Eikö Brooke Logan-Forrester-Grant-Forrester ole maailmanluokan huippukemisti, valmisti ihmeellisen aineen joka tekee vaatteista rypyttömän. Eikö tuollaisesta ihmekeksinnöstä pitäisi antaa Nobel, olisi se hienoa, Forresterit Norjassa, melkein kuin Suomessa! Eivät ole muuten pitkään aikaan Italiassa käyneet, miksi, vanhaan hyvään aikaan siellä säännöllisesti käytiin.
Brookelle Nobelin palkinto
7
1060
Vastaukset
- sukua
Eikä ole omena kauas puusta pudonnut; Pritkettihän on lahjakkaampi kuin sydänkirurbit. Tuosta noin vaan löytää tietsikan sivuilta parantavan tiedon sydänpotilaalle. Nobelin lääketieteen palkintoehdokas! Ps. miksi lääkäriksi se Pritketti aikoinaan valmistuikaan? Muistan kun sai valmistujaislahjaksi stetoskoopin. Toivottavasti ei tarvitse itse ostaa röntgenkonetta :( kun ei tullut lahjaksi.
- Varmana on
Taylor antaa kyllä kovan vastuksen Nobelin palkintoa jaettaessa. Taylor on huippusyöpälääkäri sekä Amerikan parhaita psykiatreja! Forresterit ovat huippulahjakasta väkeä, yliopistot käydään vuodessa kahdessa.
- aikakone keksitty
Varmana on kirjoitti:
Taylor antaa kyllä kovan vastuksen Nobelin palkintoa jaettaessa. Taylor on huippusyöpälääkäri sekä Amerikan parhaita psykiatreja! Forresterit ovat huippulahjakasta väkeä, yliopistot käydään vuodessa kahdessa.
Mutta ajatelkaa tätä: lapset vanhenevat tuossa sarjassa mutta aikuiset pysyvät aina saman näköisinä, nuorina kuin sarjan alkaessa Suomessa -91. Miksi lasten vuodet ovat lyhyempiä kuin aikuisten vuodet?
- tummamummo
Varmana on kirjoitti:
Taylor antaa kyllä kovan vastuksen Nobelin palkintoa jaettaessa. Taylor on huippusyöpälääkäri sekä Amerikan parhaita psykiatreja! Forresterit ovat huippulahjakasta väkeä, yliopistot käydään vuodessa kahdessa.
etevä on Bridgetkin, teki sydänsiirron sukulaiselleen ja kekkasi netistä oivan hylkimisenestolääkkeen ja nyt oivalsi isänsä myrkytystilan...
ja eikös hän ollut osallisena keinohedelmöityksessäkin jotenkin...
hän taitaa lääketieteestä aika laajat alueet... - Tarvetta ois
tummamummo kirjoitti:
etevä on Bridgetkin, teki sydänsiirron sukulaiselleen ja kekkasi netistä oivan hylkimisenestolääkkeen ja nyt oivalsi isänsä myrkytystilan...
ja eikös hän ollut osallisena keinohedelmöityksessäkin jotenkin...
hän taitaa lääketieteestä aika laajat alueet...Vai hoitaako Taylor ne hommat koko perheen puolesta?
- miten olis p...
ihmetellyt sitä, että miksei käsikirjoittaja kirjoita juonta suoraan siten, että Ridge menee naimisiin Taylorin kanssa sen takia, että hän on perheenäitinä hyvä ja Brooke olisi jalkavaimona sillä seksipuolella.
Brooketyyppihän edustaa juuri sitä, mikä on tarkoitettu tyydyttämään lähinnä miehen seksitarpeet.Brooke on muutakin kuin seksiä. Hän vaan on sen verran seksikäs, että sille on kaikki kateellisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483