Uudelleen asennus läppäriin

Näpyttelijä

Minulla on HP:n läppäri, jossa on system recovery. Haluaisin asentaa koneeni uudelleen tehdasasetuksille. palautuslevyjä ei ole. Ongelma on se, että kun yritän konetta käynnistäessä päästä F11:sta järjestelmän palautukseen...ei kone suostu sinne menemään vaan avautuu normaalisti. Samaa pätee, jos valitsen koneen valikosta system recover ja valitsen palautuksen. Olen yrittänyt näpytellä F11:sta oikein urakalla HP: logon ilmestyessä näytölle..mutta mitään ei tapahdu :) Mikä siis neuvoksi? Eikö mikään muu kuin palautuslevyjen hommaaminen..

6

367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eerops

Etkö ole polttanut palautuslevyjä koneen ostamisen jälkeen? Eikös ne voi polttaa milloin vain?

• fakifaki

painelet vaan väärää f:ffää

• näpyttelijä

polttaa palautuslevyjä..ja alkuun näyttikin hyvältä, että saan ne poltettua..mutta lopussa ohjelma ei pysty "todentamaan" levyä ja heittää ilmoille error 20 laatan. HP:n sivuilla tämä viittaa siihen, ettei iso imagea ei voida luoda..Outoa oli myös se, että ohjelma ilmoitti polttamaiseen tarvittavan vain yhden levyn..minulla köytössä oli DVD R 4,7GB..voiko olla mahdollista että yksi levy riittää? Levyn polttamisen jälkeen levyllä kuitenkin näkyi tavaraa 156Mt:n verran, mikä tuntuu aika vähältä..F11 ei toimi edelleen sekään..joten kyllä tämä tapaus aiheuttaa päänvaivaa..

• كارتر يصل الى الحصان

kaksi läppäriä, erimerkkistä ja molemmissa on tarvittu kaksi DVD- levyä palautuslevyjen tekoon.

• Pingis
        كارتر يصل الى الحصان kirjoitti:

kaksi läppäriä, erimerkkistä ja molemmissa on tarvittu kaksi DVD- levyä palautuslevyjen tekoon.

Kyllä minunkin Hp:ssa meni kaksi DVD-levyä tuohon hommaan. Eikös se error jo kerro ettei se levyjen luonti oikein onnistunut..pipariksi tais mennä. Olet tainnut jotain säätää Recovery aseman kanssa kun sekään ei suostu avaamaan itseään. F11 pitäisi olla oikea nämiskä, on ainakin tässä koneessa.
        Josko vaan pyytäisit Hp:ta ne palautuslevyt?

• näpyttelijä
        Pingis kirjoitti:

Kyllä minunkin Hp:ssa meni kaksi DVD-levyä tuohon hommaan. Eikös se error jo kerro ettei se levyjen luonti oikein onnistunut..pipariksi tais mennä. Olet tainnut jotain säätää Recovery aseman kanssa kun sekään ei suostu avaamaan itseään. F11 pitäisi olla oikea nämiskä, on ainakin tässä koneessa.
        Josko vaan pyytäisit Hp:ta ne palautuslevyt?

..error laatasta sai päätellä, ettei tästäkään vaihtoehdosta mitään siis tullut :) Recovery osioon en ole koskaan koskenut, mutta osio ei vaan pelaa. Olisikohan sillä mitään merkitystä asian kanssa, että koneen ostettuani ensiasennuksen yhteydessä kone heitti keskenkaiken blue screenin..ja jouduin käynnistämään koneen uudelleen, vaikka sitä pitäisi tässä vaiheessa välttää. Asennus kuitenkin jatkui hyvin enkä sen vuoksi asiaan enää kiinnittänyt huomiota. Jokin kuitenkin jökkäsi silloin ja pohdinkin tässä, että olisiko asialla merkitystä recovery osion toimimattomuuteen. Mene ja tiedä. Laitoin palautuslevyt tilaukseen ja asennan koneen niillä uusiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe