Kertokaapas viisaat missä vika kun kone sammuu kun kierrokset nousee pauttiarallaa 3500 kiekkaan. Kone lähtee hyvin käymään kylmänä ja lämpimänä, tyhjäkäynti tasaista ja normi ajo sujuu mutta kun kiihdyttää niin että kierrokset nousee tuonne aiemmin mainittuun niin moottoripa keksii sammua kuin veitsellä leikaten?!?!!? Lähtee kotvasen kuluttua kyllä käymään kuin mitään ei olisi ollut....
2.4 GDI sammuu
3
508
Vastaukset
- 1+18
Joku vika jossain laittaa ECU:n safety moodiin eli suojatakseen auton tekniikkaa sillä voi vain körötellä lähimpään korjaamoon.
- kaasuläppäkotelo
Siinä on läpänakseli magneetti kehyksessä, joka sitä läppää kääntelee, parilla tipalla kiinni ja kun läppä kääntyy riittävän auki, niin se kiinnitys irtoa ja läppä menee tyhjäkäyntiasentoo. Siitä se kone sitten alkaa ihmettelemään ja sammuttaa pirssin. Kaasuläppäkotelon voi korjata joko juottamalla tai liimaamalla vaikka esim. epoksiliimalla, mutta huolellinen pitää olla vain siinä että juottaa/liimaa sen läpän oikeaan asentoon, jotta tyhjäkäynti ei sekoa, mutta yleensä niistä vanhoista täpistä pystyy helposti päättelemään mihin kohtaan kiinnittää. Samalla kun ottaa kaasuläppäkotelon irti, niin kannattaa putsata se kummaltakin puolelta huolellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083