ovat tosi ahdistavia unia.Se mikä minulle on ahdistava uni ei välttämättä ole toiselle, mutta mistä nämä unet tulevat. Itse olen ruvennut näitä näkemään lääkityksen johdosta, mutta kait niitä tulee muutenkin?
Mikä on sinun painajaisesi vai näetkö lainkaan mitään unia, vai onko ne seesteisiä yöstä toiseen? Niin ja näetkö unesi värillisinä vai mustavalkoisina?
*haukotus, kun rupesi ramasemaan* :))
Painajaiset
41
454
Vastaukset
- Monta näkökulmaa
en mikään psykologi enkä asiantuntija suinkaan ole;)) Kaikkee muuta. Joskus, tuohon unien maailmaan vaan perehtynyt..vähäsen. Ihminen kun tuonne alitajuntaansa laittaa aika paljon asioita...mitä näkee, mitä tuntee ja aina ei siinä valvemaailmassa siis kun heräillä...Näitä kokemuksiaan mitkä voivat pitkältikin ajalta sitten taaksepäin tulla taas uniin...Uni on vaan sellainen eräänalainen suojamekanismi ihmisen omalle psyykkelle...asioita joita et valvetilassa ehkä niin mieti....Jos, sinulla nyt siellä asioita elämässäsi tai huoli tai murheita...vaikka...niin ne sitten tulevat uniisi...ja jos, tuohon asiaan perhehdyt vähän tarkemmin...saatat oppia tulkitsemaan näkemiäsi unia....nekö antavat sitten sinulle myös ratkaisun miten edetä...sitten eteenpäin..Nämä painajaiset voivat sitten tokia myös ihan fyysisisesti seikosta...huono nukkumisasento, ehkä ruoka, liian kuuma makuuhuone...tms....Tai sitten kun olet tulossa vaikka kipeeksi...nenä menossa tukkoon...tai kurkkukipu....;))) ihminen on psyko-somaattinen-fyysinen rakenteeltaan kaikki vaikuttaa kaikkeen...
Jotkut pitäävät unipäiväkirjaa....ihan sen vuoksi että, oppisivat tulkitsimaan omia uniaan...Itseään voi myös auttaa...unimaailman kautta...jos, näihin nyt uskoo... Vasta sitten kun tuo oman elämäsi tilanteen sen hetkinen ongelma on saanut ratkaisun tai olet sen valvetilassa tavallaan tiedostanut....usein se painajainenkin jää...itsestään...pois....
tsau:Friiduskeptinen olen etten usko kaikkiin unien selvittelyihin taikka muihinkaan hölyn pölyyn. En nyt tarkoita että väheksyisin toisten ihmisten uskomuksia.
Itse kyllä tiedän mistä tai miksi olen ruvennut näkemään painajaisia ja se lukee jo aloituksessa ja se on lääketieteellinen fakta. :)
- mincin
kauheita painajaisii joskus, sellasii et joku ajaa minuu takaa ja min täytyy mennä
johku piiloon, vintille tai komeroon.
Ihan kauheeta, kun herää hikisenä ja kauhuissaan.
Kyl kai niis värejäkin on, min täytyy tarkkailla sitä seuraavan kerran, kun painajainen tulee.että jos unensa näkee värillisenä, on jollain lailla lahjakas. Oletko? :))
Itselläni taas painajaisissa olen muka tappanut jonkun ja etsin pakopaikkaa vaikka olenkin syytön. No minulla ei ole hiki vaan sydän läpättää tuhatta ja sataa.- mincin
Nittaminax kirjoitti:
että jos unensa näkee värillisenä, on jollain lailla lahjakas. Oletko? :))
Itselläni taas painajaisissa olen muka tappanut jonkun ja etsin pakopaikkaa vaikka olenkin syytön. No minulla ei ole hiki vaan sydän läpättää tuhatta ja sataa.monellakin tavalla lahjakas, ei vaan ehken näy päällepäin kaikki lahjat ;))
Sul onkin julmia unia, hyi olkoon.
- Heikunkeikku
Kun silmämunani vetävät luomeni peitteikseen, niin vaivun koomamaiseen unitilaan.
En kykene sieltä syvyyksistä kattelemaan unia, jos niitä ylipäätään päässä vilistelee.
Elikkä en näeskele unia. En hyviä, en huonoja. Joskus ihan harmittaa, olisi kiva kattella unia.- Monta näkökulmaa
ihmiset ovat tuossa kovin erilaisia...itse näen paljon unia ja värillisiä kaikki...jotkut unet muistan hyvin vielä aamullakin...riippuu tuosta heräämisajankohdasta....kundi myös hyvin herkkä...toisinaan joudun rauhoittelemaan...hän ku näkee herkästi myös painajaisia... Usein kundin kanssa näitä hänen uniaan puhun jälkeenpäin sitten tavallaan auki....ovat hänelle niin todellisia... Rauhoittamiseen onneksi riittää tuo toteamus, että kultaseni se oli vain unta...
tsau:Friidu - Heikunkeikku
Monta näkökulmaa kirjoitti:
ihmiset ovat tuossa kovin erilaisia...itse näen paljon unia ja värillisiä kaikki...jotkut unet muistan hyvin vielä aamullakin...riippuu tuosta heräämisajankohdasta....kundi myös hyvin herkkä...toisinaan joudun rauhoittelemaan...hän ku näkee herkästi myös painajaisia... Usein kundin kanssa näitä hänen uniaan puhun jälkeenpäin sitten tavallaan auki....ovat hänelle niin todellisia... Rauhoittamiseen onneksi riittää tuo toteamus, että kultaseni se oli vain unta...
tsau:FriiduJoo, erilaisia immeisiä olemme.
Oon aina ihmetellyt, kun en noita unia näe. En tiedosta, että olisin nähnyt.
Ystävät kertoilevat tämän tästä, mimmosia unia ovat nähneet ja minä en voi koskaan kertoa mitään Jänniä omia uniani.
Mun molemmat lapsetkin on samanlaisia koomanukkujia. Ehkä menee geeneissä. Myös isäni oli yhtä kummallinen nukkuja. - Monta näkökulmaa
Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, erilaisia immeisiä olemme.
Oon aina ihmetellyt, kun en noita unia näe. En tiedosta, että olisin nähnyt.
Ystävät kertoilevat tämän tästä, mimmosia unia ovat nähneet ja minä en voi koskaan kertoa mitään Jänniä omia uniani.
Mun molemmat lapsetkin on samanlaisia koomanukkujia. Ehkä menee geeneissä. Myös isäni oli yhtä kummallinen nukkuja.aika pitkälti varmaan näin...vaikka mikään neurologi tai psykologi en ole;)) Uskon kuitenkin että, tuo aivorakenteemme kun kullakin kovin yksilöllinen ja sitten tuo geeniperinne myös....minkä saamme...vaikuttaa tähän...Ihmisen aivot kun ovat niin moninmutkaiset ja kummalliset ja myös iän myötä muuttuvat...että, kyllä tämä vaikuttaa...ilman muuta...Aivan samoin ajattelen..minäkin Heikkis...Pääasia että, edes jotenkin itseään valveilla ymmärtää;)) siis tähän kyllä laitettava että, väliin ymmärtää...siis omalta kohdatani....ainakin...
tsau:Friidu joskus jopa jatkosarjoja. Näen unta ja sit herään kun pitää käydä vessassa ja nukahtaessani uni jatkuu siitä mihin jäin ja tämä saattaa tapahtua monta kertaa yön aikana. :) Onneksi ne unet ovat olleet mukavia.
Minäkin väittäisin, että en näe unia, mutta alitajunnassa tiedän niitä nähneeni, mutta itsen kontrolli on niin vahva, että se estää minua niitä muistamasta heti herättyäni.
- Heikunkeikku
miljoona kirjoitti:
Minäkin väittäisin, että en näe unia, mutta alitajunnassa tiedän niitä nähneeni, mutta itsen kontrolli on niin vahva, että se estää minua niitä muistamasta heti herättyäni.
Joo, kyllähän nuo viisaammat ovat sanoneet, että Kaikki immeiset unia näkevät.
Ottaa vaan vähän kaaliin, kun saan silmäni auki, niin en ikinä muista nähneeni mitään unia.
Tahtoisin nähdä koko illan elokuvia, tarkotan kokoyön elokuvia. Värikkäitä ja mukavia komedioita.
Mun ystävä näkee usein tosi Tosi hauskoja unia.
- nnnnn
sinut itsensä kanssa,näkee painajaisia.
Yksinkertaista.
Aliajunnassa on asioita,joita ei alitajunta hyväksy.
Pahoja tekoja, ikäviä, ahdistavia tapahtumia.
Kannattaa vähentää pahan tekemistä.
Ei lääke itsessään aiheuta mitään,vaan oma elämä.- Monta näkökulmaa
minä ainakin uskon tuohon alitajuntaan....kundi ei minulla ole paha...mutta, poikeuksellinen herkkä havainnoimmaan asioita...ympärillään ja kärsii myös erittäin voimaakasti ns.aistiyliherkkyydestä..tähän hänellä hyvä lääkitys mikä vaikuttaa keskushermostoon.....ja kun kaikkia ei samalla tavoin hänenkään aivonsa käsitettele kun ns.normaali aivot..niin asiat joita minä en osaisi edes jännittää saati pelätä....tulevat hänelle uniin... Näistä uni-ongelmista kun meillä todella kundi kärsinyt myös...Onneksi nyt hän nukkuu yönsä kokonaisena...;) pitkälti tuon lääkityksen ansioista... Ihan vauvana olleessaan 2v ikävuotta kun meni siihen malliin että, tämä pikkuinen vauva heräsi noin 2-3 tunnin välein...joka ainut yö...
Ei minusta yhtä syytä painajaisiin...jos aikuisena kuitenkin niistä kovasti itse kärsii...niin kannattaa hakea apua rohkeasti ihan lääkäriltä sieltä kyllä laittavat tarvittaessa myös jatkotutkimuksiin....kyllä se syy sitten myös usein selviää...että, miksi... tuossa yhdessä komentissani kun tämän lauseen laitoin: että, ihminen on rakenteeltaan psyko-somaattinen-fyysinen...niitäkun ei poistaa keneltäänkään ihmiseltä näitä ominaisuuksia...saamme ne kukin syntyessämme....toiset ovat sitten herkempiä ja toiset vahvempia....mutta, tänäpäivänä osaataan myös ihmisiä paremmin auttaa....Luojan lykky....tietoa kun tullut enemmän ja kokoajan lisää...myös uutta tietoa...Aina tuo edistys ei huono asia...
tsau:Friidu taidat olla farmaseutti kun noin voit sanoa. Mitäpä tähän meikäläinen muuta kuin katso seuraavan kerran lääkeseloste kun popsit jotain ja mitä sanotaan haittavaikutuksissa.
Omaa lääkkeeni nimeä en viitti täällä sanoa kun en tiedä onko se sallittua.- RIMMIR
Kyllä painajaisia näkee jos elää huonossa suhteessakin, silloin se paha olo purkautuu painajaisissa.
- Gddkv
Nittaminax kirjoitti:
taidat olla farmaseutti kun noin voit sanoa. Mitäpä tähän meikäläinen muuta kuin katso seuraavan kerran lääkeseloste kun popsit jotain ja mitä sanotaan haittavaikutuksissa.
Omaa lääkkeeni nimeä en viitti täällä sanoa kun en tiedä onko se sallittua.laita ihmistä näkemään jotain mitä omassa elämääs ei ole.
Alitajunta on se joka sanelee unen.
Päivä selvittämättömät asiat joita omatunto paheksuu. - mincin
Gddkv kirjoitti:
laita ihmistä näkemään jotain mitä omassa elämääs ei ole.
Päivä selvittämättömät asiat joita omatunto paheksuu.mites kun nukutusaineetkin saa ihmiset näkemään kaikenlaisia painajaisia.
Mun yks tuttu kertoi, että lonkkaleikkauksen jälkeen hän näki hirveitä unia, samoin kun
joutui syömään vahvoja särkylääkkeitä.
Kun lääkitys loppui, katosivat unetkin. - Monta näkökulmaa
Nittaminax kirjoitti:
taidat olla farmaseutti kun noin voit sanoa. Mitäpä tähän meikäläinen muuta kuin katso seuraavan kerran lääkeseloste kun popsit jotain ja mitä sanotaan haittavaikutuksissa.
Omaa lääkkeeni nimeä en viitti täällä sanoa kun en tiedä onko se sallittua.Niitta...Kandee ottaa tuo asia oman lääkärisi kanssa puheeksi. Nyt. Lääkkeet kun vaikuttavat eri-ihmisiin erilailla ja myös näillä pitoisuuksilla on merkitys se lääke mikä sopii toiselle ei välttämättä ole kovin hyvä toiselle.....voi olla että, sinulle sopisi joku toinen valmiste paremmin...Ylipäätään ihan samoin ajattelen että, on erittäin hyvä tarkkailla itse näitä sivuoirejuttuja, jos, vähänkin epäilet tai niitä ilmautuu niin....tuo myöskin että, hyvä lääkäri kyllä tietää tämä n.s.toleranssirajat...tarkoitus kun jos, hoitosuhde on hyvä...elikä jos pysyvää lääkitystä sillee tarvitse...niin myös se että, päästään pikkuhiljaa myös pois...Lääkkeet ovat aina kemiallisia yhdisteitä...jotka, vaikuttavat sekä keskushermostoon että, tuonne aivoihin...
tsau:Friidu
mutta, edelleen sitä mieltä että, ihminen on psyk-somaattinen-fyysinen olento;)) Eikä niin yksinkertainen suinkaan rakenteeltaan...ja ominaisuuksiltaan....mitä ulkoapäin luulisi...että, kasa luita ja lihaa...siinä vain...;)). - mitäkä mies
Tässäkö tämä nyt sitten tuli,mä oonki pahantekijä,koska mun unet on aina painajaisia.On totta etten hyväksy näitä tapahtumia mitä näen,varastamista,eläinten kanssa tappelemista,pakenemista ja sokerina pohjalla,väärässä sängyssä nukkumista.Lopetan pahan teon heti.
Monta näkökulmaa kirjoitti:
Niitta...Kandee ottaa tuo asia oman lääkärisi kanssa puheeksi. Nyt. Lääkkeet kun vaikuttavat eri-ihmisiin erilailla ja myös näillä pitoisuuksilla on merkitys se lääke mikä sopii toiselle ei välttämättä ole kovin hyvä toiselle.....voi olla että, sinulle sopisi joku toinen valmiste paremmin...Ylipäätään ihan samoin ajattelen että, on erittäin hyvä tarkkailla itse näitä sivuoirejuttuja, jos, vähänkin epäilet tai niitä ilmautuu niin....tuo myöskin että, hyvä lääkäri kyllä tietää tämä n.s.toleranssirajat...tarkoitus kun jos, hoitosuhde on hyvä...elikä jos pysyvää lääkitystä sillee tarvitse...niin myös se että, päästään pikkuhiljaa myös pois...Lääkkeet ovat aina kemiallisia yhdisteitä...jotka, vaikuttavat sekä keskushermostoon että, tuonne aivoihin...
tsau:Friidu
mutta, edelleen sitä mieltä että, ihminen on psyk-somaattinen-fyysinen olento;)) Eikä niin yksinkertainen suinkaan rakenteeltaan...ja ominaisuuksiltaan....mitä ulkoapäin luulisi...että, kasa luita ja lihaa...siinä vain...;)).torstaina puheeksi lekurin kanssa noista sivuoireista, mutta sanoi, että nyt hoidetaan sydäntäsi eikä siitä lääkkeestä luovuta ja nosti annostani. No se on sitten vain kärsittävä. Jos ne vaikka ajan kanssa vähenisivät..*toiveikkaana*
:))))- ....
Gddkv kirjoitti:
laita ihmistä näkemään jotain mitä omassa elämääs ei ole.
Päivä selvittämättömät asiat joita omatunto paheksuu.ihisen uniin tulee myös ympäristön tapahtumia, esimerkiksi järkyttävät uutiset. Kaikki mitä ihminen näkee ympärillään vikuttaa alitajunnan maailmaan, ei vain ihmisen omat teot. Yrityksesi syyllistää painajaistennäkijöitä kertoo omasta huonosta käyttäytymisestäsi.
noin yksinkertaista, ihmisen uniin vakuttavat paitsi oma elämä, myös ympärillämme oleva. Siten vaikkapa toisen ilkeät sanat voivat vaikuttaa painajasen syntyyn.
- Monta näkökulmaa
Nittaminax kirjoitti:
torstaina puheeksi lekurin kanssa noista sivuoireista, mutta sanoi, että nyt hoidetaan sydäntäsi eikä siitä lääkkeestä luovuta ja nosti annostani. No se on sitten vain kärsittävä. Jos ne vaikka ajan kanssa vähenisivät..*toiveikkaana*
:))))toivotaan niin, ja pidänhän sydämestäsi nyt hyvää huolta. Miehellänikin nuo lääkkeet niin tarkkana on oltava tuon lääkityksen kanssa ei leikkimistä...Nyt kun pakkaset täällä Stadissa pikku hiljaa vähän helppotavat, niin jospa hänet saisin edes pienelle kävelylenkille tämän vaikka vaan korttelin ympäri...Nyt kun hän vaan autolla ajaisi...Täällä tuo kosteus ja pakkasen yhdistelmä kun hänellä sydämen päälle...ikävästi... mutta onneksi mennään kohti kevättä;))
tsau:Friidu - :/
lääkkeissä mainitaan painajaiset sivuvaikutuksina. Sano vielä, että puhdas omatunto on hyvä päänalus. ://
Unet ovat koettua, toivottua, pelättyä elämää, luettua, kuultua, sekameteliä, minkä aivot yöllä järjestelevät.
ihminen näkee unia,mutta niitä ei välttämättä muista seuraavana päivänä.Harvoin näen itse painajaisia,mutta jos näen,niin niissä on kummituksia..:¤
Unethan tulevat ihmisen alitajunnasta.Uskon samaan kuin herttainen Friidukin...:)jostainhan niiden on tietenkin tultava, mutta se on minusta hölynpölyä että niitä osattaisiin tulkita. Niin monta kertaa minulle on niitä tulkittu ja yksikään ei ole mennyt lähellekään. Anteeksi vain niille jotka niitä minulle ovat tehneet :))))
Nittaminax kirjoitti:
jostainhan niiden on tietenkin tultava, mutta se on minusta hölynpölyä että niitä osattaisiin tulkita. Niin monta kertaa minulle on niitä tulkittu ja yksikään ei ole mennyt lähellekään. Anteeksi vain niille jotka niitä minulle ovat tehneet :))))
Unien tulkitseminen ei varmaankaan ole mitään helppoa...
Näin kerran muutes unen,jossa mun ystävä katteli sanomalehden kokosta puhelinlaskua.Se koko paperi oli musta ja tekstit valkosia..Meni pari viikkoa,niin hän sain tosi suuren puhelinlaskun,joka oli hänen kumppaninsa tekemä.Liittymä oli ystäväni nimellä...Tää oli tosi kummallinen juttu..ihan oikee enne...
nähneeni unta, ei niitä aamulla juurikaan muista. Viime yönä näin painajaista, siinä oli paljon mustia käärmeitä jotka tulivat minua kohti, kaameeta sanon minä. Sen harvan kerran elämäni aikana, noin pari-kolmekertaa kun olen käärmeistä unta nähnyt ovat tietäneet ihmissuhde ongelmia. Kerran nuorena, kun olin seurustellut noin puolivuotta eka poikakaverini kanssa, näin pistävästä käärmeestä unta, muutaman päivän päästä seurustelumme loppui,eikä mukavalla tavalla ollenkaan):
harmi tai miten sen nyt sitten ottaa, kun en tiedä mitä tarkoitit ettei se ollut mukava kokemus. Jotkut selittävät että käärmeiden näkeminen olisi jotenkin seksualisuuteen viittaavaa (puutetta), mutta sinulle se merkitsi eroa.
Pahimmat painajaiseni ovat muistoja jotka tulevat uniin, mutta ihmisen luonto on niin armahtavainen, että aina kun herään, en muista niitä enää.
suojella sitten minuakin. Minä se vaan muistan painajaiseni ja osan tavallisistakin unistani jopa vuosikymmeniä. Hyrrrrrr......
- mitäkä mies
Olen varmaan painajaisten kunkku,mutta en koskaan pääosissa.Tarkotin että en näe juurikaan tavallisia unia,vaan melkein kaikki on painajaista.Milloin mitäkin,joskus juoksen villieläimiä pakoon,painin karhun kanssa,auto on varastettu.Olen nähnyt jopa unta että nukun väärässä paikassa,en onneksi kuitenkaan pakastimessa,tai kaivossa.
Mun unet on niin todentuntuisia että menee pitkälle päivään,että saan unen mielestäni.
Voihan olla että minulle tapahtuu ja sattuu kaiken aikaa ja jos ei tapahdu,keksin jotain todella rauhatonta.Meikäläisen halvin huvitus on varmaan vilkas mielikuvitus.
Tänään on ollutkin todella seesteinen päivä,eikä ole mitään sattunut ja siksi mietinkin,mihin tästä suunnistaisin,saunaanko? kaupungin humuun..tai kyläilemään..Jaa,nyt keskin,syömään:))sillä se tuo varmasti maukkaat mykkä elokuva unet..- Jassumarke
Täällä on toinen unennäkijä. Näen joskus niin painostavia unia, että herään siihen kun sanon jotakin ääneen, viimeksi huusin apuaaaa ja kissa säikähti kun nukkui mun peitteeni alla. Häntä pakasuna ja selkä köyryssä seisoi sängyn toisella puoliskolla ja katsoi minua. Joskus unet ovat niin eläviä, että tajuan, jos tästä saan itseni hereille, se loppuu, mutta itsensä herättäminen unesta ei olekeaan ihan yksinkertainen juttu.
Se on faktaa, että naisilla hormoonitoiminta vaikuttaa jos sattuu olemaan kovin herkkä, lääkkeistä en tiedä mutta voihan se olla niinkin, jokainen tietää itse parhaiten.
Luen parhaillaan erästä ihan hirveää kirjaa sisällöltään mutta uniini se ei ole vielä tullut, monesti niihin tulevat juuri ne edellisinä päivinä askarruttaneet asiat tavalla tai toisella. Asian kai täytyy siis jollain tavalla henkilökohtaisesti tunnetasolla koskettaa ja sitten se tunkeutuu tuonne pään sisuksiin. samantyylisiä unia minäkin näen ja se että ne on niin todentuntuisia, siksi kohta saan niiden takia hermoromahduksen, no ei nyt ihan, mutta saisivat loppua. :(
Jassumarke kirjoitti:
Täällä on toinen unennäkijä. Näen joskus niin painostavia unia, että herään siihen kun sanon jotakin ääneen, viimeksi huusin apuaaaa ja kissa säikähti kun nukkui mun peitteeni alla. Häntä pakasuna ja selkä köyryssä seisoi sängyn toisella puoliskolla ja katsoi minua. Joskus unet ovat niin eläviä, että tajuan, jos tästä saan itseni hereille, se loppuu, mutta itsensä herättäminen unesta ei olekeaan ihan yksinkertainen juttu.
Se on faktaa, että naisilla hormoonitoiminta vaikuttaa jos sattuu olemaan kovin herkkä, lääkkeistä en tiedä mutta voihan se olla niinkin, jokainen tietää itse parhaiten.
Luen parhaillaan erästä ihan hirveää kirjaa sisällöltään mutta uniini se ei ole vielä tullut, monesti niihin tulevat juuri ne edellisinä päivinä askarruttaneet asiat tavalla tai toisella. Asian kai täytyy siis jollain tavalla henkilökohtaisesti tunnetasolla koskettaa ja sitten se tunkeutuu tuonne pään sisuksiin.siinäkin muuten on, että ihan tavallinenkin uni voi tuntua ahdistavalta ja siihen herää, näin ainakin käy joskus minulle.
- Jassumarke
Nittaminax kirjoitti:
samantyylisiä unia minäkin näen ja se että ne on niin todentuntuisia, siksi kohta saan niiden takia hermoromahduksen, no ei nyt ihan, mutta saisivat loppua. :(
mitään herkkua ja olen niistä lääkärillekin valitellut ja pyytänyt jopa nukahtamislääkettä, muttei anna jostain syystä. Olen sitten ajatellut, että katsellaan filmejä. Onneksi tyttö nukkuu eri huoneessa eikä kuule kun joskus höpötän unissani, siihen kummasti aina herään. No en onneksi joka yö harrasta tuota yksinpuhelua.
Liikunta auttaisi, mutta nyt vasta pääsee kunnolla ulkoilemaan ja lenkkeilemään kun on ollut niin pirun kylmää.
Tuosta ahdistavuudesta, en edes muista milloin olisin nähnyt pelkästään positiivista unta. Viime yönä se oli hilkulla. Ostin kauniit saappaat jotka maksoivat vain 2,90 €. No kun maksoin viisikymmppisellä, sain vain 0,50 c takaisin. Siinä samalla oli peritty erään henkilön laskuun ostamia juttuja...
En ole vielä selitystä ehtinyt keksimään, jospa se tässä päivän mittaan valkenee:))
aikoihin en ole nähnyt painajaisia, ainakaan en muista nähneeni, mutta vuosia sitten minua piinasi sma painajainen kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Putosin ja putosin ja putosin, mitä ihmeellisimmistä paikoista.
putoamiseen olen kuullut yhden teorian että se johtuisi lihasten äkillisestä rentoutumisesta. Itsekkin aikoinaan näin niitä mutta jotenkin unissani käänsin sen niin että lopulta lensin ja se oli hauskaa. Pahus kun en enää niitä näe tai tunne. :))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6923682Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002788Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211761Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771652Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531631- 821603
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3751551Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101520- 281379
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901293