minä olen messut

en enää mene

Tulipa käytyä messuilla,täytyy sanoa että täysin rahastusta koko touhu,markkinahumua jossa myydään roinaa hirveään hintaan...
Luulisi olevan jotain lämmintä mukana,jätti kyllä kylmäksi.
Kävin kuuntelemassa erään hyvin kuuluisan herran luennonkin,ihan pelkkää kirjan markkinointia tuntui olevan.

8

1104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Brina

      Olen huomannut samaa muillakin 'henki'-messuilla. Luennoitsijat markkinoivat omaa toimintaansa tai kirjojaan, ja siis MARKKINOINTI on avainsana siellä kaikessa! Ainoa hyvä puoli messuilla on se, että siellä tapaa paljon 'samanhenkistä' porukkaa ja syntyy usein luentoja mielenkiintoisia keskusteluja jopa tuntemattomien ihmisten kanssa.

      • ei ikinä enää

        Mutta pointti on myös siinä,uskottavuudessa.
        Tunnenkin useita meedioita ja henkiparantajia,he ovat läpeensä hyviä ihmisiä joiden elämän tehtäväksi on auttaa lahjoillaan,meneekö rahastus sitten överiksi.
        Ymmärrän että heidänkin täytyy elää,ja saada rahaa jostain,mutta kyllä siinäkin täytyy olla rajansa,tai sitten palauttaa rahat takaisin jos eivät onnistuneet tehtävässään,sitähän he eivät tule tekemään koska luottavat asiakkaidensa hyvään tahtoon tyytyä olemaan kiitollinen vaikkei saanetkaan mitään!
        Vanha sanonta,täytyy elää kuten opettaa.
        Tälläinen markkinahumu ja krääsä,ahneet palveluntuottajat kyllä vievät pohjan hyvältä asialta,ikävä sanoa mutta sellainen haiskahtaa täysin lähimmäisen hädän hyväksi käytöltä.
        Olen itsekkin käynyt henkiparantajalla ja parilla meediolla,tekopyhiltä rahan ahneilta ihmisiltä he minusta vaikuttavat...jos et maksa,en auta,on muutenkin ihmisiä tulossa...
        Mielelläni minä maksankin,jos saan avun tai tiedon jota haluan.
        Näin alan ammattilaiset siis tuhoavat oman alansa uskottavuutta,ahneuttaan mielestäni.


      • ei enää koskaan2
        ei ikinä enää kirjoitti:

        Mutta pointti on myös siinä,uskottavuudessa.
        Tunnenkin useita meedioita ja henkiparantajia,he ovat läpeensä hyviä ihmisiä joiden elämän tehtäväksi on auttaa lahjoillaan,meneekö rahastus sitten överiksi.
        Ymmärrän että heidänkin täytyy elää,ja saada rahaa jostain,mutta kyllä siinäkin täytyy olla rajansa,tai sitten palauttaa rahat takaisin jos eivät onnistuneet tehtävässään,sitähän he eivät tule tekemään koska luottavat asiakkaidensa hyvään tahtoon tyytyä olemaan kiitollinen vaikkei saanetkaan mitään!
        Vanha sanonta,täytyy elää kuten opettaa.
        Tälläinen markkinahumu ja krääsä,ahneet palveluntuottajat kyllä vievät pohjan hyvältä asialta,ikävä sanoa mutta sellainen haiskahtaa täysin lähimmäisen hädän hyväksi käytöltä.
        Olen itsekkin käynyt henkiparantajalla ja parilla meediolla,tekopyhiltä rahan ahneilta ihmisiltä he minusta vaikuttavat...jos et maksa,en auta,on muutenkin ihmisiä tulossa...
        Mielelläni minä maksankin,jos saan avun tai tiedon jota haluan.
        Näin alan ammattilaiset siis tuhoavat oman alansa uskottavuutta,ahneuttaan mielestäni.

        Unohtuipa vielä eräs asia...
        Kävipä neljä henkilöä(minä mukaan lukien) ennustajalla ky.messuilla.
        Jokainen oli vaikuttunut ennustusten osuneen oikeille uomille,vasta sitten kun kerroimme toisillemme mitä ennustaja kojussa oli kertonut havaitsimme erheen..
        Ennustuksessa käytettiin samaa kaavaa meille jokaiselle,periaatteessa kerronta oli täysin sama..,ja niin viekkaasti laadittu että siitä kyllä jokainen löytää yhtymäkohtia elämäänsä.
        Siis,opetetaanko tuollaisia kaavoja jossain,sehän on hienoa,mutta eihän sillä ole oikean ennustamisen kanssa mitään tekemistä,paitsi että jos olisin röyhkeä rupeasin käyttämään samaa metodia ja ottamaan palkkioita..(muistan kaavan vieläkin oikein hyvin,en kuitenkaan mainitse sitä tässä jottei sen kuulleet menetä uskoaan ja hyvää mieltään huomatessaan kuulleensa saman)


      • Minä Olen
        ei enää koskaan2 kirjoitti:

        Unohtuipa vielä eräs asia...
        Kävipä neljä henkilöä(minä mukaan lukien) ennustajalla ky.messuilla.
        Jokainen oli vaikuttunut ennustusten osuneen oikeille uomille,vasta sitten kun kerroimme toisillemme mitä ennustaja kojussa oli kertonut havaitsimme erheen..
        Ennustuksessa käytettiin samaa kaavaa meille jokaiselle,periaatteessa kerronta oli täysin sama..,ja niin viekkaasti laadittu että siitä kyllä jokainen löytää yhtymäkohtia elämäänsä.
        Siis,opetetaanko tuollaisia kaavoja jossain,sehän on hienoa,mutta eihän sillä ole oikean ennustamisen kanssa mitään tekemistä,paitsi että jos olisin röyhkeä rupeasin käyttämään samaa metodia ja ottamaan palkkioita..(muistan kaavan vieläkin oikein hyvin,en kuitenkaan mainitse sitä tässä jottei sen kuulleet menetä uskoaan ja hyvää mieltään huomatessaan kuulleensa saman)

        Se on ikävää jos "ennustaja" ei kertonut semmoista tietoa mitä olisit halunnut kuulla. On kuitenkin muistettava, että ihmisen mieli haluaa kääntää kuulemiansa asioita, jos ne eivät häntä miellytä ja semmoisen ennustuksen saat mitä energioillasi vedät puoleesi.
        En väitä etteikö huijareitakin olisi liikkeellä, mutta voin olla 100%, että myös aitoja selvänöisiä henkilöitä oli paljon heidän joukossaan, jotka tekevät työtä täydessä Rakkaudessa ilman minkäänlaisia takajatuksia
        Rakkautta ja Valoa kaikille kanssakulkijoille, antakaa ilon virrata


      • Anonyymi
        ei ikinä enää kirjoitti:

        Mutta pointti on myös siinä,uskottavuudessa.
        Tunnenkin useita meedioita ja henkiparantajia,he ovat läpeensä hyviä ihmisiä joiden elämän tehtäväksi on auttaa lahjoillaan,meneekö rahastus sitten överiksi.
        Ymmärrän että heidänkin täytyy elää,ja saada rahaa jostain,mutta kyllä siinäkin täytyy olla rajansa,tai sitten palauttaa rahat takaisin jos eivät onnistuneet tehtävässään,sitähän he eivät tule tekemään koska luottavat asiakkaidensa hyvään tahtoon tyytyä olemaan kiitollinen vaikkei saanetkaan mitään!
        Vanha sanonta,täytyy elää kuten opettaa.
        Tälläinen markkinahumu ja krääsä,ahneet palveluntuottajat kyllä vievät pohjan hyvältä asialta,ikävä sanoa mutta sellainen haiskahtaa täysin lähimmäisen hädän hyväksi käytöltä.
        Olen itsekkin käynyt henkiparantajalla ja parilla meediolla,tekopyhiltä rahan ahneilta ihmisiltä he minusta vaikuttavat...jos et maksa,en auta,on muutenkin ihmisiä tulossa...
        Mielelläni minä maksankin,jos saan avun tai tiedon jota haluan.
        Näin alan ammattilaiset siis tuhoavat oman alansa uskottavuutta,ahneuttaan mielestäni.

        Täysin samaa mieltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä

        Toi ketju kirjotettu 2010 !?

        Joku myöhäisheränny?


    • Anonyymi

      Henkiliset ihmiset

    • Anonyymi

      Olen sitä mieltä että aidon henkiliset ihmiset eivät tarvitse markkinoida itseään, eikä tarvitse nettisivut, eikä messuja. Heillä on matala profiili. Vain puskaradio on heidän mainos. He eivät ottaa 100 € eikä ottavat kevyesti koko asiaa. He tuntevat henkiset lait ja ymmärtävät vastuunsa.
      Itse olen nähnyt asioita koomaan jälkeen. En edes haluan ottaa rahaa vastaan, olen auttanut ilmaiseksi monille ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe