Kertokaapas viisaat missä vika kun kone sammuu kun kierrokset nousee pauttiarallaa 3500 kiekkaan. Kone lähtee hyvin käymään kylmänä ja lämpimänä, tyhjäkäynti tasaista ja normi ajo sujuu mutta kun kiihdyttää niin että kierrokset nousee tuonne aiemmin mainittuun niin moottoripa keksii sammua kuin veitsellä leikaten?!?!!? Lähtee kotvasen kuluttua kyllä käymään kuin mitään ei olisi ollut....
2.4 GDI sammuu
3
459
Vastaukset
- 1+18
Joku vika jossain laittaa ECU:n safety moodiin eli suojatakseen auton tekniikkaa sillä voi vain körötellä lähimpään korjaamoon.
- kaasuläppäkotelo
Siinä on läpänakseli magneetti kehyksessä, joka sitä läppää kääntelee, parilla tipalla kiinni ja kun läppä kääntyy riittävän auki, niin se kiinnitys irtoa ja läppä menee tyhjäkäyntiasentoo. Siitä se kone sitten alkaa ihmettelemään ja sammuttaa pirssin. Kaasuläppäkotelon voi korjata joko juottamalla tai liimaamalla vaikka esim. epoksiliimalla, mutta huolellinen pitää olla vain siinä että juottaa/liimaa sen läpän oikeaan asentoon, jotta tyhjäkäynti ei sekoa, mutta yleensä niistä vanhoista täpistä pystyy helposti päättelemään mihin kohtaan kiinnittää. Samalla kun ottaa kaasuläppäkotelon irti, niin kannattaa putsata se kummaltakin puolelta huolellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762