Kylpytynnyri asiaa

paljueemeli

Tahtoisin laittaa terassin jatkeeksi kylpytynnýrin. Asumme omakotialueella ja naapuri on aika vieressä, joten se ei saisi haitata naapuria.Mikä olisi mahdollisimman helppohoitoinen ja kustannukset olisivat pienet(käyttö).
Aion laittaa terassille tynnyrin päälle katon, myöhemmässä vaiheessa ehkä lasituksenkin ympärille.

2

1169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfdsf

Jos naapuria ei saa häiritä niin sähköllä tai kaasulla lämpenevä lienee ainoa vaihtoehto. Ostimme juuri Kiramin tehtaasta merialumiinisen tynnyrin, joka lämmitetään puulla ja se savuttaa aika paljon.

Itse hankimme kiramin A1400 mallin, johon mahtuu vain 1350 L vettä, mutta ainakin kahdelle kylpijälle se on ihan riittävä. Jos nätisti istutaan niin siihen mahtuu 4 henkilöä, mutta jos siellä haluaa hieman liikuskella niin 2 on tuohon 150cm sisähalkaisijan malliin maksimi henkilömäärä mielestäni. Jos kylpijöitä ei sen enempää ole tai osa on lapsia niin mielestäni ei ole järkevää hommata isompaa tynnyriä, koska siihen kuluu enemmän vettä ja sen lämmitys kestää pidempään. Jos tarvitsee suurempaa niin kyllähän noita löytyy kymmenellekin hengelle.

En tarkemmin muista millaisia tynnyreitä kukakin tarjoaa, mutta itse katsoin Kiramin ja Alupaljun tynnyreitä ja nimenomaan näitä merialumiinisia malleja, koska puinen malli on huomattavasti vaikeampi puhdistaa ja ne vuotavat aina aluksi ennen kuin puu turpoaa ja kuulemma rengasta puutynnyrin ympärillä pitää kiristellä välillä. Jos puiseen malliin kuitenkin päädyt niin älä ota ainakaan sellaista, jossa kamina on itse paljussa ,koska se on todella hankala puhdistaa.

• NO SENSE

Tampereen Lukonmäessä joku kylpee keskellä kaupunkia ja savustaa koko seudun lämmittämällä tynnyriään märillä puilla.......
      O SANCTA SIMPLICITAS

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      2976
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2695
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      37
      2276
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2127
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      421
      1668
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1143
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55