TAPIOVAARA Pirkka-Jakkara

reinikaiset

Hei, myynnissä tapiovaaran polttoleimattu pirkka-jakkara. pohjassa laukaan puun made in finland tapiovaara design. istuinosa kulunut, korkeus 32cm kuntoluokitus tyydyttävä vuosimallia 1951-1952. olisiko innokkaita ostajia?

hintavertailussa pirkka-jakkara on noin. 100-300euroa mitä olen löytänyt netistä. jakkarasta maksettaisiin jo 100-130euroa romuritareista, mutta tuntuu että ne yrittävät ostaa turhankin halvalla.

kuvia:
http://i45.tinypic.com/souw5s.jpg
http://i49.tinypic.com/17elog.jpg
http://i48.tinypic.com/2vm605u.jpg

kommentteja?

24

6633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vt

Hei,

olen kiinnostunut tuolistasi, jos se ei ole vielä ehtinyt menemään. Mikä on hintapyyntösi?

• vee100

Moi. Olis tuollainen jakkara myynnissä...130e olis hinta. Ilmoita s-posti osoitteesi niin laitan kuvia.

• zepijoo1
        vee100 kirjoitti:

Moi. Olis tuollainen jakkara myynnissä...130e olis hinta. Ilmoita s-posti osoitteesi niin laitan kuvia.

Jos tämä on vielä myynnissä niin [email protected] osoitteessa olisi kiinnostunut ostaja.

• pirkka-ostaja

Hei,

Olisin kiinnostunut jakkarasta, vieläkö se on sinulla myynnissä?

• eliasnessinen

Heips !!!!!!!

Minultakin löytyy tuo kyseinen jakkara ja ihan ok kunto ikään nähden. Jakkara on Naantalissa.

• eliasnessinen kirjoitti:

Heips !!!!!!!

Minultakin löytyy tuo kyseinen jakkara ja ihan ok kunto ikään nähden. Jakkara on Naantalissa.

Hei
        Myytkö jakkarasi ja millä hinnalla? Voisn tulla kaupoille Liedosta.

• eliasnessinen
        pirjoanette kirjoitti:

Hei
        Myytkö jakkarasi ja millä hinnalla? Voisn tulla kaupoille Liedosta.

Jakkarasta on tarjottu jo parisataa mutta jos pistät vähän paremmaksi niin sillä lähtee. On ajan patinoima ja hyväkuntoinen, ei jalat halkeilleet yms. Jos kiinnostaa niin laita yhteystiedot tai sähköpostiosoite, otan yhteyttä.

• Erkki48
        eliasnessinen kirjoitti:

Jakkarasta on tarjottu jo parisataa mutta jos pistät vähän paremmaksi niin sillä lähtee. On ajan patinoima ja hyväkuntoinen, ei jalat halkeilleet yms. Jos kiinnostaa niin laita yhteystiedot tai sähköpostiosoite, otan yhteyttä.

Onko mahdollista saada kuvaa jakkarasta ? Mikäli kunto hyvä, olen kiinnostunut tarjoamaan hieman enemmänkin ( siis : hieman ) ;) !!!!

• ELIASNESSINEN
        Erkki48 kirjoitti:

Onko mahdollista saada kuvaa jakkarasta ? Mikäli kunto hyvä, olen kiinnostunut tarjoamaan hieman enemmänkin ( siis : hieman ) ;) !!!!

Kuvia saa ilmoittamalla sähköpostiosoitteen.

• vanestiivi
        ELIASNESSINEN kirjoitti:

Kuvia saa ilmoittamalla sähköpostiosoitteen.

Laitatko yhteystietosi osoitteeseen [email protected] niin voisin tulla katsomaan tuoliasi.

• Erkki48 kirjoitti:

moro erkki48,kiinnostasko sua 120 cm pirkka-setti penkeillä? jos näin nii huutonetis olis mulla myynnissä...

"headcat"

• marru8?10=?

Joko löysit jakkaralle ostajan. Päätitkö jo hinnan?
      Jakkara kiinnostaa. Minulla olisi sille mökillä passeli paikka.

• saloju54js

Terve!
        Minulla olisi jakkara, kiinnostaako?

• zepijoo1
        saloju54js kirjoitti:

Terve!

Jos on vielä vapaana niin laita [email protected] kuvia ja hintatiedot.

• arvi61

onko mennyt jo??

• saloju54js

• hamstraaja1
        saloju54js kirjoitti:

samanlainen jakkara on myynnissä tampereella hervannassa jankan kirpputorilla 250e hyvä kuntoinen singneeraus pohjassa ja laukaan puun leima teki mieli ostaa ku ittellä on samaa sarjaa oleva pöytä ja kaksi penkkiä ei vaan ole just ny varaa sijoittaa...

• kormata

Täällä uudessakaupungissa olisi 4 kpl laukaan puun tapiovaara design pirkka tuolia myytävänä alkuperäisväri ruskea, mutta jossainvälissä joku maalannut valkoiseksi valokuvia voin laitaa s-postilla.

• kormata

Laitankin huutonettiin mistä näkee myös kuvat

• annukka4766

Löydettiin mieheni kanssa Tapio Vaaran suunnittelema Pirkka penkki talosta jonka ostimme,ei ole halkeamia ja kaikki osat paikallaan,ajanpatinaa muuten kylläkin,myisimme pois kun vain tietäisimme paljonko kehtaisi pyytää..

• Entistäjä

Sain pari kuukautta sitte Pirkka setin, neljä tuolia ja pöydän, vm 1958, Laukaan Puun tekemä, todella hyvä kuntoiset, hintaan 500€, siihen voitte vertailla, oli yleisessä myynnissä

• Pirkka-hullu

Etsin tuollaista Pirkka-jakkaraa. Kulunut tai priima. Tarjoa kuvan ja hinnan kera jos löytyy tero(at)autokoulusymppis.fi

• lisääpirkkaa
        Pirkka-hullu kirjoitti:

Etsin tuollaista Pirkka-jakkaraa. Kulunut tai priima. Tarjoa kuvan ja hinnan kera jos löytyy tero(at)autokoulusymppis.fi

Hei! joko sait Pirkka-jakkaran? Minulla olisi sellainen toistaiseksi. Kuvia voin laittaa, jos et ole vielä ostanut.

• Jalkoja-lyhennetty

Onko jalkoja lyhennetty, jonkun kaatumisen tai kulumisen johdosta ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      279
      18452
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      101
      10590
    3. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      87
      7673
    4. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      433
      7187
    5. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      42
      4688
    6. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      41
      4291
    7. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      85
      3504
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      124
      3038
    9. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      97
      2595
    10. Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?

Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit
      Maailman menoa
      39
      2411
    Aihe