The New S60

V70 2010

http://www.youtube.com/watch?v=WYEycwx_3Pg

Kohta tämä herkku täällä.
Kaksi uutta S60 omistaneena (vm 2002-170 hv ja vm 2005- 210 hv) versiot omistaneena kommentoin, että 2002 mallissa oli paljon takuuseen menneitä vikoja. 2005 toimi jo paljon paremmin. Viat liittyivät 2002 mallisssa takapään kolinoihin, joita 2005 mallissa ei sitten ollut lainkaan.
-yhteensä 149 tkm S60 Volvoilla puikottanut-

7

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdyn edelliseen näyttää todella hienolta. heti kun ois pakka kohillaan niin tuon kyllä laittasin harmi vain että se on tälläsen tavallisen "duunarin" tavoittamattomissa, enkä todellakaan ymmärrä sitä kätinää mitä jotku näillä palstoilla kylvää että kiina volvo geely volvo no onhan sen omistus kiinassa mutta ei kait se siitä mitään kiinalaista tehe en tajua..........

      • SSSSS,

        Onpa kuvissta todella menevän näköinen pirssi ! - koskan noita saa ?


      • #¤rf%¤6
        SSSSS, kirjoitti:

        Onpa kuvissta todella menevän näköinen pirssi ! - koskan noita saa ?

        myynnissä syksyllä 2010


      • S60 automatic
        SSSSS, kirjoitti:

        Onpa kuvissta todella menevän näköinen pirssi ! - koskan noita saa ?

        Hinnasto 1.4 2010, jonka jälkeen voi tehdä kaupat, toimitus elo/syyskuun vaihteessa.


    • vai Fordi

      Kuinka paljon tuossa on Fordin osia, xc60 jäi ostamatta Ford yhteistyönt takia, mutta tuon voisin laittaa kauppakassiksi jos sitä ei ole pilattu edellä mainitun firman osilla.

      • XC60 Nro:1

        kerrottakoon, että Volvon yhtäläisyys Fordiin on vain ns. pohjalevyssä. Jos et itse tiedä mikä se on, niin kysy fiksummilta.


      • Mikä kannattaa
        XC60 Nro:1 kirjoitti:

        kerrottakoon, että Volvon yhtäläisyys Fordiin on vain ns. pohjalevyssä. Jos et itse tiedä mikä se on, niin kysy fiksummilta.

        Kaippa se on hyväksyttävä, että autotehtaan voi omistaa ken siihen rahkeet riittää ja auton osat (myös se pohjalevy) ovat aika "julkista" tavaraa, joten OIKEASTI, mitä missäkin autossa on ja missä se milloinkin valmistetaan, emmehän me tiedä... Mutta ei ole XC60 osalta selvinnyt nämä asiat, kiitos Ruattalaisten. Muuten ei voi pitää premium-profiilia. Mutta löytyykö jotain käytännön konkretiaa ko. merkistä? XC90 on ollu pidempään markkinoilla, joten sen "viat" ovat tiedossa,,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9726
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2847
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      170
      2634
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1637
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1449
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe