Voisin kirjoittaa tämän nimimerkillä "Epätietoinen", mutta olkoon nyt tuo vakioprofiilinimike. Aika ajoin on tullut mieleen kysyä paremmin tietäväisiltä, että miten verotus on järjestetty muualla, esim. Keski-Euroopassa, mm. urheilukilpailujen arvokkaitten voittopalkintojen osalta? Mm. Keski-Euroopan mäkiviikon suomalaisvoittajathan joutuvat suoranaiseen verotukselliseen syöveriin, jos he tuovat voittona saamansa palkintoauton tänne Koti-Suomeen. Tiettävästi muitten maitten voittajia ei kohtaa vastaava kolkon karsea kohtalo.
Ymmärtääkseni muissa maissa ja myös siellä Keski-Euroopassa on toimiva koulujärjestelmä, kelvollinen terveydenhoito, liikenneväylät hyvässä kunnossa, jne. Sitten kuitenkin siellä on katsottu mahdolliseksi, että tuommoinen urheilukilpailujen arvokas autopalkinto ei aiheuta yksityiselle urheilijalle verotuksellista kurimusta. Miten siellä on verotus järjestetty, että sillä tavalla voi olla asioitten tila? Luonnollisesti tässä ja nyt tulee mieleen seuraava kysymys eli se, että eikö meillä Suomessakin olisi mahdollista ajatella verotuksen kohdalla vastaavalla tavalla,kun kerran olemme semmoinen EU-jäsenvaltiokin?
Mäkiviikon autopalkinto
0
190
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408