Onko muilla ollut kutinaa vatsanseudulla ilman tuota raskaushepatoosia?
Itselläni päivän mittaan kutisee vatsa kauttaaltaan mutta en sillain ole enempää kiinnittänyt asiaan huomiota.
Olen vain ajatellut että venyy ja kutisee sen takia. Iltasella on kyllä rasvattava hyvin jotta kutina hellittää
ja voi käydä nukkumaan.
Nyt sit osu silmään tuo hepatoosi, mutta ymmärtänyt että siihen liittyy myös jalkapohjien ja kämmenien kova kutina.
En nyt hermoile ja hätäile mutta olis kiva kuulla jos jollain samankaltaista.
-nyt rv36 menossa
vatsan kutina
6
3318
Vastaukset
- rv36+2
Mulla kans kutisee mahasta, mutta ei silleen erityisen voimakkaasti, sekä myös käsistä ja jaloista. En silti usko, että liittyisivät tuohon mahdolliseen hepatoosiin. Mulla on aina ollut muutenkin tosi kuivat kädet ja jalat, joten kutina johtuu siitä.
- mulla.
sama, kuiva ja atooppinen iho, eli itellä käsitaipeet kutisee, mutta raskauden myötä kutisee myös jalat ja selkä ja viimesimpänä maha, ja jopa tuli sellasta punasta pientä rykelmää, mutta rasvaus autto, iho veny tosi paljon just ton kutinan aikaan, nyt jo parempi rv 38.
- rv31+4
oli joskus raskauden puolivälis älytön kutina mahas ja rinnois, mutta rasvaus helpotti. Vime viikkoina kutina on ollut vähäisempää.
- :) Kevät äiti
kun vatsanahka venyy ja vauva kasvaa :). Samaa ollut itselläkin pitkin päivää ja viikkoja yli 30.
- rv35+5
kutiseva maha, mutta hyvin kosteuttavalla voiteella kutina pysyy aika hyvin pois ja mulla myös rinnat on kovin kutisevat. Mulla kutina on jatkunu kauan, että eiköhän se ihan normaalia oo.
- kans
jotain öljyä, se kosteuttaa moninkerroin enemmän kun rasvat. itse olen käyttänyt molempia, ölyjnä olen käyttänyt frantsilan yrttitilan hajusteetonta hierontaöljyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232