotonta.

        Se on vaan että kun tieto on tullut esille valheellisesta rahajärjestelmästä niin eipä kauheasti motivoi työnteko ainakaan rahan näkökulmasta. Työstä pitää oikeasti pystyä nauttimaan. Motivaatio pitää löytää jostain muusta kuin raha.

        Liikepankki on liikepankki jonka tehtävänä on tuoda voittoa omistajille EI asiakkaille.
        Niinpä' Siirtykää osuuspankin asiakkaaksi tai koivunlehtiosuuspankin. Siellä asiakkaat omistavat pankin. Sitä pankkia ei voi mikään sijoitusyhtiö ostaa. Minäkin voisin piensijoittajana käydä kokouksissa ja osallistua pankin päätöksien tekoon, mutta kennellä on tietoa, taitoa ja rohkeutta sanoa kenelle lainataan tai mihin sijoitetaan. Ei ne pankinkaan rahat kasva korkoa pankkiholvissa.


      • Kansan pitäisi
        hoikkam73 kirjoitti:

        Liikepankki on liikepankki jonka tehtävänä on tuoda voittoa omistajille EI asiakkaille.
        Niinpä' Siirtykää osuuspankin asiakkaaksi tai koivunlehtiosuuspankin. Siellä asiakkaat omistavat pankin. Sitä pankkia ei voi mikään sijoitusyhtiö ostaa. Minäkin voisin piensijoittajana käydä kokouksissa ja osallistua pankin päätöksien tekoon, mutta kennellä on tietoa, taitoa ja rohkeutta sanoa kenelle lainataan tai mihin sijoitetaan. Ei ne pankinkaan rahat kasva korkoa pankkiholvissa.

        säästää,kun kuulemma pahemmat ajat vasta edessä!
        Vai onko suuret sijoittajat halunneet rahansa pois,rikkaiden koroilla?
        Se kun on selvää ollut jo pitkään,että rahalla saa tietoja mitä ei tavalliselle kansalle kerrota.


      • Maksaja olet sinä
        Kansan pitäisi kirjoitti:

        säästää,kun kuulemma pahemmat ajat vasta edessä!
        Vai onko suuret sijoittajat halunneet rahansa pois,rikkaiden koroilla?
        Se kun on selvää ollut jo pitkään,että rahalla saa tietoja mitä ei tavalliselle kansalle kerrota.

        Muistakaa tämä kun palvelumaksuja ja korkoja nostellaan.


      • Maksaja olet sinä kirjoitti:

        Muistakaa tämä kun palvelumaksuja ja korkoja nostellaan.

        tyhmä ohjelma lähettää mulle ilmoituksen, aina kun joku vastaa tähän ketjuun.
        Miksi moista roskapostitusta harrastetaan?


      • ggggggggggggggggggg

        ...suoltaa tämä kirjoittaja tässä.

        "Nykyään kun ei työ maistu, eikä ketään kiinnosta minkälaista tulosta yritys missä on töissä tekee!
        Ihmiset joilla on varaa ostaa osakkeita tai pärjää hyvin tässä..."

        ...siis oletko idiootti kuullut että on lama? 450 000 työtöntä ja lisää tulee.
        Juuri sinun kaltaistesi irtisanomina. Ja sitten otatte tilalle
        puolalaisen tekemään sitä "tulosta" á 2euroa tunti...

        sut irtisanotaan aamulla.


    • aiskis

      toiseen pankkiin niiin tuska helpottaa.

    • juuri maksoimme nostime pankit suosta.meille pitäs maksaaa takasin kaikki meille veron maksajille.Onneksi mulla ei oo mitää tekemista eikä tuu ton pankin kanssa.törkeetä

    • POIS NORDEASTA

      Toin Suomeen ulkomailla tekemästäni työstä ansaitsemani säästöt ja panin ne tililleni Nordeaan. Erään käyntini aikana minua pyydettiin antamaan yksityikohtainen selvitys, mistä rahat olivat peräisin.
      Sanoin, että ne ovat säästöjäni, joita olen kerännyt yli kahdenkymmenen vuoden ajan. Minua pyydettiin tuomaan esille kaikki todisteet rahojen saannista.
      Kerroin olleeni yrittäjä, ja ainoa mahdollisuus oli kai tuoda veroilmoitukset. Olin todella ihmeissäni, en ollut kuullut sellaista ennen. Ei kysymyksessä ollut miljoonien summa, alle 50 tuhatta euroa, joka tuli kaikkien sääntöjen mukaan pankkilähetyksenä.
      Palvelu on ollut hyvin vähäpätöistä. Maksuja on maksettu kahteen kertaan erehdyksessä, joitain muita on maksettu väärillä summilla. Minulle on kieltäydytty antamasta rahaa omalta tililtäni Helsingin kyljessä sijaitsevassa kaupungissa ja olisin ollut hätää kärsimässä, ellei ystaväni olisi lainannut. Nostin tilini melkein tyhjäksi, ja vein ne takaisin, mistä ne lähetinkin. En voi antaa edes vältttävää todistusta heidän palvelustaan. MEIDÄN asiakkaiden rahoilla siellä istutaan ja jaetaan oordninkia pöydän takaa.

    • Rupusakkia

      Pankinherratkin pannaan rautoihin, huuliharppukostaja tuo suti kavalin...
      Ei maar tentessi musiikkia, tentessi musiikkia aikansa kutakin...
      Silirimpsis, sileä tie...
      Uulalla lalalala ai love money ant ai känöt lie..
      Eikös ne jakaneet hyviä sijoitusneuvvoja vasta. Hyvähän se on että herrat suapi rahhoo. Mitenkä ne tullee toimeen kun mullai on näin tiukkoo

    • Pettynyt Taas

      Korruptiota kaikki.

    • välihuomauttaja

      ...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe