Tyhmää maksaa liikaa G:ssa

Ei kiitos

Gigantista on ollut ennenkin ketjuja, mutta kirjoitanpa nyt omasta kokemuksesta:

meilläpäin on vierekkäin Gigantti ja Prisma. Viimeksi olen ostanut kodinelektroniikkaa:
-Philips sähkövatkain-, Prismassa 5 e halvempi
-Sony kelloradio,- Prismassa 5 e halvempi
-Microsoft langaton näppis hiiri; Prismassa 10 e halvempi

Paitsi että rahaa säästyy, Prismasta saa aidon maahantuojan takuun ja bonukset päälle, Gigantissa saa kuunnella, jos jaksaa, nulikoiden myyntipuheita ja epämääräisiä tarjouksia lisäpalveluista.

9

2083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ph

      en minäkään ole nähnyt sen jälkeen uutta nokialaista,kun 3v sitte vein oulun giganttiin takuu korjaukseen vaikka puhelin oli silloin 3 viikkoa vanha.

      • niin, etten enää osta mitään mistään kun valmistavat pelkkää paskaa. Mulla vanha hyvä telkkari.
        Kaveri osti semmosen litteän auton alle jääneen, nyt jo korjattu 4 kertaa. Sitten se kerto, että
        ennen tota kun se osti Gigantista digiboxin, niin puolen vuoden välein hajos, 5 kertaa kävi vaihtamassa.
        Nykyään saa pelkkää laadutonta paskaa. En osta enää mitään, en jaksa tapella idioottikauppiaden kanssa
        takuista sun muuta.
        Vinkki: Tiesittekö, että kulutussuojalain mukaan kaikessa elektroniikassa on 5 vuoden takuu, eli jos kauppa ei korvaa, niin kuluttajasuojamiehen kautta valitus niin saa uuden laitteen, tai rahat takas.


      • kuluttajasuojamies
        scabbi kirjoitti:

        niin, etten enää osta mitään mistään kun valmistavat pelkkää paskaa. Mulla vanha hyvä telkkari.
        Kaveri osti semmosen litteän auton alle jääneen, nyt jo korjattu 4 kertaa. Sitten se kerto, että
        ennen tota kun se osti Gigantista digiboxin, niin puolen vuoden välein hajos, 5 kertaa kävi vaihtamassa.
        Nykyään saa pelkkää laadutonta paskaa. En osta enää mitään, en jaksa tapella idioottikauppiaden kanssa
        takuista sun muuta.
        Vinkki: Tiesittekö, että kulutussuojalain mukaan kaikessa elektroniikassa on 5 vuoden takuu, eli jos kauppa ei korvaa, niin kuluttajasuojamiehen kautta valitus niin saa uuden laitteen, tai rahat takas.

        taitaa olla kaverissasi se vika!
        Vai että 5 vuotta takuu kaikessa elektroniikassa ja vielä rahat takas... BUAHAHAAHAAAAA


      • !!!!

        Koskee varmaan myös palkkoja


      • seuraa aikaas
        scabbi kirjoitti:

        niin, etten enää osta mitään mistään kun valmistavat pelkkää paskaa. Mulla vanha hyvä telkkari.
        Kaveri osti semmosen litteän auton alle jääneen, nyt jo korjattu 4 kertaa. Sitten se kerto, että
        ennen tota kun se osti Gigantista digiboxin, niin puolen vuoden välein hajos, 5 kertaa kävi vaihtamassa.
        Nykyään saa pelkkää laadutonta paskaa. En osta enää mitään, en jaksa tapella idioottikauppiaden kanssa
        takuista sun muuta.
        Vinkki: Tiesittekö, että kulutussuojalain mukaan kaikessa elektroniikassa on 5 vuoden takuu, eli jos kauppa ei korvaa, niin kuluttajasuojamiehen kautta valitus niin saa uuden laitteen, tai rahat takas.

        Se nyt vaan on tyhmää kuvitella, että joku kuluttaja-asiamies vois tehdä asialle jotain!!! Korkein oikeus päätti tammikuussa, etta Playstation 3:ssa on vuoden takuu ja piste!!! Ryhmä kanteen nostaneet tollot jäivät nuolemaan näppejään. Usein valmistajilla on ns toisen vuoden takuu, mutta sun viis vuotta on vain haave, haloo elämme kulutus yhteiskunnassa. Kokeile viiden vuoden takuutas valmistajia vastaan ja maksa kulut, niin et enään kirjoittele tällästä paskaa iohmisille!! Ja mitä tulee Giganttiin, niin ei niillä taida omia tehtaita olla?? Kyllä ne myy nettihintaan, jos avaa suunsa. Ainaskin mä oon saanut hyvää palvelua ja halvimpaan hintaan. Se nyt vaan on tyhmää olla kysymättä.


    • jami1976

      Kävin Gigantissa ensin kattelee missä hinnoissa olivat xbox 360 joulukuussa pukin konttiin.Hinnat oli 120 giganen 360 lähti 249e ja sitten menin graanin citymarkettiin niin maksoin 239 eli 10 e säästöä .Ihmettelin tietty ensin kun ne aina mainostaa et meillä on halvin ja jos ei niin maksavat erotuksen,näin oli aiemmin.Tammikuun puolella asoin sitten uudestaan ja kysyin et miten tuommoinen hintaerotus mahdollista myyjältä niin sanoi vaan et ei meillä ole enää sellaista etua et annetaan erotus pois jos muualla halvempi.Gigantissa saa AINA odottaa palvelua ja sitten kun sitä saa niin on aina naama hapan .Palvelu ammatissa pitäsi osata hommansa!

    • Entinen DSGn mies

      Ei tietenkään mikään ketju voi myydä kaikkea halvimmalla! G ottaa rahat nimenomaan lisätarvikkeista (näppis), pienlaitteista (kelloraatio) ja "palveluista" (kvpc ja vakuutukset (jotka joskus on ihan hyviäkin eli kannattaa silti harkita esim läppärivakuutusta jos vaikka viikkoa ennen umpeenmenoa se sattuis pyörimään portaat alas, saat uuden "vähintään vastaavilla ominaisuuksilla olevan").

      Ja edelleen jaksaa naurattaa ihmiset, jotka tuntuvat luulevan että ketjut valmistavat ja huoltavat itse myymänsä tavarat. Noksut menevät ihan samaan huoltoon kuin muistakin ketjuista. Ja voitte uskoa että kyllä niitä sitten meneekin! Jotkut tuotteet ovat kieltämättä poikkeus johtuen ketjurakenteesta.

      Ja asiakaspalveluhan on muuten hassu juttu; kaikki sitä haluavat mutta kukaan ei halua siitä maksaa. Itse en ilkeisi kuluttaa myyjän/asiakaspalvelijan aikaa kyselemällä tuotetietoja ja hakea tuote sitten Prismasta/Kiksusta/netistä. Hintavertailu on ok mutta siihen ei myyjää kauaa tarvita, kysyy vain kohteliaasti että nyt olen saanut tällaisen tarjouksen (postikuluineen), pystyttekö vastaamaan? Hintavertailu ei tarkoita kodinelektroniikassa pelkkää hintalappujen vertailua, sisäänostohinnat elävät. Tämä tarkoittaa myös sitä että erästä riippuen sitä telkkaria ei todellakaan voi myydä samaan hintaan muiden kauppojen kanssa. Eikä se ole myyjän/asiakaspalvelijan vika eikä hän luultavasti voi asialle mitään tehdä.

      Gigantin brändi on kyllä järkyttävän kova tuulipukukansan keskuudessa. Kokemuksesta tiedän, kuinka muissa liikkeissä asioivat käyvät vielä katsomassa Kiksun hinnan mutta jos sattuvat menemään Kiksuun ensin, samat ihmiset maksavat mukisematta pyydetyn (vaikka korkeammankin) hinnan vertailematta. Eikä todellakaan ole (aina) myyjän hyvyyttä.

      Perusasioita, ihmiset! Maalaisjärki käteen ja nyrkillinen voita kattilaan.

      • Valveutunut

        Gigantin nettimyynnistä, se on 20-30 euroa halvempi kuin hyllyssä ja usein selviää 8 euron postimaksullakin. Jää vielä nettoa omaan taskuun. Esimerkiksi miniläppäri oli viikon tarjouksena Gigun nettimyymälässä 229 kun se oli hyllyssä 255. En tosin ostanut mutta teinpähän hintavertailuja huvikseni.

        Mikä siinä muuten on, teillä kuluttajilla, kun käyttäydytte ostajina naurettavalla tavalla.
        Oletteko oikeasti köyhiä? "Toisessa kaupassa tuote oli 5 tai 10 euroa halvempi."
        Onko sillä väliä, jos ostaa 200 - 1000 euron tuotteen, että vielä pitää pihistellä jostain
        vitosesta! ???
        Sama ja tosi paha ilmiö on bensan suhteen. Jos vain jossain saa 2 - 5 centtiä halvemmalla,
        niin sinne ajetaan vaikka 100 kilometriä, helevetti. Paljonko se ajaminen toiselle tankille maksaa??????


      • vakio asiakas
        Valveutunut kirjoitti:

        Gigantin nettimyynnistä, se on 20-30 euroa halvempi kuin hyllyssä ja usein selviää 8 euron postimaksullakin. Jää vielä nettoa omaan taskuun. Esimerkiksi miniläppäri oli viikon tarjouksena Gigun nettimyymälässä 229 kun se oli hyllyssä 255. En tosin ostanut mutta teinpähän hintavertailuja huvikseni.

        Mikä siinä muuten on, teillä kuluttajilla, kun käyttäydytte ostajina naurettavalla tavalla.
        Oletteko oikeasti köyhiä? "Toisessa kaupassa tuote oli 5 tai 10 euroa halvempi."
        Onko sillä väliä, jos ostaa 200 - 1000 euron tuotteen, että vielä pitää pihistellä jostain
        vitosesta! ???
        Sama ja tosi paha ilmiö on bensan suhteen. Jos vain jossain saa 2 - 5 centtiä halvemmalla,
        niin sinne ajetaan vaikka 100 kilometriä, helevetti. Paljonko se ajaminen toiselle tankille maksaa??????

        Olen ostanut Gigantista liesituulettimen, jääkaappikylmiön, puhelimen, tietokoneen ja
        ennen kaupantekoa vertaillut hintoja. Kyllä nämä ovat olleet edullisimmat hinnat ko.tuotteille.
        Palvelu on ollut ensiluokkaista, Kokkolan Gigantissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe