Meneekö Keskustalainen

Meneekö Keskustalainen ehdokas nainen Pielisen karjalasta ja Lieksasta eduskuntaan kun Nurmeksesta ei enää Kämäräinen ole mukana kuvioissa Silloin nähtäisiin tuo kuntien yhteistyö polittisella taholla.MK

51

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tappaus

Ei mäne, niin on ryvettynnä kepulainen viimeaikona.

• Millä tavalla keskustalaiset naiset Lieksassa on ryvettynyt? MK

• rivien
        markkukorpinen kirjoitti:

Millä tavalla keskustalaiset naiset Lieksassa on ryvettynyt? MK

välistä, kuin vinopäävitonen, vai kuinka? Jokkainen lukija tajuaa, että on kysymys kepulaisista ja jos siun mielestä kepulaiset on menetellyt oikein viime aikoina, niin olkoon se sitten niin, mutta näillä eväillä on turha pyristellä tutkainta vastaan.

• ingris st

Ainakin MK akottelluista ja haukkumista päätellen oli kepu tai muu vastaava nainen sill ei tee mittää. Korpisen tulis ite tietää miten ne rypeneet, kun ei ite anna mitään arvoa naisille.

• ingris st kirjoitti:

Ainakin MK akottelluista ja haukkumista päätellen oli kepu tai muu vastaava nainen sill ei tee mittää. Korpisen tulis ite tietää miten ne rypeneet, kun ei ite anna mitään arvoa naisille.

Akka on ja pysyy minun sanavarastossa joka on imetty identtiteetti ja kulttuuri ja minulla on oikeus omaan kulttuuriin ja niihin hyviin käsityksiin mitä tuohon sanaan sisältyy äiti puoliso yms toista sulkupuolta olevat ihmiset ja siinä ei ole siis pahaa.
        Joten kyllä täällä on sitten kyllä joitakin" räpätätiä "jotka koko ajan koittaa minua sorsia moisella asialla. joten siinä se arvostus hae se itsellesiMK

• maan tavalla

Akka on ja pysyy minun sanavarastossa joka on imetty identtiteetti ja kulttuuri ja minulla on oikeus omaan kulttuuriin ja niihin hyviin käsityksiin mitä tuohon sanaan sisältyy äiti puoliso yms toista sulkupuolta olevat ihmiset ja siinä ei ole siis pahaa.
        Joten kyllä täällä on sitten kyllä joitakin" räpätätiä "jotka koko ajan koittaa minua sorsia moisella asialla. joten siinä se arvostus hae se itsellesiMK

Täällä Lieksassa akka on sana jota pidetään lähes rumimpana sanontana, luulisin, että sen rumimman sanonnan jälkeen se on hyvänä kakkosena. Kulttuuriin vedoten sanontana, jätä ihmeessä se sinne pohjanmaalle, minne se opittuna kuuluu ja täällä Lieksassa käytä arvokkaampia sanontoja, kuten nainen jne.

• maan tavalla kirjoitti:

Täällä Lieksassa akka on sana jota pidetään lähes rumimpana sanontana, luulisin, että sen rumimman sanonnan jälkeen se on hyvänä kakkosena. Kulttuuriin vedoten sanontana, jätä ihmeessä se sinne pohjanmaalle, minne se opittuna kuuluu ja täällä Lieksassa käytä arvokkaampia sanontoja, kuten nainen jne.

Olen kyllä samaa mieltä,että maassa maan tavalla niin toiminkin ja perustuslain mukaan minulla on oikeus kieleen ja kulttuuriin.
        Sinä ihminen ole voinut olla aina näillä nurkilla kenties mutta arvele vaan mitä on kuulua jonnekkin ja tuntea ainakin näin vanhempana sukujuurensa mistä minä olen tullut.
        Kun sinä lähdet tuonne reissunpäälle muista sitten etten lattuuta tätä murretta joka minusta on kyllä luontevaa kuulla mutta arvosta myöskin muita murteita .
        Menetko sinä täällä heti sanomaan noille pitkähameisille ihmisille, että sinun tulee pukeutua Lieksalaisittain toppapukuun naisena
        Vieläkin totean aloituksessa kaytin tuota nainen sanaa joten vielä kerran kirjoituksesi henkii rasismia ja jotain alatyyliä myös kohtaani aika häskisti"jätä ihmeessä se sinne pohjanmaalle" Minä olen sinne jättänyt läheiseni hautaan vastoittain ja täällä jatkan elämääni jossa olen paikkani löytänyt työn ja harrastuksen kautta ja myös nyt toinen karjalainen nauravainen ja "antavainen" ihminen rinnalla.MK

• siiri ankero

Muutoin kerkisitkö puoluekokoukseen tänään. Oli kuudelta. Mites eilinen kokoontuminen. Tuliko akoteltua. Kerrohan kommentit.

• iines tiivi

Sehän on valintasi. Valitse sitten poikaporukat missä esiinnyt ja olet. Ainakin "akat" reagoi käytökseesi.

• siiri ankero kirjoitti:

Muutoin kerkisitkö puoluekokoukseen tänään. Oli kuudelta. Mites eilinen kokoontuminen. Tuliko akoteltua. Kerrohan kommentit.

Kuuntelin ja kirjoittelin pöytäkirjaa. Mutta asiallista keskustelua muuten joten akoista en tainnut lausua eikä siitä asiasta alettu vatvomaan koska sillä toimenpiteellä ei yhteisiä asiota hoideta vaan on tärkeimpiäkin asioita.
        Mielipiteeni on antaa rälläkän laulaa sitä virttä.

• iines tiivi kirjoitti:

Sehän on valintasi. Valitse sitten poikaporukat missä esiinnyt ja olet. Ainakin "akat" reagoi käytökseesi.

Tänään jo kylillä käydessä tarinaa riitti eikä kukaan tullut moittimaan minua jotka ovat elämäänsä eläneet jonkun akkana ja vielä uskollisesti siinä hoitaen pesuetta,
        Kutsu on kuulunut sitemmin muualle joten ole huoleti. Siinä itki impi illan itki toisenkin joten ota buranaa päänsärkyysi sitähän tuo ministeriön lääkäri täällä käydessä kehoitti tekemään, mun akka noudatti ohjetta ja on ollut mähkössä jo neljä vuotta.
        Mutta ei meikeläistä surulla ruokita täälläkään vaan iloonen oon ja irti maasta meinaan olla aina on pohojalaanen kansanlaulu viittiskö jatkaa tään kylän.... pittää panna tervaksia suuhun, jotta nuo muuttuis oraviksi ja kiipeisivät puuhun, eikö ole mukavaa kas kuusen latvassa..hih hih
        Hyv yötä nyt ja muista syödä kaurapuuroa aamulla markku setä menee nukkumaan.

• roppa lisseeee

kaikella

• ja pyssyy, kerrankin

joka uskaltaa seistä sanasa takana

• eikä muutkaan
        siiri ankero kirjoitti:

Ei varmaan pääse.

• H2O+CO3

Uimahallin fossiiligalleriasta löytyy vastaus kysymykseesi. Fossiiligalleriaan sisäänpääsemiseksi vaaditaan golfsimulaattorissa HOLE IN ONE ennen kuin portit aukeavat

• Tuolla jatkuvalla lällätyksellä ei paljon hyvää saada aikaan joka on lapsenomaista toimintaa, mutta voinee myös olla loukkaavaa joitakin uimahallin asiakkaita kohtaan.MK

• hyvityksenaika

puolueilla, etenkin keskustalla, sillä tänään on taas se rahapäivä, eli puoluetuet jakosassa. Antakaa kaikki tänään saamanne tuet köyhille, työ edustajat Arkadianmäellä olevat, ehkä sitten on pelastuksenaika?

• Mikäli kulma on myyty ja rahat saatu eikun yleinen rahanjako.MK

• inestia

Mikäli kulma on myyty ja rahat saatu eikun yleinen rahanjako.MK

Parempi se on Kulma myydä. Kepupuolue möi Suomen maineen ahneudessaan. Ja varasti vähäosasten osuuden siirtäen sen maan rikkaimmille. Nyt Kepunjohto luimuilee kuin perseelle ammuttu susi. Ulvoo pahasti ja perse alaalla kulkien.

• Miltei nuo suuret puolueet saivat saman verran eli 9 milj ja sdp 8,9 milj mutta PS saivat myös 900.000e
        Jotta jakoon vaan sitten

• ????!!!!!!???

Meillä on tapana paikallisjärjestössä ollut nämä asiat selvittää kokouksissa. Ekaksi selvitetään paikallisesti onko se mies vai ???? akkaehokas ????? Niitä ei keskustella näillä palstoilla.

• Alat siss ohjailla minua ulkopuolelta noilla tavoilla,minulla kun on myös sananvalta ja ennenkaikkea sananvapaus ja siten ole vaiti kanssani.MK

• huomannunna

Alat siss ohjailla minua ulkopuolelta noilla tavoilla,minulla kun on myös sananvalta ja ennenkaikkea sananvapaus ja siten ole vaiti kanssani.MK

Että niin kaiku vastaa, kuin sinne huudetaan?

• huomannunna kirjoitti:

Että niin kaiku vastaa, kuin sinne huudetaan?

Aloituksessa mielestäni käytin jopa sitten sopivaa sanaa "nainen" joten sitten alko tuo häslinki jo heti

Mutta olisiko pitänyt sanoa ja huutaa akka, niin sieltä olisi tullut kaikuna täällä täälä olen MK

Sitten tuo paikallisjärjestön kokous oli ja keskustelussa ei tullut mitään ohjeistusta minulle näissä asioissa jotta en voi ihan uskoa,etteikö ihmisillä olisi kanttia keskustella avoimesti asioista joten siten olet ulkopuolinen neuvoja ja rajoitusten asettaja,pysyn kannassani.MK

• H2O+CO3

Aloituksessa mielestäni käytin jopa sitten sopivaa sanaa "nainen" joten sitten alko tuo häslinki jo heti

Mutta olisiko pitänyt sanoa ja huutaa akka, niin sieltä olisi tullut kaikuna täällä täälä olen MK

Sitten tuo paikallisjärjestön kokous oli ja keskustelussa ei tullut mitään ohjeistusta minulle näissä asioissa jotta en voi ihan uskoa,etteikö ihmisillä olisi kanttia keskustella avoimesti asioista joten siten olet ulkopuolinen neuvoja ja rajoitusten asettaja,pysyn kannassani.MK

Viisi tuntia yritin lyödä HOLE IN ONEA kunnes lopultakin onnistuin ja ovi avautui yllättäen golfsimulaattorin näytöstä. Oli kyllä olo todella mahtava kun ekana vastaan tuli uimahallin homeiset lauteet joilla istuikin kolme demarien vahanukkea joilla oli sylissään jokaisella täytetty mäyrä. Lauteet ohitettuani vastaan tuli perussuomalaisten puhujapönttö...

• H2O+CO3 kirjoitti:

Viisi tuntia yritin lyödä HOLE IN ONEA kunnes lopultakin onnistuin ja ovi avautui yllättäen golfsimulaattorin näytöstä. Oli kyllä olo todella mahtava kun ekana vastaan tuli uimahallin homeiset lauteet joilla istuikin kolme demarien vahanukkea joilla oli sylissään jokaisella täytetty mäyrä. Lauteet ohitettuani vastaan tuli perussuomalaisten puhujapönttö...

Oliko muistoja menneestä SMP pönttölaulajasta joko siitä oli vahanukke tehty .Erehdyitkö

• ????!!!!!!????

Alat siss ohjailla minua ulkopuolelta noilla tavoilla,minulla kun on myös sananvalta ja ennenkaikkea sananvapaus ja siten ole vaiti kanssani.MK

Meillä on tapana paikallisjärjestössä ollut nämä asiat selvittää kokouksissa. Tässä ei ole kyse mistään ohjailusta tai sananvapaudesta. Kirjoitukset, jotka kytkeytyy puolueeseen, ehdokasasetteluun tai puolueen toimintaan sovitaan ennalta. Nuo ehdokasasettulut tehdään, tiedät varsin hyvin paikallisjärjestössä. Siellä päätetään kuka tekee mitä ja millaisia kannanottoja puolueen nimissä julkisuuteen lasketaan. Tältä pohjalta.

• ????!!!!!!???? kirjoitti:

Meillä on tapana paikallisjärjestössä ollut nämä asiat selvittää kokouksissa. Tässä ei ole kyse mistään ohjailusta tai sananvapaudesta. Kirjoitukset, jotka kytkeytyy puolueeseen, ehdokasasetteluun tai puolueen toimintaan sovitaan ennalta. Nuo ehdokasasettulut tehdään, tiedät varsin hyvin paikallisjärjestössä. Siellä päätetään kuka tekee mitä ja millaisia kannanottoja puolueen nimissä julkisuuteen lasketaan. Tältä pohjalta.

Jos ja kun noin tuumaat niin oleppa hyvä ja keskustele kanssani,jokaisella on kuitenkin sanavapaus puolueessakin ja tiedän,että kyllä säkenöitä lentelee ja nytkin jopa kansanedustajien taholta ns kuuden koplan osalta..
        Tiedän varsin hyvin millaisia kannanottoja tehdään ja totta vie kuinka paljon niitä sitten Lieksassa tehdään.
        Korostan kuitenkin vielä seikkaa,että julkisessa sanassa luin kirjoituksen ja minä en ole maininnut mitään henkilönimiä ja siten ole ollut tekemässä ehdokasasettelua,mutta on turha ryppyillä siten minulle.
        Kuten sanottua voinen ulkopuolelta kaiken toiminnan tehdä omia arvioita ja esityksiä ja aloitteita kaupunkimme ja kaupunkilaisten hyväksi.
        Tunnen kyllä tälläiset junttaryhmät mutta heilläkään ei ole kansan parissa kovin suurta merkitystä kuitenkaan vaan paremminkin pelko persiissä.joten ole vaiti kanssani.MK

• ?????!!!!????

Jos ja kun noin tuumaat niin oleppa hyvä ja keskustele kanssani,jokaisella on kuitenkin sanavapaus puolueessakin ja tiedän,että kyllä säkenöitä lentelee ja nytkin jopa kansanedustajien taholta ns kuuden koplan osalta..
        Tiedän varsin hyvin millaisia kannanottoja tehdään ja totta vie kuinka paljon niitä sitten Lieksassa tehdään.
        Korostan kuitenkin vielä seikkaa,että julkisessa sanassa luin kirjoituksen ja minä en ole maininnut mitään henkilönimiä ja siten ole ollut tekemässä ehdokasasettelua,mutta on turha ryppyillä siten minulle.
        Kuten sanottua voinen ulkopuolelta kaiken toiminnan tehdä omia arvioita ja esityksiä ja aloitteita kaupunkimme ja kaupunkilaisten hyväksi.
        Tunnen kyllä tälläiset junttaryhmät mutta heilläkään ei ole kansan parissa kovin suurta merkitystä kuitenkaan vaan paremminkin pelko persiissä.joten ole vaiti kanssani.MK

Tämäpä sitten onkin varsin selvä asia. Ollaan sitten vaiti... ????

• mielestäsi

keskustalainen kansankynttilä Lieksan seudulla, kerroppa se?

• mielestäsi kirjoitti:

keskustalainen kansankynttilä Lieksan seudulla, kerroppa se?

En todellakaan ole mikään kansankynttilä mutta haastateltiiko sitten karjalaisen palstalla ns "kansankynttilää"
        Sen vaan tiedän, että en ole mikään totinen torvensoittaja enkä ihan laulele sirppinä sinut taivaalla näin eilen oli vielä täysikuu. joten aikanaan joku "tähden lento"
        Mutta ymmärrän,ettet ole oikea politiikan asiantuntija vaan joku venkoilija tahollasi ja ne ajat ovat myös ohi MK

• MT

Minun mielestä menet nyt asiattomuuksiin noissa jutuissas, ei jokaiselle vittuilijalle kannata edes vastata, no se on vaan mun mieli pide.

• vastailen ja arvostan mielipidettäsi mutta todella olet oikeassa siinä,että aika kova nahka pitää olla kun vastailen.
        Mutta raamatussa on jopa vertaus missä raato on sinne kotkat kokoontuvat.

Eli täällä on tyyppejä jotka harrastaa karatea tai jotain muuta kamppailulajia tietokoneen avulla ja siten ovat tuolla tavalla kuin totesin aika kovasti vertauksella kimpussa mielestäni se on jopa jotain heikkoutta koko ajan olla nälvimässä yhdelle ihmiselle vaikka joskun mielestäni puhun asiaa niin heti nuo terroristit ovat häiriköimässä.
        Mutta katsotaan nyt sitten mitä on yhteisvastuu ja onko se miten sykähdyttävää kun ihmisillä luononvoimat vievät kaiken, voi huutoja tulee enenevässä määrin se nähdään mitä tuo lumi saa aikaan ei herrat pääse kokouksiin eikä nuo "naiset" MK

• MT

vastailen ja arvostan mielipidettäsi mutta todella olet oikeassa siinä,että aika kova nahka pitää olla kun vastailen.
        Mutta raamatussa on jopa vertaus missä raato on sinne kotkat kokoontuvat.

Eli täällä on tyyppejä jotka harrastaa karatea tai jotain muuta kamppailulajia tietokoneen avulla ja siten ovat tuolla tavalla kuin totesin aika kovasti vertauksella kimpussa mielestäni se on jopa jotain heikkoutta koko ajan olla nälvimässä yhdelle ihmiselle vaikka joskun mielestäni puhun asiaa niin heti nuo terroristit ovat häiriköimässä.
        Mutta katsotaan nyt sitten mitä on yhteisvastuu ja onko se miten sykähdyttävää kun ihmisillä luononvoimat vievät kaiken, voi huutoja tulee enenevässä määrin se nähdään mitä tuo lumi saa aikaan ei herrat pääse kokouksiin eikä nuo "naiset" MK

No oikeassahan sä oot. Kuulostaa vaan hurjalta nää keskustelut.

• MT kirjoitti:

No oikeassahan sä oot. Kuulostaa vaan hurjalta nää keskustelut.

Joo siinä on kansan erilaisuus kyseessä miten asiat sanotaan."enkä minä hurjan luontoni tähäre päätäni alaha paina"
        Kunnioitan kyllä aitoja ihmisiä mutta venkoilijat saavat huutia, puolustan siten hieman heikompia ja monesti olen siten itseni likoon laittanut.
        Kyllä toisinaan on tarvittu ihan raakaan työhön ja siihen olen tottunut myös jotta toiset pääsee edustamaan vaikka toisten kustannuksilla mutta saatan olla mukan omin eväin.MK

• Lieksalaista

varteenotettavaa kepulais ehdokasta näkyvissä, ammattiin kuuluva laajamittainen sivistys nähkääs puuttuu.

• Esteri Yliherkkä

"Meneekö Keskustalainen ehdokas nainen Pielisen karjalasta ja Lieksasta eduskuntaan kun Nurmeksesta ei enää Kämäräinen ole mukana"... jne.

Vastaus: EI TAKUULLA MENE!

Vastaus voi poiketa kysymyksen esittäjän näkemyksestä, mutta siitä ei voi valittaa.

• Esteri Yliherkkä kirjoitti:

"Meneekö Keskustalainen ehdokas nainen Pielisen karjalasta ja Lieksasta eduskuntaan kun Nurmeksesta ei enää Kämäräinen ole mukana"... jne.

Vastaus: EI TAKUULLA MENE!

Vastaus voi poiketa kysymyksen esittäjän näkemyksestä, mutta siitä ei voi valittaa.

Olet lausunut mielipiteen ja arvostan sitä ja yleensä keskustelua ilman mielipiteiden aliarvioimista vaan, millainen arvomaailma ehdokkailla pitäisi olla joka meidän yhteisiä asioita pystyisi hoitamaan.
        Laajennan kysymystäni.Mitkä asiat ovat näiden seutujen kannalta tärkeitä asioita, mitä vastauksia ja toiveita voisi meillä äänestäjillä olla vielä tehvävänä, kun ehdokkaita ei ole edes nimetty missään puolueessa virallisesti.
        Vielä kerran myös minun toppuuttajalle mikä on seudullinen trategia yleisesti pois tuosta äänten kalastelusta suurten taajamien ehdokkaille.Miten ajatellaan näiden meidän elinkeinon ja palvelurakenteiden jatkossa hoituvanMK

• lopit

Olet lausunut mielipiteen ja arvostan sitä ja yleensä keskustelua ilman mielipiteiden aliarvioimista vaan, millainen arvomaailma ehdokkailla pitäisi olla joka meidän yhteisiä asioita pystyisi hoitamaan.
        Laajennan kysymystäni.Mitkä asiat ovat näiden seutujen kannalta tärkeitä asioita, mitä vastauksia ja toiveita voisi meillä äänestäjillä olla vielä tehvävänä, kun ehdokkaita ei ole edes nimetty missään puolueessa virallisesti.
        Vielä kerran myös minun toppuuttajalle mikä on seudullinen trategia yleisesti pois tuosta äänten kalastelusta suurten taajamien ehdokkaille.Miten ajatellaan näiden meidän elinkeinon ja palvelurakenteiden jatkossa hoituvanMK

Uskaltaako kukaan keskustalainen ilmottautua eduskunta vaaliehdokkaaksi?
        Jo nyt keskustapuolueen sisällä on ilmiriita ja syyttelyvaihe.
        Toisaalta onhan jo median paljastusten myötä todettu usean keskustalaisen nauttineen palkanlisää eri tukien muodossa.

• lopit kirjoitti:

Toisaalta onhan jo median paljastusten myötä todettu usean keskustalaisen nauttineen palkanlisää eri tukien muodossa.

Kyllä aikanaan jopa ylitarjontaa ja aina on keskusteltu ja olen monenlaista elämässäni nähnyt,
        Olen myös nähnyt ay tovereiden taiston.MK

• hyvä tekemään

Kyllä aikanaan jopa ylitarjontaa ja aina on keskusteltu ja olen monenlaista elämässäni nähnyt,
        Olen myös nähnyt ay tovereiden taiston.MK

kysymyksiä ja hyvä oot vasttaamaan niihin?

• hyvä tekemään kirjoitti:

kysymyksiä ja hyvä oot vasttaamaan niihin?

Tällä hetkellä luetuin palsta uusista ketjuista MK

• pulit byroo
        lopit kirjoitti:

Se on tosi tuo asia, että kepun sisällä on ilmiriita. Ei riittänyt, että puolueen ylin johto ryhtyi riitelemään.
        Nyt tuo omaksuttu tapa on levinnyt tänne maakuntaankin.

• kmpej

Tällä hetkellä luetuin palsta uusista ketjuista MK

Täytyyhän sen ollakin. Koko aamun kirjottelee kysymyksiä ja ite vastailee tuleehan niitä lukukertoja. Todellinen totuushan löytyykin tuolta rivien välistä.

• pulit byroo kirjoitti:

Se on tosi tuo asia, että kepun sisällä on ilmiriita. Ei riittänyt, että puolueen ylin johto ryhtyi riitelemään.
        Nyt tuo omaksuttu tapa on levinnyt tänne maakuntaankin.

Miten hoidetaan jatkossa meidän seudullinen palvelu ja elinkeinopolitiikka joten mennään asiaan.MK

Täällä nämä huiomat yrittävät vesittää lallatyksillä asian tuonne pärnän rinteisiin eli noille hiihtourille.
        Tulikin mieleen kaupungin edustustilaisuus tässä piakkoin tokko hiihtäjät vaan jotkut muut siihen liityvä taho pöytäkirjasta luettu asia.MK

• kärkiside

Miten hoidetaan jatkossa meidän seudullinen palvelu ja elinkeinopolitiikka joten mennään asiaan.MK

Täällä nämä huiomat yrittävät vesittää lallatyksillä asian tuonne pärnän rinteisiin eli noille hiihtourille.
        Tulikin mieleen kaupungin edustustilaisuus tässä piakkoin tokko hiihtäjät vaan jotkut muut siihen liityvä taho pöytäkirjasta luettu asia.MK

Tuohon on helppo vastata.Ei äänestetä kepulaisia.

• kärkiside kirjoitti:

Tuohon on helppo vastata.Ei äänestetä kepulaisia.

Mitä tarvitset elääksesi,mitä tuotteita ostat esim elintarvikkeita, millaista teollisuutta eikö metsässä ole myöskin niiden hoidossa ihmisiä ja Lieksassakin on elintarvikejalostusta joka antaa työpaikkoja.
        Tarvitsemme myöskin erilaisia huoltotoimenpiteitä myöskin maataloudessa jopa näitä tietokonerakkineita josta myös työpaikkoja ja huoltotoimenpiteitä ja myöskin ,etätyö on siten mahdollista.
        Mikä on sitten tontti ja rakennuspolitiikka saammeko riittävästi ennalta tietoa ja miten hinta muodostuu.
        En vielä ehtinyt lukea lehdestä juttua mutta kuitenkin,tänne Lieksaan on tullut sentään myös nuori perhe ,ettei ainoastaan eläkeläisiä.
        Mitkä on ne omat voimavaramme ja kykymme hoitaa omat asiamme täällä yhteistyössä eri henkilöiden kanssa ja kysyn voiko toisen puolueen ihminen olla kaverisi? näin ystävänpäivän aikana mielestäni aiheellinen kysymys, ajatko ohi jos näet jonkun olevan avun tarpeessa jopa pakkasessa jonkun sairauden tai vamman johdosta esim.
        Millaisia asioita tästä tulee mieleen kävitkö aikaan pyhäkoulussa? MK

• kustiin silmään

Mitä tarvitset elääksesi,mitä tuotteita ostat esim elintarvikkeita, millaista teollisuutta eikö metsässä ole myöskin niiden hoidossa ihmisiä ja Lieksassakin on elintarvikejalostusta joka antaa työpaikkoja.
        Tarvitsemme myöskin erilaisia huoltotoimenpiteitä myöskin maataloudessa jopa näitä tietokonerakkineita josta myös työpaikkoja ja huoltotoimenpiteitä ja myöskin ,etätyö on siten mahdollista.
        Mikä on sitten tontti ja rakennuspolitiikka saammeko riittävästi ennalta tietoa ja miten hinta muodostuu.
        En vielä ehtinyt lukea lehdestä juttua mutta kuitenkin,tänne Lieksaan on tullut sentään myös nuori perhe ,ettei ainoastaan eläkeläisiä.
        Mitkä on ne omat voimavaramme ja kykymme hoitaa omat asiamme täällä yhteistyössä eri henkilöiden kanssa ja kysyn voiko toisen puolueen ihminen olla kaverisi? näin ystävänpäivän aikana mielestäni aiheellinen kysymys, ajatko ohi jos näet jonkun olevan avun tarpeessa jopa pakkasessa jonkun sairauden tai vamman johdosta esim.
        Millaisia asioita tästä tulee mieleen kävitkö aikaan pyhäkoulussa? MK

Ei mene. Miksikö. Kysykää puoluejohdolta kuinka tuli äänestäjiä kusetettua.

• talainen ja nainene

männöö,

• luukato

mennöö...kepu on mennen ajan puolue. Suomi haluaa kääntää uuden lehden!!!

• luukato kirjoitti:

mennöö...kepu on mennen ajan puolue. Suomi haluaa kääntää uuden lehden!!!

Noin vuosi sitten olen kirjoittanut ja nyt ketju on nostettu esiin.
        Olenpa mielestäni silloinkin kirjoittanut mielestäni asiaa eli ystävänpäivän aikaan voiko eri näkemyksen omava henkilö olla ystäväsi?
        Muuten juuri tänään olin mukana yhteisvastuukeräyksessä ja vuosi tsitten olen samaa asiaa vedonnut voimmeko kulkea ohi toisen ihmisen miten meille on mennyt aikanaan vertaus tuosta ihokkaasta annatko sen joka sitä tarvitsee?
        Olemme luottaneet ehkä liikaakin esim Nokiaan mutta nyt on sitten itku ja hammasten kiristys ja mitä vielä tuleman pitäisi täällä maailman edessä kun Suomi on myytävänä jopa kansallismaisemamme Lieksassa ja aikanaan siitä asiasta kirjoitukset kas kummaa poistuivat, mutta kuitenkin aiasta on virinnyt keskustelua jopa valtakunnan nokkahenkilöiden taholta vastavuoroisuudesta ostaa maata venäjältä.MK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      34
      5778
    2. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      497
      2612
    3. JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!

Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t
      Kiuruvesi
      10
      1889
    4. Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä

Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳
      Ikävä
      29
      1538
    5. En tiedä miksi kerroin sinusta täällä

Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.
      Tunteet
      17
      1149
    6. Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!

Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http
      Mainonta ja markkinointi
      7
      994
    7. Ei ois kyllä kivaa

Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv
      Ikävä
      4
      947
    8. Pystytkö unohtamaan

Minut?
      Ikävä
      62
      902
    9. Nainen, tunnetko saman kuin minä

Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv
      Ikävä
      43
      893
    10. Katsoitko mua yhtään

Kun nähtiin 🥺.
      Ikävä
      13
      849
    Aihe