HeKi pyöritteli upean voiton sarjaa johtavasta KooKoosta. Samaan aikaan heppoinen SaPKo hävisi eikä saanut edes maalia aikaiseksi.
Upea voitto HeKille
4
331
Vastaukset
- KooKooMan
KooKoo:lla onkin varaa hävitä, vieden sarjavoiton helposti. HeKi ja RoKi karsii putoamisesta.
Ei väliä SaPKollakaan, loput pelit pelataan huumorilla. Sarjapaikka varma, toisin kuin heinolan kahvakiekon luusereilla.
- mies savosta
SavoRULES kirjoitti:
Ei väliä SaPKollakaan, loput pelit pelataan huumorilla. Sarjapaikka varma, toisin kuin heinolan kahvakiekon luusereilla.
HeKi innostuu pelaamaan kärkijoukkueita vastaan, muttei pahvijoukkueita vastaan kuten SaPKo.
HeKi on sarjan paras ylivoimajoukkue. - Hirttomies
mies savosta kirjoitti:
HeKi innostuu pelaamaan kärkijoukkueita vastaan, muttei pahvijoukkueita vastaan kuten SaPKo.
HeKi on sarjan paras ylivoimajoukkue.Ylivoimaisen varmasti putoaa siis Suomi-sarjaan kevyen heitettävästi.
KooKoo ei pelannut edes täysillä kun heille merkityksetön ottelu. Paukkuja kun kannata tuhlata mestiksen kämmäri porukkaan, kun HeKi uupelot putoaa muutenkin kanasarjaan höyheniään nyppimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228