HeKi pyöritteli upean voiton sarjaa johtavasta KooKoosta. Samaan aikaan heppoinen SaPKo hävisi eikä saanut edes maalia aikaiseksi.
Upea voitto HeKille
4
305
Vastaukset
- KooKooMan
KooKoo:lla onkin varaa hävitä, vieden sarjavoiton helposti. HeKi ja RoKi karsii putoamisesta.
Ei väliä SaPKollakaan, loput pelit pelataan huumorilla. Sarjapaikka varma, toisin kuin heinolan kahvakiekon luusereilla.
- mies savosta
SavoRULES kirjoitti:
Ei väliä SaPKollakaan, loput pelit pelataan huumorilla. Sarjapaikka varma, toisin kuin heinolan kahvakiekon luusereilla.
HeKi innostuu pelaamaan kärkijoukkueita vastaan, muttei pahvijoukkueita vastaan kuten SaPKo.
HeKi on sarjan paras ylivoimajoukkue. - Hirttomies
mies savosta kirjoitti:
HeKi innostuu pelaamaan kärkijoukkueita vastaan, muttei pahvijoukkueita vastaan kuten SaPKo.
HeKi on sarjan paras ylivoimajoukkue.Ylivoimaisen varmasti putoaa siis Suomi-sarjaan kevyen heitettävästi.
KooKoo ei pelannut edes täysillä kun heille merkityksetön ottelu. Paukkuja kun kannata tuhlata mestiksen kämmäri porukkaan, kun HeKi uupelot putoaa muutenkin kanasarjaan höyheniään nyppimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811155
- 827549
- 755509
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445494Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764798Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334173- 483026
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412505- 402440