Kaveri osti kerrostaloasunnon, joka alimmassa kerroksessa ja asuntoon kuuluu oma piha. Saako pihalle rakentaa/ostaa pihasaunan ilman rakennuslupia vai tarviiko rakennusluvan ja saako yleensä tällaiseen lupia, jos niitä tarvii. Ja miten palju?
Vastaukset 4
- r - inssi
Tulisijallinen rakennus vaatii aina rakennusluvan. Lisäksi omistajan eli yhtiön lupa.
- Jugi2
Mutta jos laittaa sähkösaunan niin eihän siinä ole tulisijaa?
- f d stockholmare
Eräs tuttavani rakensi Tukhomassa kerrostalon 12. kerroksen parvekkeelle sähkösaunan. Oikein erinomainen viritys, itsekin siellä saunoin.
Kaksi kertaa siitä tuli tulipalo ennen kuin hänet määrättiin se purkamaan...- rtnrt
Tuli tosta parvekesaunasta mieleen että mitäs jos tekis parvekkeelle sellaisen saunan että se on normisti vain parvekkeen kaiteen korkuinen että sisään sais lauteet. Kun alkaa kylpeä niin nostaa saranoidut seinät pystyyn ja sinne mahtuu istumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493