Itelleni ei tule kaljasta ikinä krapulaa tai ihme oloja.Olen aina virkeenä aamulla vaikka olen käynyt baarissa juomassa 12 olutta.Onko muita joilla ihan tavallinen olo ja virkeä aina aamulla???
Virkeä aamukahvi
9
291
Vastaukset
- -
12 kaljan jälkeen aamulla olen freesi ja pirteä kuin peipponen.
Krapula iskee vasta puolilta päivin, kun promillet katoaa.- Olen virkeä
Ei noin pienestä annoksesta tosiaankaan tule mitään.....
- Ajat
Olen virkeä kirjoitti:
No tuo riippuu mihin aikaan menee nukkumaan
- 12 kaljaa ON LIIKAA!
Olen virkeä kirjoitti:
12 kaljaa on ihan vitun paljon. Mitä järkee juoda esim yli 20 kaljaa? VITUN PASKA JUOPPO RAPPIO SPURGU!!!
- `´
Moni kaljajamppa ei tiedä mitä on virkeä ja levännyt olo sunnuntaiaamuna.
Jatka vaan juomista, krapulat alkavat jossakin vaiheessa pahenemaan ja pahenemaan, kiintiö on silloin tullut täyteen. - -.-
joo ei tule melkeen ikinä rapulaa.. ;o
- miten vaan
mutta jos on pienessä hönössä tottunut olemaan, ei juuri tiedä virkeästä olostakaan. Ex-juoppona kyllä näen jo pään asennosta, jos ihminen on ollut otin päällä.
Luulen kuitenkin, että heitit tämän melko avuttomalla läpällä ;)- skits
Et sinä oikeasti näe yhtään mitään, paitsi jos, sinulla on sktsofrenia tahi muu luulotauti.
- Ex-pro
Juoppouralla jo varsin pitkälle menneet aloittavat aina sen asiaankuuluvan itsekusetuksen, ja todistelevat itselle ja muille, että kyllä on mukavaa, pirteää ja ei tule krapulaakaan alkoholista!
Heh heh. Ihan naurattaa, vaikka pitäisi olla murheellinen toisen puolesta.
Juoppouteen kuuluu aina itsekusetus, ja myöhemmin se kohdistuu myös muihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602