Tää ei ehkä ole oikea palsta, mutta en löytänyt parempaakaan. Mulla ollut nyt muutaman päivän niinkun ois kuumetta, mutta ei ole kuitenkaan. Poskia kuumottaa ja on huono olo. Sit yhtenä aamuna kun käännyin sängyssä, huone pyöri silmissä hetken, tuli kauhea hiki. No, sit käänsin toiselle kyljelle, taas sama juttu, nousin istumaan, sit loppui. Hutera olo oli koko päivän ja oksetti. viime yönä taas hiukan samaa, kun käänsin itseni oikealle kyljelle. Onko tää jotain virustautia? Asentohuimaukseen sopis kyllä nuo huimausoireet, mutta ihmetyttää tää olo, on aivan kuin olis kuumetta, viluttaa ym. mutta ei ole.
huimaus ja huono olo
4
699
Vastaukset
- tyttönen---
käymään korvalääkärillä. Tuollaiset kiertohuimaksen kaltaiset oireet viittaavat korvahommiin ja parhaimman avun saat korvalääkäriltä. Tottakai virus saattaa olla, kun on kaikenlaista flunssaa liikkeellä. Hoidata homma ajoissa.
- kivulias
Mulla tuli samanlainen huimaus 2006 oireita on ollut monta kertaa sen jälkeen.Pääsin lääkäriin ensikerralla
siellä oli valveutunut lääkäri joka sanoi sen olevan hyvänlaatuinen asentohuimaus.(tosi hyvänlaatuinen kun ihmisellä hirveä olo)Hoitona on vain asentohoidot niitä teen säännöllisesti joka olta määrätyt liikkeet kun alan nukkumaan.Netissä hyvät ohjeet sivulla http://www.laakarilehti.fi/files/472004.html (Laitakari kyösti)
Näitä liikkeitä teen kun tulee rajut kohtaukset, oksentanut oon niin paljon että pahaa tekee.
Olen kulkenut korvalääkärit ja neurologit, eivät voi auttaa.Vaiva on tullut jäädäkseen.Osaan nykyisin sen kans elää ja varon kaikkea pään äkillisiä liikkeitä.Ei ylös ei alas ei sivuille nopeaan vaan harkiten ja hitaasti.
Korkeita paikkoja kammoan.Joka aamu pää pitää ensin "kerätä" eli tasottaa sängyssä ennen kuin pystyy nousemaan ylös. - oksettaa
kivulias kirjoitti:
Mulla tuli samanlainen huimaus 2006 oireita on ollut monta kertaa sen jälkeen.Pääsin lääkäriin ensikerralla
siellä oli valveutunut lääkäri joka sanoi sen olevan hyvänlaatuinen asentohuimaus.(tosi hyvänlaatuinen kun ihmisellä hirveä olo)Hoitona on vain asentohoidot niitä teen säännöllisesti joka olta määrätyt liikkeet kun alan nukkumaan.Netissä hyvät ohjeet sivulla http://www.laakarilehti.fi/files/472004.html (Laitakari kyösti)
Näitä liikkeitä teen kun tulee rajut kohtaukset, oksentanut oon niin paljon että pahaa tekee.
Olen kulkenut korvalääkärit ja neurologit, eivät voi auttaa.Vaiva on tullut jäädäkseen.Osaan nykyisin sen kans elää ja varon kaikkea pään äkillisiä liikkeitä.Ei ylös ei alas ei sivuille nopeaan vaan harkiten ja hitaasti.
Korkeita paikkoja kammoan.Joka aamu pää pitää ensin "kerätä" eli tasottaa sängyssä ennen kuin pystyy nousemaan ylös.mulla tuli toi vaiva muutma vuosi sitten ,ensin oli flunssa kun palellutin itseni oikein kunnolla. kurkku oli kipee ja kuumetta hiukan sen jälkeen korvakipu ja sit toi asentohuimaus. hirvee tauti. elä palelluta ittiäs.
- Kivuton
Oireesi aiheuttajaksi sopii huonosti toimiva tasasapainoaisti eli tasapainoaistin toimintahäiriö, jota on tavallisimmin kutsuttu asentohuimaukseksi. Ns. vanhoilla asentohoitotekniikoilla (Lempert, Rahko, Semont, Epley...) ei ole saatu kovinkaan hyviä hoitotuloksia pitemmän päälle.
Jotta asentohoito tehoaa, sen hoitoasentojen täytyy sopia mahdollisimman tarkasti tasapainoaistin kaarikäytävien soikeaan muotoon ja kaikkia kaarikäytävia täytyy hoitaa tietyssä järjestyksessä sekä rytmissä.
Tietoa uusimmasta hoitotekniikasta löydät osoitteesta asentohoito.auttaa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564