Oluelle haiseminen

justsomeother

Olen ihastunut yhteen ja haluaisin hieman rohkasuryyppyä päivällä ottaa..
Mutta mietin, että paha hajuhan tulee vasta darrassa, sillonhan haisee ihan "viinalle" jne..
Mutta jos siis otan päivällä olutta esim. kolme tölkkiä (rupee jo mukavasti herkistämään toi määrä), niin enhän mä sitten vielä parin tunnin sisällä haise.. ? Kun eihän siis sitä ite tietenkään tunne..
Muuten tuoksun tos hyvälle / hengitys raikkaalle..
Mutta en halua että haisen hirveälle, ihan viinalle tai jotain..
AUTTAKAA PLIIS!! vaikka tyhmä juttu ja väärä osasto, niin tämä liittyy ihastukseeni : (

10

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan taas

juo vaan rauhassa :D sit mässäät purkkaa just ennen tai peset hampaat, ni ei paha

• nalle puhi

Eikö kolme kaljaa ole vähän liikaa, et kai halua että hän huomaa sinun olevan huppelissa? =) No joo, riippuu tietenkin siitä mihin olet tottunut. En ole aivan varma, mutta kyllähän se olut saattaa hengityksessä tuoksahtaa heti kun sitä on nautittu, mutta sen kai saa peittoon jollain purukumilla tai pastillin syömisellä. Ota 1-2 pientä olutta ja hengityksenraikastinta päälle, kyllä niillä pitäisi jo alkuun päästä.

• päiväkännitkö

Mä olen ajatellut myös ottaa vähän tässä joku päivä, enää ei ole edes kauan aikaa lähestyä ihastusta, joten pitäisi ne kaljat pian ostaa... Missä te tapaatte? Töissä, koulussa, jossain muualla? Ota ainakin pari purkkaa sitten päälle. Niin olen ajatellut itekin.

Ja mun mielestä aiheessa ei ole mitään vikaa, olisin voinut olla aloittaja :D

nimim. nyt kännissä mutta päivisin en :(

• Anonyymi

Syö mandariinin kuoret, siihen ei kuole ja viina ei enää haise, on pahaa ja hyvää.

• vodkaaaa

Kuulehan, juo vodkaa, se ei haise hengityksessä.

• somethingabout

Piste siis menee vodkalle.
        Antakiee anteeksi. Minä oon ihan räkäjuoppo. Nytki haluttas vallan uida viinassa iha simona.
        Öitä.

• happy little boozer

Muista, että herrasmies sääntöihin kuuluu, että töissä ei oteta muuta kuin kirkkaita! konjakin viskin yms. juominen töissä on todella epäsopivaa, kalja on räkäjuopoille. Suosittelen 60% koskenkorvavodkaa, mahtuu pieneen taskumattiin. Eikä pahasti edes haise.

• alkuperänen

Erittäin iso kiitos asiallisista vastauksista!
      Nyt vaan sitten sitä ihastusta lähestymään, ja kyllä, lupaan muistaa käytöstavat!

• Melkeintörmääjämäki

Mutta jos se on semmoista 80 per senttistä muovipullokamaa, niin sitten se vasta haissooki nii että menee viikko tuulettaessa. Kerran muuten eräs, en siis minä,, otti semmoista yhdellä reisulla nii meinasi tulla kuolema. Että ei se haju, mutta se kaikki muu. Se pullokni jäi johonki ja huoletti, että jos pikkulapset sen vaikka löysi sieltä, niin kuinka niiden olisi käynyt, jos sattuu sitten juomaan puputupunalimpsana sitä vähänkään. Hitto.. Että ei se tämä maailma valmis ole aina, kun näinkin voi käydä...

• Anonyymi

Sitten kun pääset jörnimään, muista painaa paljaalla , siitä tytöt tykkää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      72
      2419
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      256
      1429
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      84
      1259
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      387
      1232
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      348
      1176
    Aihe