Öykkäri-Tapsan keikat peruttiin.

herätkää

Laulaja Tapani Kansan keikat Viking Linen laivoilla on peruttu. Viime viikolla Isabellalla esiintynyt laulaja huomautteli kappaleiden välissä huonosta palvelusta ja käyttäytyi muutenkin tökerösti. -Tapanin esitys oli yhtä hullunmyllyä,hän huuteli mikkiin herjaavia kommentteja henkilökunnalle ja miehellä oli todella ylimielinen asenne. Keikka loppui lyhyeen,sillä ilmeisesti joku henkilökunnasta keskeytti sen,laivayleisö raportoi. Viking Linen viihdepäällikkö Kimmo Selenius vahvistaa tapahtuneen,-Tapani Kansa ei esiinny meidän laivoillamme keväällä hän sanoo.

HAH HAA! Siitäs sai mokoma ylimielinen kansa!! :)

34

659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • boikotoikaa vaan

Hyllylle vaan kaikkialla muuallakin! Ei tuo Kansan esiintyminen kovin hääppöstä ole enää. Ääni mennyt ja ylimielinen asenne kaikkialla henkilökuntaa ja yleisöä kohtaan! Joutasi jo kokonaan boikottiin koko ukkeli!

• heguli_

Mahtava ääni sillä on edelleen. On vaan iän myötä parantunut, mutta käytöksessä olisi kehitettävää. Aikuinen mies tuittuilee, kuin pikkukakara.

Tapani on yksi tämän maan parhaista miesartisteista. Hänen laulutaidoissaan ei ole mitään vikaa. Ääni on mielettömän hieno ja karismaakin löytyy. Jos et pidä Tapanista, niin älä mene häneen keikoilleen. Tapsalla kannattajia ja faneja kyllä piisaa. Heitä Tapsan ajottaiset tuittuilut ei hetkauta. Mies kun kuitenkin hoitaa 99,7 % keikoistaan moitteettomasti.

• ohhoijakkaa
        ******************* kirjoitti:

Tapani on yksi tämän maan parhaista miesartisteista. Hänen laulutaidoissaan ei ole mitään vikaa. Ääni on mielettömän hieno ja karismaakin löytyy. Jos et pidä Tapanista, niin älä mene häneen keikoilleen. Tapsalla kannattajia ja faneja kyllä piisaa. Heitä Tapsan ajottaiset tuittuilut ei hetkauta. Mies kun kuitenkin hoitaa 99,7 % keikoistaan moitteettomasti.

että Kansan fanit ovat sitten vähän ääliöitä, jos eivät välitä hänen heihin kohdistuvasta tuittuilusta. Et kait meinaa että artisti saa kohdella yleisöään miten vaan, hah :)

• ei ihme

Kansa on ollut aina ylimielinen tyyppi. Itse olen kohta 60v. ja olen nähnyt hänen käytöstään useamman kerran nuoruudesta lähtien. En ole hänen olemuksestaan koskaan pitänyt.

• hmmmmmmmm

http://www.iltalehti.fi/viihde/2010021111096720_vi.shtml

Tapani on särmikäs ja äkkipikainen persoona, mutta en usko ,että hän siellä ilman provosointia on mitään öykkäröinyt. Juuri ennen tuota keikkaahan lehdet kirkuivat lööpeissään Tapsan ajaneen reilua ylinopeutta ja kärähtäneen myös kortitta ajosta. Ehkäpä joku humalainen on hänelle tuolla laivalla siitä kuittaillut. Tapsan hermostuttamiseen kun ei paljon tarvita. On sen verran tempperamenttinen persoona.

• Annu.

Ihan oikein että peruivat. Siinä on todella vastenmielinen mies ja käytös tuntuu olevan aivan uskomattoman huonoa. En ymmärrä miten fanit voi aina vaan antaa anteeksi nuo temput.
      Onneksi tuollaisia ei ole muita.

• .....

Jo vuosia, kymmeniä vuosia sitten, kuvitteli tanssilavalla, että ihmiset ovat tulleet katsomaan hänen laulamistaan, koetti houkutella ihmisiä seisomaan lavan eteen ja näin tukkimaan sen tavallisen tavan tanssia lavan ympäri vastapäivään kiertäen. Onneksi kaikki eivät sentään uskoneet. Jakoi nimmareilla varustettuja valokuvia, joista ei kovinkaan moni ollut kiinnostunut, silloinkaan.

Sitten tuo Euroviisu-diivailu vuosi sitten, keskeytti esityksen heti alkuunsa, kun ei muka kuullut mitään kun porukka taputti. No porukka päätti samantein, etteivät taputa kun ei haluta (en ollut itse paikalla - valitettavasti - mutta asiaa kerrattiin tänä vuonna Tohlopissa semifinaalien aikaan, se jäi porukalle mieleen).

Jätkä on kotoisin Karhulasta, olen tottunut luottamaan kymiläisiin, mutta hän tekee poikkeuksen.

• _järkkyä touhua_

Ylinopeutta ajava vaarantaa TÖRKEÄSTI kanssaihmisten turvallisuuden ja hengen. Kotiarestiin vaan koko papparainen!!

• Irina K

En ole varsinaisesti Tapsan fani mutta pidän häntä yhtenä Suomen parhaista laulajista. Olen ollut joitakin kertoja hänen tanssilavakeikoilla ja huomannut että ei hänen ole tarvinnut houkutella noita ihmisiä lavan eteen seisomaan vaan siellä on heitä ihan omasta tahdostaan. Olin tullut itsekin eräänä iltana tanssimaan mutta löysinkin itseni juuri tästä lavan edessä seisovan yleisön joukosta. Tapani Kansan laulu oli niin taivaallisen kaunista ja lumoavaa että teki vain mieli kuunnella ja muistaakseni kolmasti taputimme hänet takaisin lavalle.

• Herää itse ääliö ! Sunko mielestä on OK.että sun työpaikalles tulis joku kännikala örisemään ja häiriköimään ? Kyllä laulajallakin sentään joku oikeus jonkinlaisiin työoloihin on. Ei tartte ihan kaikkenlaista käytöstä niellä yleisönosaltakaan.
      Sitäpaitsi tuota keikkaa ei kuulemam keskeytetty ,että se suiitä Seiskan juttujen paikkansa pitävyydestä taas. No käärihän sen juopporetkun seurue ainakin ihan kivat rahat Tapsan kustannuksella kun juorustaan taisi tienata ainakin tonnin.

• Hemulihei

laulajat tietävät, että joka keikalla niitä humalaisia pyörii. Toiset osaavat hoitaa tilanteet fiksusti ja niin, että kaikki viihtyvät. Tapsa rupee öykkäröimään ja huutamaan mikrofoniinsa niin, että koko yleisö kärsii tilanteesta. Sitä paitsi hänhän oli huudellut törkeyksiä myös henkilökunnalle.
        Kyllä on aika pahasti tarvinnut siellä öykkäröidä ja mellastaa, että oikein porttikielto tulee! Ei siinä ole ihan mistään pikkujutusta kyse.

Turha Justiinax koittaa aina sitä idoliaan puolustella, myönnä vihdoin tosiasiat. Öykkäri mikä öykkäri.

• porttikielto hyvä

Taas se Justu on vauhdissa Tapsuliiniaan puolustelemassa. Mun yksi tuttu oli tuolla keikalla mukana! Hän kertoili, että Tapsuliini oli möykännyt kauan mikkiin ja solvannut myöskin henkilökuntaa yleisön lisäksi! Ja keskeytetty oli Tapsan esiintyminen. Siinä kerrankin Seiska puhuu totta! Kyllä pitäsi artistinkin oppia tapoja. Humalaisia on jokaisen artistin keikalla. He osaavat hoidella asiat niin, ettei mökäile täyteen ääneen! Onneksi tuli porttikielto

• hah!!!
        porttikielto hyvä kirjoitti:

Taas se Justu on vauhdissa Tapsuliiniaan puolustelemassa. Mun yksi tuttu oli tuolla keikalla mukana! Hän kertoili, että Tapsuliini oli möykännyt kauan mikkiin ja solvannut myöskin henkilökuntaa yleisön lisäksi! Ja keskeytetty oli Tapsan esiintyminen. Siinä kerrankin Seiska puhuu totta! Kyllä pitäsi artistinkin oppia tapoja. Humalaisia on jokaisen artistin keikalla. He osaavat hoidella asiat niin, ettei mökäile täyteen ääneen! Onneksi tuli porttikielto

Kirjoitat smanalaista paskaa, kuin Seiskakin. Korkeintaan mielikuvituskaverisi oli tuolla keikalla. Viking Linen viihdepäälikkö itse totesi ,että Tapsa hoiti keikan loppuun asti sovitusti ,eli sitä ei keskeytetty.

• uskoa tai ei
        hah!!! kirjoitti:

Kirjoitat smanalaista paskaa, kuin Seiskakin. Korkeintaan mielikuvituskaverisi oli tuolla keikalla. Viking Linen viihdepäälikkö itse totesi ,että Tapsa hoiti keikan loppuun asti sovitusti ,eli sitä ei keskeytetty.

Jokainen voi uskoa mitä lehteä haluaa tai puolustella Tapania vaikka ei paikan päällä olisi ollutkaan... Tosiasia on vain nyt se että hänen keikkansa vikingillä peruttiin,eli on jonkinmoista paheksuttavaa käytöstä aiheuttanut laivalla,tuskin missään pikkujutussa laivayhtiö näin toimisi.

• heh hehe heeeee
        uskoa tai ei kirjoitti:

Jokainen voi uskoa mitä lehteä haluaa tai puolustella Tapania vaikka ei paikan päällä olisi ollutkaan... Tosiasia on vain nyt se että hänen keikkansa vikingillä peruttiin,eli on jonkinmoista paheksuttavaa käytöstä aiheuttanut laivalla,tuskin missään pikkujutussa laivayhtiö näin toimisi.

Ja hänen keikkansa Vikingillä korvaa HYVÄKÄYTÖKSINEN, KOHTELIAS ja KAIKILLE MUKAVA Mikko Mäkeläinen!!! =)

Mitäs tähän sanot Justiinax ;D ;D

Nimimerkillä kukas se taas vetikään pidemmän korren....

• heh hehe heeeee kirjoitti:

Ja hänen keikkansa Vikingillä korvaa HYVÄKÄYTÖKSINEN, KOHTELIAS ja KAIKILLE MUKAVA Mikko Mäkeläinen!!! =)

Mitäs tähän sanot Justiinax ;D ;D

Nimimerkillä kukas se taas vetikään pidemmän korren....

No sinne se Mäkeläinen oikein mainiosti sopiikin örisemään ja mylvimään känniääliöiden joukkoon , epäsiistine vaatteineen . Meininki on kuin takahikiän karaokebaarissa.

Nimimerkillä :Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa......

• Voi teitä
        Justiinax kirjoitti:

No sinne se Mäkeläinen oikein mainiosti sopiikin örisemään ja mylvimään känniääliöiden joukkoon , epäsiistine vaatteineen . Meininki on kuin takahikiän karaokebaarissa.

Onko kirjoittaja justiinax ollut ikinä Mäkeläisen keikalla?
        Ei meinaan sovi nuo tuntomerkit häneen. :)

• Lasse69
        Voi teitä kirjoitti:

Hän täällä aina vain mollaa monia artisteja asioista kuitenkaan tietämättä. Itse en hänen kommenttejaan edes noteeraa.

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Ja ketäs se nyt harmittaa, etten sanoisi .....tuttaa :D
        Tuolla aiemmin riekuit sillä että mua muka harmittaa kun Tapsukka ei ryyppää...järjetön ajatus.

• Voi teitä kirjoitti:

No en oo ollut enkä ihan heti meinaa mennäkkään. Ainaskaan tommoselle Mikko Mäkeläisen laivakeikalle mua ei sais. Olis kaksinkertaista kidutusta siellä, kun joutuis kuunteleen kännisten örvellystä ja sitten vielä Mikon mörinää.

Sitäpaitsi täällä on jotkut Tapsaakin mollanneet ilman ,että ovat koskaan hänen keikallaan olleet. NIH! Eli kyllä mäkin sitten osaan ja saan pelkän mielikuvan perusteella arvostella.

• Annu. kirjoitti:

Ja ketäs se nyt harmittaa, etten sanoisi .....tuttaa :D
        Tuolla aiemmin riekuit sillä että mua muka harmittaa kun Tapsukka ei ryyppää...järjetön ajatus.

En mä nyt tiedä josse mua niin harmittaa tai v...tuttaakaan mut kyllä sunkin hymys vielä hyytyy. Nih!

• menee thermo
        Justiinax kirjoitti:

No en oo ollut enkä ihan heti meinaa mennäkkään. Ainaskaan tommoselle Mikko Mäkeläisen laivakeikalle mua ei sais. Olis kaksinkertaista kidutusta siellä, kun joutuis kuunteleen kännisten örvellystä ja sitten vielä Mikon mörinää.

Sitäpaitsi täällä on jotkut Tapsaakin mollanneet ilman ,että ovat koskaan hänen keikallaan olleet. NIH! Eli kyllä mäkin sitten osaan ja saan pelkän mielikuvan perusteella arvostella.

tässä se taas nähdään lapsellisuutta kerrakseen. Arvostellaan ja haukutaan täällä pokkana muita,mutta ikinä ei olla edes livenä nähty,hoh hoijakkaaa.

• voi sinua
        Justiinax kirjoitti:

Ei vaatteet tee herrasmiestä, vaan käytös. Mitä se hyödyttää vaikak olisi pukeutunut siistiin pukuun ja kravattiin jos kielenkäyttö ja käytös muutenkin on kuin satamajätkällä ? Mikon en sentään ole kuullut koskaan kiroilevankaan keikoillaan.

• Annu.
        voi sinua kirjoitti:

Ei vaatteet tee herrasmiestä, vaan käytös. Mitä se hyödyttää vaikak olisi pukeutunut siistiin pukuun ja kravattiin jos kielenkäyttö ja käytös muutenkin on kuin satamajätkällä ? Mikon en sentään ole kuullut koskaan kiroilevankaan keikoillaan.

Täysin samaa ajattelin itsekin mutta sinä ehdit ensin kirjoittaa ;)

• Annu.
        Justiinax kirjoitti:

Sinun kohdallasi pitää paremmin paikkansa että se viimeksi nauraa joka huonoiten tajuaa...

• Annu.
        Annu. kirjoitti:

Sinun kohdallasi pitää paremmin paikkansa että se viimeksi nauraa joka huonoiten tajuaa...

Tuo oli siis Justiinaxille.

• gtra
        Annu. kirjoitti:

Tuo oli siis Justiinaxille.

Rock alternative band from Finland : The Jade

The Jade:
        Wille Rosen: Vocals, percussion
        Sirpa: Drums
        Pekko Mantzin: Guitar, backing vocals
        Jann P.H: Bass

Official websites:
        http://www.thejade.fi
        http://www.myspace.com/thejadenet
        http://www.youtube.com/thejadeofficial
        http://www.facebook.com/group.php?gid=9716914538
        http://www.facebook.com/pages/The-Jade/80481705728

The Jade´s debut album Seconds Away From Salvation has now been released in Japan and nine European countries. And the new single Yesterday´s Rain is out now.

The songs of the album are mainly composed by Pekko Mantzin, playing the guitars, getting support in songwriting from the bass player Jann P.H. and the lead singer Wille Rosén.The fourth member of the group is Sirpa, the dark lady behind the drums.

Their previous singles, catchy Drowning and their long time live favourite, rock version of Pet Shop Boys´ It´s A Sin both made to the Official Finnish Download Chart as well as the Official Finnish Singles Chart Top Ten. With their third single King´s Cross the band showed their harder side. The lyrics of the song definitely tell what it is about.

The influences of British rock can be heard on The Jade´s music and it´s not an incident. Such bands as The Beatles, Sex Pistols, David Bowie, Led Zeppelin, The Clash, Queen and Rolling Stones for example are very often mentioned as the members´ all time favourite bands in The Jade´s interviews. Also three of the band members lived in London for years playing and performing in various bands. The new single, melodic power-pop song, Yesterday´s Rain has been released in the end of January 2010, at the same time when the album was released in Japan.

The recordings of Seconds Away From Salvation took place this summer and in the fall at Seawolf Studios in Suomenlinna, a place where classical Finnish rock bands like Hanoi Rocks have recorded, under the supervision of old legends Hannu Leidén and Petri Majuri themselves.

The Jade has already been touring twice in Germany, visited also Switzerland and Sweden.

North & South is a Finnish independent rock label, having
        previously succeed to produce gold discs as well as number one hits.

In Europe the record has been released through Twilight-Vertrieb.

--------------------------------------------------------------------
        The Jade debyyttialbumi on julkaistu Japanissa 2010 alussa ja yhdeksässä Euroopan maassa vuoden 2009 lopussa.

The Jade perustettiin vuoden 2004 kesällä Itä-Helsingissä. Saman vuoden syksynä nauhoitettiin Heatwave EP ja yhtye aloitti keikkailun. Alkuperäisessä kokoonpanossa oli lisänä koskettimissa Mike K. Yhtyeen seuraava julkaisu, Slow Motions on the Fast Lanes, julkaistiin vuoden 2006 lopussa ja se sai hyviä arvosteluja ulkomaita myöten. Levy soi eri nettiradiokanavilla ja myös virallisilla radioaalloilla mm. Saksassa ja USAssa. Huomiota on tullut myös mm. suositun MySpace-sivuston kautta. Yhtyeelle on perustettu fanisivustoja ja street teamejä eri puolilla maailmaa. Keväällä 2008 The Jade solmi ensimmäisen virallisen levytyssopimuksen indieyhtiö North & Southin kanssa.

The Jade soittaa rock/alternative-genren musiikkia, joka pyörii rockin punaisen langan ympärillä eri sävyissään. Brittivaikutteet eivät ole vahinko, sillä moni bändin jäsenistä on viettänyt muutaman vuoden Lontoossa. Wille on puolestaan vieraillut myös laulamassa taustat Widescreen Moden uudella albumilla, jolta Everlasting Bomb single päätyi Suomen viralliselle latauslistalle ykköseksi.

Livenä The Jade on energinen. Jäsenille musiikki on intohimo ja missio. Bändi pyrkii luomaan kansainvälisen uran. Kotimaassaan The Jade on lämmitellyt mm. Dingoa ja Poets Of The Fallia.

Levysopimuksen solmimista (2008) seurasi Saksan kiertueet huhtikuussa ja lokakuussa. Jälkimmäinen sisälsi myös keikan Sveitsin puolella ja kiertue kattoi valtaosan Saksan suurimmista kaupungeista. Ruotsissa on myös keikkailtu. Myös kaksi aikaisempaa singleä tulevalta albumilta menivät viralliselle Top10 -listalle. Ensimmäinen virallinen julkaisu 'Drowning' single ollen #9. Toinen julkaisu ylsi listasijalle #4 ja pysytteli syntisesti singlelistalla 5 peräkkäistä viikkoa: 'It's a Sin'.

Uusi single Yesterday´s Rain on julkaistu tammikuussa 2010.

• Ei enää Tapsaa
        Justiinax kirjoitti:

Minä olen ollut livenä kuulemassa sekä Tapsaa että Mikko Mäkeläistä. Ero on kuin yöllä ja päivällä Mikon hyväksi, jolla on vahva ja upea lauluääni. Tapsan ääni on kuin klasia riivittäisiin jollakin terävällä esineellä. Niin särkyneen oloinen se on! Mikko on myös fiksu herrasmies, joka ei kiroile keikoillaan ja käyttäytyy muutenkin aina hienosti. Vaatteet ovat rennon oloiset, mutta siistit, ehjät ja puhtaat. Ei mitään lumppuja! Tapsa on tulistunut kummallakin kerralla jollekin, silloin kun olen sattunut olemaan keikallaan. Eka kerran suuttui jollekin kuvaajalle, joka muka otti kuvan ihan väärään aikaan. Toisen kerran kirosi ja huusi mikkiin, ettei tanssiva yleisö edes osaa tanssia! Onko tällainen käytös sitten muka kohteliasta?! Minusta ei!

• Livenä kuullut
        Ei enää Tapsaa kirjoitti:

Minä olen ollut livenä kuulemassa sekä Tapsaa että Mikko Mäkeläistä. Ero on kuin yöllä ja päivällä Mikon hyväksi, jolla on vahva ja upea lauluääni. Tapsan ääni on kuin klasia riivittäisiin jollakin terävällä esineellä. Niin särkyneen oloinen se on! Mikko on myös fiksu herrasmies, joka ei kiroile keikoillaan ja käyttäytyy muutenkin aina hienosti. Vaatteet ovat rennon oloiset, mutta siistit, ehjät ja puhtaat. Ei mitään lumppuja! Tapsa on tulistunut kummallakin kerralla jollekin, silloin kun olen sattunut olemaan keikallaan. Eka kerran suuttui jollekin kuvaajalle, joka muka otti kuvan ihan väärään aikaan. Toisen kerran kirosi ja huusi mikkiin, ettei tanssiva yleisö edes osaa tanssia! Onko tällainen käytös sitten muka kohteliasta?! Minusta ei!

Käytös voi olla mikä on, mutta ääni sillä ( siis Tapsalla ) on upea ja kunnossa.

• L.M.
        Ei enää Tapsaa kirjoitti:

Tapsalla on komea ja vahva ääni, mutta Mikko Mäkeläisen laulamisesta muodotuva ääni kuulostaa samanlaiselta, kuin yleensä ihmisen peräpäästä tuleva ääni.

• onhan sillä ääntä
        Livenä kuullut kirjoitti:

Käytös voi olla mikä on, mutta ääni sillä ( siis Tapsalla ) on upea ja kunnossa.

Totta kait Tapsalla on ääntä. Eihän se muuten huutaisi mikkiin kaikkea typeryyksiä. Mutta laulu äänestähän tässä puhuttiin, että se ei oo enää kovin kummonen. Särkynyt mikä särkynyt! Olen nimittäin kuullut tosi hyviä laulajia. Tapsa ei riitä kyytipoijiksikaan äänellään!

onhan sillä ääntä kirjoitti:

Totta kait Tapsalla on ääntä. Eihän se muuten huutaisi mikkiin kaikkea typeryyksiä. Mutta laulu äänestähän tässä puhuttiin, että se ei oo enää kovin kummonen. Särkynyt mikä särkynyt! Olen nimittäin kuullut tosi hyviä laulajia. Tapsa ei riitä kyytipoijiksikaan äänellään!

Tapsan lauluääntä ei voi särkyneeksi kutsua pahalla tahdollakaan. Vähän liiankin pateettisesti laulaa välillä. Pienempikin mahtipontisuus riittäisi. Koeaääninen laulaja kaikkityyni.
        Mikko Mäkeläisellä on myös hyvä ja miehekäs ääni.

• Annu.
        L.M. kirjoitti:

Tapsalla on komea ja vahva ääni, mutta Mikko Mäkeläisen laulamisesta muodotuva ääni kuulostaa samanlaiselta, kuin yleensä ihmisen peräpäästä tuleva ääni.

Oletko olevinasi vitsikäs. Tuo on jo Justiinaxin loppuun kuluttama lause. Ei enää tehoa. Teillä Tapsukkafaneilla ne on nuo peräpään asiat kovasti esillä. Mutta kyllä sen ymmärtää kun ajattelee ketä olette kuunnelleet ja fanittaneet vuosia. On se niin syvältä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      174
      5006
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      169
      1641
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1467
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      67
      983
    5. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      124
      807
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      797
    7. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      57
      794
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      761
    9. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      749
    10. miehelle naiselta

Monen naisen kanssa olet lempinyt, mutta mua et saanutkaan 😉
      Ikävä
      76
      741
    Aihe