mulla on atooppinen iho ja sille ihon normaalihiivalle olen hieman allerginen (2). käytän joskus nizoral pesua, tammikuun lopulla alotin forever aloe vera juoman käytön. helosania laitan rasvaksi myös naamaan ja joskus luomille oftan dexa-chlora voidetta muten favoran silmärasvaa. iho kutiaa välillä (lähes aina, ataraxia otan melkein joka ilta) hirveästi ja on on kuiva ja punoittava ja kasvoissakin välillä kamala ihottuma etenkin poikaystäväni luona. apteekin prima spremitura jätti ikäänkuin kalvon ja seuraavana päivänä kutitti ja kiristi, eucerinin calming creme kirveli toisella kerralla ihan kamalasti, ja monet muutkin apteekin rasvat on käyty läpi. eloconia käytän myös aina välillä.
pitkä teksti ja sitten asiaan :)
oletteko saaneet apua suolahuoneesta? montako kertaa kävitte?
entäs näistä jostain luontaistuotekauppojen hiiva"kapseleista" (siis hiivan kasvua estävää jotenkin) kun mainostetaan joiidenkin lehtien sivuilla yhden koko sivun kokoisessa mainoksessa?
atopia (hiiva"lääke" tai suolahuone?
2
897
Vastaukset
- heksu89
Oletko kokeillut kasvoille elidel -voidetta? Minulle määrättiin sitä kasvoille, etenkin silmäluomille. Koska kortisoniahan ei oikein saisi silmäluomille ja suun ympärille laittaa, iho ohenee... Minulla eldel auttoi. Silmäluomista katosi punoitus ja hilseilyä ei enää ollut kasvoissa. Sivuoreena on kuumotusta alussa, mutta se menee ohi.
Suolahuonetta aion itsekin kokeilla kunhan löydän paikan jossa käydä. Olen myös astmaatikko joten siitä voisi olla apua :)
Tällä hetkellä kokeilen suolavesi liuosta kasvoille. Sivelen sitä kasvoille ja annan vaikuttaa saunan lämmössä, toistan pari kertaa. Se auttaa ainakin jos iho on tulehtunut.
http://www.allergiakauppa.fi/suolasaippua_pr_000050.html?gclid=CPSmid-M958CFYaRzAodCGM0Xw&
Täytyisi vaan selvittää, mikä on se allergova tekijä kun sanot että poikaystävän luona kasvojen hottuma pahenee? Foreverin Aloe Vera Geliä sekä muita Forever Living Productsin tuotteita voi ostaa verkkokaupastani:
www.myaloevera.fi/aloejenni
Lähetä minulle viesti, niin lähetän sinulle käyttäjätunnuksen ja salasanan verkkokauppaani.
Kaikki Foreverin tuotteet ovat erittäin laadukkaita ja niillä on 90 päivän täysi tyytyväisyystakuu: voit käyttää tuotteita 3 kuukauden ajan ja jos et ole niihin täysin tyytyväinen, palautat vain pakkaukset ja kuitin minulle ja saat rahasi takaisin.
Jos asut pääkaupunkiseudulla etkä halua tilata tuotteita postitse, ilmoita vain minulle niin toimitan tuotteet sinulle kotiin tai työpaikallesi tai muuhun yhdessä sopimaamme paikkaan.
Jenni Alasuutari
Itsenäinen jälleenmyyjä
Forever Living Products
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849