TAPIOVAARA Pirkka-Jakkara

reinikaiset

Hei, myynnissä tapiovaaran polttoleimattu pirkka-jakkara. pohjassa laukaan puun made in finland tapiovaara design. istuinosa kulunut, korkeus 32cm kuntoluokitus tyydyttävä vuosimallia 1951-1952. olisiko innokkaita ostajia?

hintavertailussa pirkka-jakkara on noin. 100-300euroa mitä olen löytänyt netistä. jakkarasta maksettaisiin jo 100-130euroa romuritareista, mutta tuntuu että ne yrittävät ostaa turhankin halvalla.

kuvia:
http://i45.tinypic.com/souw5s.jpg
http://i49.tinypic.com/17elog.jpg
http://i48.tinypic.com/2vm605u.jpg

kommentteja?

24

5996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vt

      Hei,

      olen kiinnostunut tuolistasi, jos se ei ole vielä ehtinyt menemään. Mikä on hintapyyntösi?

      • vee100

        Moi. Olis tuollainen jakkara myynnissä...130e olis hinta. Ilmoita s-posti osoitteesi niin laitan kuvia.


      • zepijoo1
        vee100 kirjoitti:

        Moi. Olis tuollainen jakkara myynnissä...130e olis hinta. Ilmoita s-posti osoitteesi niin laitan kuvia.

        Jos tämä on vielä myynnissä niin [email protected] osoitteessa olisi kiinnostunut ostaja.


    • pirkka-ostaja

      Hei,

      Olisin kiinnostunut jakkarasta, vieläkö se on sinulla myynnissä?

      • eliasnessinen

        Heips !!!!!!!

        Minultakin löytyy tuo kyseinen jakkara ja ihan ok kunto ikään nähden. Jakkara on Naantalissa.


      • eliasnessinen kirjoitti:

        Heips !!!!!!!

        Minultakin löytyy tuo kyseinen jakkara ja ihan ok kunto ikään nähden. Jakkara on Naantalissa.

        Hei
        Myytkö jakkarasi ja millä hinnalla? Voisn tulla kaupoille Liedosta.


      • eliasnessinen
        pirjoanette kirjoitti:

        Hei
        Myytkö jakkarasi ja millä hinnalla? Voisn tulla kaupoille Liedosta.

        Jakkarasta on tarjottu jo parisataa mutta jos pistät vähän paremmaksi niin sillä lähtee. On ajan patinoima ja hyväkuntoinen, ei jalat halkeilleet yms. Jos kiinnostaa niin laita yhteystiedot tai sähköpostiosoite, otan yhteyttä.


      • Erkki48
        eliasnessinen kirjoitti:

        Jakkarasta on tarjottu jo parisataa mutta jos pistät vähän paremmaksi niin sillä lähtee. On ajan patinoima ja hyväkuntoinen, ei jalat halkeilleet yms. Jos kiinnostaa niin laita yhteystiedot tai sähköpostiosoite, otan yhteyttä.

        Onko mahdollista saada kuvaa jakkarasta ? Mikäli kunto hyvä, olen kiinnostunut tarjoamaan hieman enemmänkin ( siis : hieman ) ;) !!!!


      • ELIASNESSINEN
        Erkki48 kirjoitti:

        Onko mahdollista saada kuvaa jakkarasta ? Mikäli kunto hyvä, olen kiinnostunut tarjoamaan hieman enemmänkin ( siis : hieman ) ;) !!!!

        Kuvia saa ilmoittamalla sähköpostiosoitteen.


      • vanestiivi
        ELIASNESSINEN kirjoitti:

        Kuvia saa ilmoittamalla sähköpostiosoitteen.

        Laitatko yhteystietosi osoitteeseen [email protected] niin voisin tulla katsomaan tuoliasi.


      • Erkki48 kirjoitti:

        Onko mahdollista saada kuvaa jakkarasta ? Mikäli kunto hyvä, olen kiinnostunut tarjoamaan hieman enemmänkin ( siis : hieman ) ;) !!!!

        moro erkki48,kiinnostasko sua 120 cm pirkka-setti penkeillä? jos näin nii huutonetis olis mulla myynnissä...

        "headcat"


    • marru8?10=?

      Joko löysit jakkaralle ostajan. Päätitkö jo hinnan?
      Jakkara kiinnostaa. Minulla olisi sille mökillä passeli paikka.

      • saloju54js

        Terve!
        Minulla olisi jakkara, kiinnostaako?


      • zepijoo1
        saloju54js kirjoitti:

        Terve!
        Minulla olisi jakkara, kiinnostaako?

        Jos on vielä vapaana niin laita [email protected] kuvia ja hintatiedot.


    • arvi61

      onko mennyt jo??

      • saloju54js

        Minulla olisi jakkara, kiinnostaako?


      • hamstraaja1
        saloju54js kirjoitti:

        Minulla olisi jakkara, kiinnostaako?

        samanlainen jakkara on myynnissä tampereella hervannassa jankan kirpputorilla 250e hyvä kuntoinen singneeraus pohjassa ja laukaan puun leima teki mieli ostaa ku ittellä on samaa sarjaa oleva pöytä ja kaksi penkkiä ei vaan ole just ny varaa sijoittaa...


    • kormata

      Täällä uudessakaupungissa olisi 4 kpl laukaan puun tapiovaara design pirkka tuolia myytävänä alkuperäisväri ruskea, mutta jossainvälissä joku maalannut valkoiseksi valokuvia voin laitaa s-postilla.

      • kormata

        Laitankin huutonettiin mistä näkee myös kuvat


    • annukka4766

      Löydettiin mieheni kanssa Tapio Vaaran suunnittelema Pirkka penkki talosta jonka ostimme,ei ole halkeamia ja kaikki osat paikallaan,ajanpatinaa muuten kylläkin,myisimme pois kun vain tietäisimme paljonko kehtaisi pyytää..

    • Entistäjä

      Sain pari kuukautta sitte Pirkka setin, neljä tuolia ja pöydän, vm 1958, Laukaan Puun tekemä, todella hyvä kuntoiset, hintaan 500€, siihen voitte vertailla, oli yleisessä myynnissä

      • Pirkka-hullu

        Etsin tuollaista Pirkka-jakkaraa. Kulunut tai priima. Tarjoa kuvan ja hinnan kera jos löytyy tero(at)autokoulusymppis.fi


      • lisääpirkkaa
        Pirkka-hullu kirjoitti:

        Etsin tuollaista Pirkka-jakkaraa. Kulunut tai priima. Tarjoa kuvan ja hinnan kera jos löytyy tero(at)autokoulusymppis.fi

        Hei! joko sait Pirkka-jakkaran? Minulla olisi sellainen toistaiseksi. Kuvia voin laittaa, jos et ole vielä ostanut.


    • Jalkoja-lyhennetty

      Onko jalkoja lyhennetty, jonkun kaatumisen tai kulumisen johdosta ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe