Kuolematon

*legenda*

Yksinäinen sydän
pimeyden lapsi.

Kuolematon rakkaus minua vie.
Ei ikuisuutta!
Ei kohtaloa!
Ei mitään koskaan!

Ajelehdin rakkauden sylissä
kyyneleet silmissä
puhtaana kuin valkoinen lumi.

Kohden auringon laskua
tieni vie
tie joka nimeltään
Myöhemmin
johtaa kaupungiin nimeltä

Ei koskaan.

15

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tuo minulle mieleen itseni. Ja vastaa täysin minun tämänhetkistä tunnetilaa/ajatusmaailmaa.
      Johtuisiko siitä että, tein äskettäin matkan erään kirkon raunioille.

      • *legenda*

        Hmmm.. kirkon raunioille..mielenkiintoista saa ajatukset varmasti muualle pois ainakin tästä kulutushysteriasta..
        Kiitos sinulle ..kevään odotusta :)


    • kulkija..ko

      runo Kuolemattomuudesta, löysin paljon itseäni..
      kiitos tekijän :)

      • *legenda*

        Mukavaa että pidit runosta, ja herätti ajatuksia, usein käy itselleni samoin, kun luen muiden tekemiä :)
        Kiitos siitä :)


    • lukijavain

      Tykkäsin tästä runosta näinkin, mutta olisin ehkä vaihtanut sanan Rakkaus....Jumalaan.
      No se on minun ajatus.
      Hieno runo kuitenkin!

      • *legenda*

        Olisihan se sopinut, kun sitä ajettelee jälkeenpäin, hienosti oivallettu :)
        Kiitos sinulle ;)


    • 20/7

      Kohti auringon laskua aina yksinäisenä monihan sitä haluaa mutta kaipaavat muutakin!!
      Erikoinen loppu runossa jäin sitä miettimään ??

      • *legenda*

        tykkään itse tuosta lopusta kertoo niin paljon :)
        Kaikkihan me täällä jotain kaipaamme ja aina etsimme jotain uutta, vaikka olisimme sen löytäneet :)
        Kiitos kommentistasi :)


    • tässä runossa lieviä "ambivalensseja",,,
      se kulkee Rakkauden sylissä puhtaan valkoisena mutta kuitenkin
      " ei mitään koskaan" ,,, odotusta toiveita jotka ei täyty,,,
      pelkoa tulevasta,,,myöhemmin,,,ei koskaan,,,
      Odotusta,,,täyttymättömiä toiveita,,,ja kuitenkin
      Rakkauden sylissä,,,
      Jotenkin epävakaa runo mutta erikoisuudessaan
      ajatuksia ja pohdintaa herättävä runosi,,,

      Kaikkea hyvää sinulle ! :))

      Ps, mutta älä ole milläsikään,,Ahonenkin oli taas neljäs eli ei aina voi voittaa
      ei edes joka kerta,,, ;D

    • 32

      Kuudessa viimeisessä lauseessa on kaikki oleellinen eli tämän runon sanoma ja ydin.

      • *legenda*

        ..se muuten on ..olisi voinnu jättää muun pois :)


    • yönsylissä

      runosi pariin kertaan ja myös vastaukset pidän runoa erikoisena laittoi miettimään kuolemattomuutta minusta runo ei kerro kuolemasta vaan jostain ihan muusta ehkäpä vapaudesta

      laittoi miettimään kiitos lukuhetkestä.

      Hyvää ystävänpäivää sinulle:)

    • *legenda*

      Kiitos ja kumarrus kaikille runooni vastanneille luin vastauksia ja ihan mielenkiintoisia!
      Oli vain yksi sana mistä runon tein ja aika nopeasti, sen kummempaa miettimättä, ja niinhän ne runot usein syntyvät!!
      Mukavaa alkavaa viikkoa :))

    • uusielämä..kö

      olipa erikoinen runo ja todella monenlaisia vastauksia. Mieleeni palasi tietty aika elämästäni,kun luulin olevani kuolematon ja olenkin minusta jää asioita niin hyviä mutta valitettavasti myös pahoja.
      En kuitenkaan tekisi mitään toisin.Täällä hiljaisuudessa jäin miettimään sanaa Kuolematon!!

      • "legenda"

        Joskus on elämässä mukava pysähtyä ja miettiä mihin se oikein vie, eihän se aina niin mukavaa ole..
        mutta niillä huonoilla ajoillakin on oma tarkoituksensa, oppii arvostamaan niitä arjen pieniä asioita.
        Kiitos sinulle ja rauhallista loppuajan pääsiäistä :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe